F
fjkls
Vieras
Mites sitten suhtautua siihen, kun mainostetaan yösähköä ja heitetään kaikki koneet käyntiin ihmisten nukkuessa? Ei sekään kovin turvallista ole!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mites sitten suhtautua siihen, kun mainostetaan yösähköä ja heitetään kaikki koneet käyntiin ihmisten nukkuessa? Ei sekään kovin turvallista ole!
Niin ja kaikkihan tietää että palovaroitin on lain mukaan pakollinen ja niitä pitää olla riittävästi? Ja olisi niissä hyvä olla paristokin sisällä, mielummin sellainen toimiva.Se palohälytin edelleen.
sitäpä ei vakuutus korvaa, jos pesukoneen hana tai pesukone on jätetty päälle ja tulee vesivahinko tai kone syttyy palamaan sillävälin kun olet pois kotoa. Siksi.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29289930:Palovaroitin kuuluu kyllä autotalliin ja pihallekin. Silloin saattaa vielä jotain olla pelastettavissa. Astianpesukoneen vuotoonhan se palovaroitin ei auta mutta on olemassa vuotohälyttimiä siihenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29289980:Niin ja kaikkihan tietää että palovaroitin on lain mukaan pakollinen ja niitä pitää olla riittävästi? Ja olisi niissä hyvä olla paristokin sisällä, mielummin sellainen toimiva.
Omakotiasujana ajattelin lähinnä sitä omaa pihaa. Meidän tontti on 2500m2 ja väittäisin että kuulisin palovaroittimen ulos asti mihin tahansa tontin kulmaan. Ei niitä ihan vittuuksissaan ole tehty niin pahaäänisiksi.en oliis aiovan varma asiasta. tietenkin jos piha on sellainen postikortin kokoinen. Jos mä olen tämän kerrostalon pihalla nin voin vannoa ettei meidän hälytin kuulu pihalle.
en oliis aiovan varma asiasta. tietenkin jos piha on sellainen postikortin kokoinen. Jos mä olen tämän kerrostalon pihalla nin voin vannoa ettei meidän hälytin kuulu pihalle.
Meillä on pesukoneen hanakin AINA auki, samoin astianpesukoneen hana on usein kokoajan auki :ashamed:
juu ei sais, eikä kotivakuutuskaan korvaa mitään jos ne on olleet auki, mutku...
Pitäis oppii laittamaan ne kiinni, pesukoneen hana ei vissiin oo ihan niin paha, kun viemäri siellä kuitenkin ja lattia kestää vettä...
Väännättekö te aina molemmat kiinni?
Väännättekö te aina molemmat kiinni?
astianpesukoneen laitan joka aamu päälle aaamiaisen jälkeen ja päälle se jää kun ulos lähdetään lasten kanssa. milloin me sit ulkoiltais jos sitä vahtia pitäisi?