Ette usko kuin ilonen oon nyt! Mulla ei ollut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mitään sp-tautia, kaikki oireet johtui vti:stä!

Mulla siis meni uuden miesystävän kanssa kumi puhki lähes 2 viikkoa sit. Pari päivää siitä alkoi hirveet oireet: kirvelevä kutina alapäässä ja pissaaminen sattuu, valkovuoto muuttu rusehtavaksi ja limaiseksi.

Miesystävä (kuukauden tunnettu) sanoi et on 3kk sit käynyt testeissä ja on puhdas, mutta mä olin ihan varma oireista päätellen et valehteli ja tartutti klamydian. Vein viikko sit perjantaina pissatulehdusnäytteen, pikatesti oli negaa. Maanantaina soitin lopullisen vastauksen ja kuulema negaa eli ei vti. Vein sit tän viikon maanantaina pissanäytteen josta katotaan klamydia ja tippuri, mutta ehkiksessä sanottiin että viikon päästä vasta tulis vastaukset (eli ens viikon maanantaina). Gyne sanoi, että kerta noin pahat oireet niin tule tiistaina käymään niin hän vilkasee alakertaa että tippurin näkee myös silmämääräisesti ja hiivan. Kävin tiistaina siellä ja sano ettei vaikuta kummaltakaan, että odotellaan ens viikkoon niitä labravastauksia.

Tänään sit mulla oli muun asian takia lääkäri ja pyysin vilasemaan josko ne klamydianäytteen tulokset olis tullut (labrassa sanottiin että menee 3 päivää ja ehkiksessä että viikko), no kuin ihmeen kaupalla ne klamydian ja tippurin vastaukset oli tullut ja näytti NEGAA!!! :) Mutta mä olin ihan ihmeissäni että mistä ihmeestä nää oireet sit johtuu, että mulla on jo jopa pieniä verihyytymiä pissassa ja melkein itkien joudun käymään pissalla. Lääkäri katto kaikki labravastaukset ja totes, että virtsatietulehdus!!! En ollut uskoa korviani kun oli sanottu alkuviikosta ettei ole sitä...

Otin äsken tossa ekan ab-pillerin ja odottelen, että alkais olo helpottumaan. Nyt on taas ihana nähdä miesystävää kun ei ole mitään epäilyksiä sitä kohtaan ja syyttelen itteeni miksi en luottanut hänen sanaansa. Mutta onneks odottelin tuloksia enkä alkanut tenttailemaan siltä mitään miksköhän mulla tommosia oireita...

Yhteistyössä