Siis mitä tää nyt on - ei varmaan mitään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maikki

Vieras
Mulla on ihan selkeitä raskausoireita. Tissit on turvoksissa ja on pahoinvointikohtauksia. Noi apteekin testit kuitenkin näyttää ihan hentoa viivaa tai ei mitään. Oon tehnyt niitä useita. Oireet ei ole hävinneet mihinkään, mutta tää viimeinen näytti etten ole raskaana. En kait sitten ole, mutta vaikea uskoa, kun olotila on tällanen. Vein aamulla labraan pissanäytteen, mutta vastaukset saan vasta maanantaina.
On vaan niin pettynyt olo että tekis mieli vetää lärvit.

Ei ole mitään hyötyä viedä labraan pissanäytettä, sillä se tutkitaan ihan samanlaisella testillä kuin millä sinä olet jo testannut. Ja sen tuloksen pitäisi saada saman tien. Verinäyte olisi ollut parempi.

mulla on muutamana kertana ollut kanssa rinnat arat ja kuin turvoksissa. sitten pahoinvointia ollut ja väsymystä. ihan raskausoireet. mutta menkat on sitten tulleet viimestään viikko myöhässä. muutamasta en ole testiä ehtinyt tehdä ja tästä viimeisimmästä en saanut selvää oliko nega vai plussa. menkat alko sit seuraavana päivänä.
epäilen et osa on ollut "mielikuvitus" oireita ja ehkä olen toisissa ollut raskaana mut mennyt äkisti kesken..

jos raskautta toivot, niin toivotaan että testi vielä plussaa näyttäisi :)

Yhteistyössä