Ette muuten arvaa mikä on Oikeasti oksettavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Tuli mieleen kun joistakin kestoilu on oksettavaa. Tai ajatus että pitäisi olla tekemisissä oman menkkajätöksensä kanssa enemmältikin kun että heittää suojan roskiin.

Noh, miljoona kertaa oksettavampaa on siivota TOISTEN menkkasuojia roskiksista :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä olen kai tosi outo, kun sensortin veri ei pahemmin edes okseta, mutta autas, jos se tulee haavasta, jo pimenee silmissä...

Minun sanoilla ja näppiksellä olet tainnut kirjoittaa!?

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä olen kai tosi outo, kun sensortin veri ei pahemmin edes okseta, mutta autas, jos se tulee haavasta, jo pimenee silmissä...

Mulla menee juuri päinvastoin. Ei nyt menkkaveren näkemisestä ihan silmissä pimene, mutta ei paljon puutukaan.

Ja ihan tähän aloitukseen... Kyllä, varmasti on oksettavaa :x

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
se on oksettavaa, kun sitä työkseen joutuu tekemään |O :x

Nimen omaa.

Voisihan sitä jättää tietty menkka rätit sinne roskikseen mujumaan ja pahoitella seuraavien asukkaiden saapuessa "anteeksi, on vaan niin ällöttävää että en viitsi siivota noita pois." :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja taimi:
Eikös ihmiset sitte rullaa niitä siteitä siihen uuden siteen paperiin tai vessapaperiin? Mä ainakin paketoin niin ettei pitäis mitään näkyä...

ei kaikki rullaa, joskus se rätti on vaan heitetty aukinaisena sinne, että seuraava voi oksentaa kun kannen aukasee :x ja se on ihan sama onko se rullattu, ku ne haisee niiiiiin pahalle

Yhteistyössä