Ette kuulkaas usko...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
mitä löysin!

Valokuvan itsestäni. Siis se ei ole se ihme, vaan se, että olen juuri tulossa UIMASTA!! :o Ilmeestä näkee, että kylmä on.

*siis profiilissa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
hui.. palelevan näytit ..hrr :x

ihana kuvaus perheestä sulla profiilissa :D

Ja Thaimaassa täysissä pukeissa aurinkoisena talvipäivänä... Jäätyä meinasin. Äijä ennätti ottaa kuvan, ei muuten kukaan uskoisi, sillä edellisestä uinnista olikin jo.... *laskee sormilla* reilu 10 vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Et niinkon et sitten pienempää kuvaa voinut laittaa? :snotty:

(no okei, okei, eipä profiiliin suurta saa)

:xmas:

*ojentaa suurennuslasia* :kieh:

Siitä on niin pal vaivaa...
Odotas hetki, niin vaihdan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Mäkin haluan kivoja kännyjä ja muita pelejä ja vempeleitä! |O

Täytyyhän lapsella leluja olla. Ei pelkät käpylehmät tämän ikäistä lasta jaksa ikuisuuksiin ilahduttaa :D

Kun lakkaan köyhtymästä, hankin uuden SonyEricsonin... ehkä musiikkiversion. Ajattele, Walkman ja puhelin risteytettyinä! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Mäkin haluan kivoja kännyjä ja muita pelejä ja vempeleitä! |O

Täytyyhän lapsella leluja olla. Ei pelkät käpylehmät tämän ikäistä lasta jaksa ikuisuuksiin ilahduttaa :D

Kun lakkaan köyhtymästä, hankin uuden SonyEricsonin... ehkä musiikkiversion. Ajattele, Walkman ja puhelin risteytettyinä! ;)

Jokatytön unelma. :p

Saisikohan sen extrapitkään kestävällä akulla.

:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Käärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä oon vissiin totaalisokea :o siellä mitään uimakuvaa ole..

Ei enää. kangasajuruohon pikku simmut tarvitsivat isomman kuvan. :D Tahdotko, että laitan hetkeksi takaisin?

No hö, mäkin oisin halunnu nähä :ashamed:

Segmentti tai kaks. Tulossa on. Suurennuslasit valmiiksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ja kah! Siinä.

Perverssejä olette, kun tuollaisia haluatte tirkistellä :laugh:


Auts. :|

Ja mä vielä valitin näkyvyydestä...

:ashamed: :p

Tähän kohtaan olisi hyvä tehdä Lunaticit soveltaen ja heittää profiiliin joku... eh.. asiaankuulumaton kuva :saint:
 

Yhteistyössä