Käytiin neuvolassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äää"

Vieras
Käytin pojan kolmevuotisneuvolassa. Terkka näytti kirjasta kuvia ja kyseli, mitä ne esittävät. (meillä on ollut puheenkehityksessä vähän hitautta) Oli palloa, aurinkoa jne. Sitten oli traktorin kuva ja mä tietysti ylpeänä äitinä jo valmistauduin kehumaan poikaa, traktori on pojan lempisanoja.

Poika sitten heläytti sillä kirkkaalla lapsenäänellään, että paskatykki! Sarjassamme "olisipa äidin ilmeestä saanut valokuvan." No joo, oli siinä lietesäiliö perässä. Reissun jälkeen sitten pappa tunnusti opettaneensa sanan, kun mummolassa jossain lastenkirjassa on juuri traktorin ja lietelantakärryn kuva.

Ylpeys kävi taas lankeemuksen edellä ja äiti oli punainen kuin tomaatti, joo, osaa se lapsi sanoja ihan mukavasti.

Muksu oli 98-senttinen ja 15,3kg painava.

Mulla ei ole aavistustakaan, mitä terkka sanoi, mun normaali kuuloni palautui vasta pari kuvaa myöhemmin, siinä lapion kuvan tietämillä... Ei sieltä sen kummempaa motkotusta ainakaan tullut.

[QUOTE="äää";26199512]Muksu oli 98-senttinen ja 15,3kg painava.

Mulla ei ole aavistustakaan, mitä terkka sanoi, mun normaali kuuloni palautui vasta pari kuvaa myöhemmin, siinä lapion kuvan tietämillä... Ei sieltä sen kummempaa motkotusta ainakaan tullut.[/QUOTE]

ok, meillä mitat tulee olemaan ehkä 88cm ja 11kg....