Ä
"äää"
Vieras
Käytin pojan kolmevuotisneuvolassa. Terkka näytti kirjasta kuvia ja kyseli, mitä ne esittävät. (meillä on ollut puheenkehityksessä vähän hitautta) Oli palloa, aurinkoa jne. Sitten oli traktorin kuva ja mä tietysti ylpeänä äitinä jo valmistauduin kehumaan poikaa, traktori on pojan lempisanoja.
Poika sitten heläytti sillä kirkkaalla lapsenäänellään, että paskatykki! Sarjassamme "olisipa äidin ilmeestä saanut valokuvan." No joo, oli siinä lietesäiliö perässä. Reissun jälkeen sitten pappa tunnusti opettaneensa sanan, kun mummolassa jossain lastenkirjassa on juuri traktorin ja lietelantakärryn kuva.
Ylpeys kävi taas lankeemuksen edellä ja äiti oli punainen kuin tomaatti, joo, osaa se lapsi sanoja ihan mukavasti.
Poika sitten heläytti sillä kirkkaalla lapsenäänellään, että paskatykki! Sarjassamme "olisipa äidin ilmeestä saanut valokuvan." No joo, oli siinä lietesäiliö perässä. Reissun jälkeen sitten pappa tunnusti opettaneensa sanan, kun mummolassa jossain lastenkirjassa on juuri traktorin ja lietelantakärryn kuva.
Ylpeys kävi taas lankeemuksen edellä ja äiti oli punainen kuin tomaatti, joo, osaa se lapsi sanoja ihan mukavasti.