1½v puree ja nipistää niin kovaa kuin ikinä jaksaa!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meegos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meegos

Vieras
Mitä mä teen ton lapsen kanssa!?! Sen ilmeestä näkee jo kaukaa mitä sillä on mielessä ja se on alkanut nipistää oikein kaikin voimin kaikkia (siis vieraitakin!) sekä puree.
Kiellot ei auta, nauraa vaikka huutaisin pupillit pullollaan sille!
Jäähyt on kokeiltu eikä nekään auta.
Mitä ihmettä mä teen sen kanssa?!

Nipisteleekö ton ikäset useinkin muita ihmisiä eli kuuluuko ikään..?
 
no mun esikoinen noin 2 veenä puri kerran yhtä toista lasta ja mää menin lohduttamaan kauhealla tohinalla sitä toista, mulkoilin omaani vaan. ei purru toiste ketään, oppi kerrasta, ettei saanukaan huomiota sillä. ei ton ikänen tajua vielä jäähyä, eikä edes sitä, että hän tekee kipeää. pitää vaan koittaa opettaa se, ettei hän saa huomiota tai tahtoaan läpi tuolla pelillä. koitapa olla huutamatta ja mene lohduttamaan uhria oikein suureleisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4mama:
no mun esikoinen noin 2 veenä puri kerran yhtä toista lasta ja mää menin lohduttamaan kauhealla tohinalla sitä toista, mulkoilin omaani vaan. ei purru toiste ketään, oppi kerrasta, ettei saanukaan huomiota sillä. ei ton ikänen tajua vielä jäähyä, eikä edes sitä, että hän tekee kipeää. pitää vaan koittaa opettaa se, ettei hän saa huomiota tai tahtoaan läpi tuolla pelillä. koitapa olla huutamatta ja mene lohduttamaan uhria oikein suureleisesti.

Kiitos!
Oli meinaan aika fiksun kuuloinen neuvo jota en edes itse tullut ajatelleeksi.. Kiitos!

Oliko muilla hyviä ideoita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Meillä on tota kiusana kans ja mä oon eka vaan työntäny pois ja kieltäny ja jos/kun ei auta niin lähden pois ja yksinkertasesti olen huomioimatta koko lasta hetken. Auttaa joskus ja joskus taas ei.

Tuota minäkin teen ja ei se ainakaan meillä ole toiminut.. nipistelyn jatkoksi vain tulee kurkkusuorana huuto.. ja seuraa perässä nipistelemässä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meegos:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Meillä on tota kiusana kans ja mä oon eka vaan työntäny pois ja kieltäny ja jos/kun ei auta niin lähden pois ja yksinkertasesti olen huomioimatta koko lasta hetken. Auttaa joskus ja joskus taas ei.

Tuota minäkin teen ja ei se ainakaan meillä ole toiminut.. nipistelyn jatkoksi vain tulee kurkkusuorana huuto.. ja seuraa perässä nipistelemässä!

Meillä yleensä lyödään maate huutamaan ku äiti lähtee pois
 

Yhteistyössä