Että inhoan miehen yötöitä

Tai jos olisikin koko yön pois, ei siinä sitten mitään. Mutta kun tulee keskellä yötä kotiin niin idiootti-minä en osaa mennä sitten nukkumaan ennen kuin mies on tullut. Kukun siis tuonne 2-3 saakka kun ollaan vissiin kasvatettu napanuora välillemme. Aargh aargh. Mutta kun tuo sänky näyttää niin tyhjältä mennä yksin. Tai no, onhan siellä nytkin yksi nuori mies mutta se siirtyy omaan sänkyynsä kun itse menen nukkumaan.
 
huppa
aikoinaan kun mieheni aloitti yö työn, oli mulla ihan sama ongelma.. valvoin aina johoni kolmeen puol neljään etä tuli.. Mutta nyt tehnyt tuota työtä pian 3vuotta. Niin nyt kylä osaan mennä nukkumaan yksinkin. Välillä taas viikonloppuisin tuntuu etten osaa mennä kun on kotona.. eli kylläse oppi sinullekin varmaan tulee. :) Toki, opiin vasta kun menin itse töihin, niin oli pakko että jaksaa aamulla herätä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja huppa:
aikoinaan kun mieheni aloitti yö työn, oli mulla ihan sama ongelma.. valvoin aina johoni kolmeen puol neljään etä tuli.. Mutta nyt tehnyt tuota työtä pian 3vuotta. Niin nyt kylä osaan mennä nukkumaan yksinkin. Välillä taas viikonloppuisin tuntuu etten osaa mennä kun on kotona.. eli kylläse oppi sinullekin varmaan tulee. :) Toki, opiin vasta kun menin itse töihin, niin oli pakko että jaksaa aamulla herätä...
No, pakko mun on aamulla herätä, meidän päivä polkasee käyntii aika tarkalleen 0630 kun kuopus herää, aika pian sen jälkeen kakkonen ja sitten onkin jo täystohina päällä. Itseasiassa osa mun valvomisesta on varmaan sitä että mun on kamalan vaikea ylipäätänsä nukahtaa ja jos herään kesken unien, se on yleensä sitten siinä ne yöunet. Ja liki poikkeuksetta havahdun siihen että mies kömpii sänkyyn, vaikka kuinka hiljaa tulisi.
 

Yhteistyössä