Että ärsyttää ihmiset jotka kirjoittaa joulukorttiin

  • Viestiketjun aloittaja apulainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Anukaisu:
...ja mua ärsyttää sellaiset "tutut" jotka varsin hyvin tuntevat meidän perheen jäsenten nimi, mutta sitten joulukortti tulee tavalla:
miehen etunimi + miehen sukunimi + perhe
Ei siis vaimon nimeä (siis mun :D ). Lasten nimiä ei ole minustakaan pakko luetella.
Tänäkin vuonna miehen täti tuollaisen kortin päätti lähettää.
...ja ymmärrän sen, et oudommille ihmisille ehkä tuollaisen voisi laittaa - varsinkin jos ei ole varma vaikka vaimon nimestä. mutta tässä meidän tapauksessa varsin tuttu ihminen meille.
En tiedä, onko joku "vanhan kansan tapa" vai mikä, mutta minusta varsin ärsyttävää!


Ei mua kyl haittaa jos mun sukulaiset/tutut laittavat mun nimen + perheineen tai miehen sukulaiset vain miehen nimen perheineen. Vaikkakin moni on jaksanut luetella kaikki 6 nimeäkin korttiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä joskus oon kyllä lähettäny mummulle ja ukille pelkällä nimellä (joskus jopa siinä nimen tilalla on lukenu pelkkä UKKI) ja postinumerolla+paikkakunnalla. ja aina on perille kirjeet/kortit löytäneet.

Tosin he asuvat sellasessa paikassa jossa kaikki-tuntee-kaikki, liekkö osuutta asiaan?
meidän lapset pisti isovanhemmille postia nimillä "ukki ja mummi" ja hyvin löysi perille Tampereellakin.
 

Yhteistyössä