W
winhis
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Oonkohan mä vähän tyhmä mutta miksi lapsilla ja aikuisilla täytyisi olla samat "edut"?
meillä ainakin MINÄ ostan sellaisia herkkuja joita voi kaikki syödä, ukko ei näköjään välitä vaan miettii vaan omaa napaansa :headwall:
Njaa...
Minä en kyllä osta. Esimerkiksi sianliha on sellainen, jota mä syön ja kukaan muu perheessä ei. Lapset on pienestä pitäen tajunneet, että on äidin nakkeja, äidin pizzaa, jne, ja heille sitten omansa. Omenaa on talossa, vaikka kuopus ei saa sitä syödä. Yms. Eikä kenellekään oo paha mieli tullut.
Oikeestaan ihan outo ajatus mulle, että taloon pitäisi ostaa vain sellaisia herkkuja jotka kaikki voi syödä - tai että herkkuja pitäisi antaa kaikille jos he saavat niitä syödä.
Juu meillä on omppuallegiakin tytöllä, mut omenaa meillä kyllä on tarjolla meille muille.
Tarkoitan nyt sitä kun ne hiivatin suolapähkinät ei ole välttämättömiä syödä, niin pakkoko niitä on tuoda kotia, senkin takia että jos tyttö niitä saa syödäkseen,(ukko kun jättää kaiken siihen mihin se jää) niin se olen minä joka valvon tytön mahatuskien kanssa ja siivoan ripulit ja mahdolliset oksennukset
:headwall:
No miten tämä tilanne eroaa siitä omenasta?