Että mun mies on tyhmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lätkäleski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lätkäleski

Vieras
Joo-o. Kyllä mun mies on tyhmä. Lähti kattomaan lätkämatsia on sitten Turus yötä. Sovittiin, että ei mitään juopotteluu. Alkukaljat ja erätauoilla juu. No sen kaveri feisbuukettaa melkein koko ajan jollain älykännyllä ja laittaa kuvia nettiin. No sieltä seuraan ja näyttäs siltä että meno on aika kovaa. Huvittaa kun joka kuvassa kun mun ukko näkyy ni sil on juoma kädes ja aina eri juoma. Eli taju kankaalla ennen ku peli ees alkaa. On noi tommosia räyhäreissuja taitaa olla viimene kerta ku ukko menee.

Onneks nyt on todisteet,

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No et se sinäkää ihan terveeltä kuulosta! Anna ny toisen pittää kivaa kavereitten kaa ja lopeta kyttäys. Kyllä mäki vetäisin pään täyteen jos tommonen pirtti hirmu ois kotona vastassa! Relax, ja huomaat pian että siinä ei ole mitää vakavaa jos välillä pitää hauskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lätkäleski;27364102:
Joo-o. Kyllä mun mies on tyhmä. Lähti kattomaan lätkämatsia on sitten Turus yötä. Sovittiin, että ei mitään juopotteluu. Alkukaljat ja erätauoilla juu. No sen kaveri feisbuukettaa melkein koko ajan jollain älykännyllä ja laittaa kuvia nettiin. No sieltä seuraan ja näyttäs siltä että meno on aika kovaa. Huvittaa kun joka kuvassa kun mun ukko näkyy ni sil on juoma kädes ja aina eri juoma. Eli taju kankaalla ennen ku peli ees alkaa. On noi tommosia räyhäreissuja taitaa olla viimene kerta ku ukko menee.

Onneks nyt on todisteet,

vaikka kuinka vanhoja:).

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Huh huh";27364156]No et se sinäkää ihan terveeltä kuulosta! Anna ny toisen pittää kivaa kavereitten kaa ja lopeta kyttäys. Kyllä mäki vetäisin pään täyteen jos tommonen pirtti hirmu ois kotona vastassa! Relax, ja huomaat pian että siinä ei ole mitää vakavaa jos välillä pitää hauskaa.[/QUOTE]

Älä viitti. Sais ollakki rennosti ja pitää hauskaa jos osais. Viimeks pelireissulla oli ollut kateissa seuraavan päivän iltapäivään saakka. Oli tapellu ja vaatteet risana ja naamassakin jotain mustelmaa.

Mun mielestä on aika reilua, että päästän ukon kattomaan matsia ja saa olla yötäkin vieraalla paikkakunnalla. Mutta kun sitä sit tietää että mihin toi taas menee....

So? Anna pitää hauskaa?

Hitto mulla menis hermo, jos mun mies mua tolleen kyttäis...

Jos kuule mul on tyttöjen ilta niin yleensä oon aamulla kotona. Ja koko seuraava päivä ei mee pimeessä verhojen takana. Ny jo tietää että ukko voi nukkuu yön taas putkassa. Ja en tiä oisko se parempi vaihtoehto kuin se että menee jonkun luo ja juo lisää koko yön. Ja sit huomenna tulee illalla kotii ja valvoo sit koko yön...

[QUOTE="ap";27364181]Älä viitti. Sais ollakki rennosti ja pitää hauskaa jos osais. Viimeks pelireissulla oli ollut kateissa seuraavan päivän iltapäivään saakka. Oli tapellu ja vaatteet risana ja naamassakin jotain mustelmaa.

Mun mielestä on aika reilua, että päästän ukon kattomaan matsia ja saa olla yötäkin vieraalla paikkakunnalla. Mutta kun sitä sit tietää että mihin toi taas menee....[/QUOTE]

Ja sun kyttäys ja nalkutus estää tuollaiset tapahtumat, miten?

[QUOTE="ap";27364207]Jos kuule mul on tyttöjen ilta niin yleensä oon aamulla kotona. Ja koko seuraava päivä ei mee pimeessä verhojen takana. Ny jo tietää että ukko voi nukkuu yön taas putkassa. Ja en tiä oisko se parempi vaihtoehto kuin se että menee jonkun luo ja juo lisää koko yön. Ja sit huomenna tulee illalla kotii ja valvoo sit koko yön...[/QUOTE]

Jos mies on noin tyhmä niin sovitte peli säännöistä ja jos tolloilu jatkuu nii ei muuta ku pihalle! Älä ny hyvä nainen tuhlaa elämääs kyttäämiseen ja ressaamiseen toisen tempuista!

Mulal herää ksyymys miten ap KYTTÄÄ jos joku tyyppi laittaa faceen kuvia koko ajan. Hänkö ei sais ola facessa kun mie son pois vai? JA ap:ta aletaan syyttää tyhmäki, jos hänen miehensä rikkoo yhdessä sovittuja sääntöjä? Voi palsta, voi palsta....

Mulal herää ksyymys miten ap KYTTÄÄ jos joku tyyppi laittaa faceen kuvia koko ajan. Hänkö ei sais ola facessa kun mie son pois vai? JA ap:ta aletaan syyttää tyhmäki, jos hänen miehensä rikkoo yhdessä sovittuja sääntöjä? Voi palsta, voi palsta....

Näin on. Ne on julkisii ne kuvat ni tietty saa kattoo. Se on kyl aika huvittavaa että toiset naiset haluu enempi pilkata toisii naisii kuin miehii. Siis mähän en tosiaan oo mikään pirttihirmu vaan annoin ukon lähtee tommoselle reissulle vaikka on useemman kerran pettäny luottamuksen.

Turussa on nyt melko lämmintä. Jos sammuu nakkiareenan pihalle, ei ainakaan jäädy. Joki kyllä virtaa aika lähellä, mutta tuskin se sinne päätyy. Turun poliisit on melko ystävällisiä, paitsi jääkiekkohuligaaneja kohtaan. Nakkiareenan vahtimestarit on natseista seuraavia, joten jos siellä alkaa riehua, niin ei todennäköisesti näe matsia loppuun.

No mun mielestäni tyhmää on lähinnä alkaa vakavaan suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jolla on tuollaiset alkoholinkäyttötottumukset. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

No en minä ainakaan kovin rennosti pystyisi asennoitumaan jos noilla ap:n taustatiedoilla mies siellä ryyppää (taas). Ei todellakaan olisi mielessä, että kiva että miehellä on kivaa... jos itse miettii että mitä mies hölmöilee kännipäissään, tappeleeko vai joutuuko putkaan tai jotain muuta typerää.

Minusta ihan hyvä idea ottaa kuvatodisteet talteen, ei voi mies ainakaan myöhemmin väittää juoneensa vain pari :) Ja todellakin olisi keskustelun paikka kotona jos yhtään ei voi luottaa siihen että juo vain yhden tai kaksi.

Muakin ärsyttäisi, jos ei tietäisi mistä taas mies löytyisi. Varsinkin jos alkaa aina tappelemaan! Taitaa olla melkoisen wt-mies aapeellä.

Muuten ihan sama joisiko vai ei, mutta jos ei viinaa kestä tai ei osaa muuten vaan käyttäytyä niin saisi luvan olla juomatta. Jos ajattelen, että mun lasteni isä tappelisi tuolla kaupungilla, niin yöks. Tollasten miesten lapsetkin kyllä tiedetään.

No kyllä jos mies on tollanen, että aina menee ihan överiks viinan kanssa, niin todellakin vituttais jos lähtis! JA jos ensin lupaa ottaa vaan pari. Eikä munkaan mielestä ole kyttäämistä, jos sattuu roikkumaan fasessa ja miehen kaverilta sataa kuvia ja päivityksiä koko ajan ja siellä se oma köriläs komeilee joka kuvassa pullo kourassa.

Mä en tajua, miks täällä taas puolustellaan tällasia örvelöukkoja.. Joo, saa sitä välillä mennä ja ottaa rennosti ja vetää vaikka pään täyteen, mutta jos seurauksena on tappelu, vaatteet riekaleina ja koko mies hukassa seuraavan päivän, niin onko seki ok? Vissii monille on.

Että tsempit vaan ap:lle, kyllä, miehes ON kyllä vähä tyhmä ainakin tässä asiassa! Koita jaksaa!

Oisin mun miehelle lähinnä vihanen jos, tollain olis tappelemassa. Tiedä ikinä mitä voi tapahtua kun, on juovuksissa ja menee jollekkin rähisee. Ties vaikka jollekkin vankilasta vapautuneelle hullulle ja saakin puukosta ennen pitkään. Onneks mun mies rähise kännissä, en jumalauta jaksais kyllä kattella. Exä oli aina känissä haastamassa riitaa niin, naisten kuin miestenkin. Naisille auko päätään ja vittuili sen kun kerkes. Yks nainen kerran hermostu sille niin, paljon että raapi mun exän naamaan hirveet verinaarmut. Exä vaan menos vittu, jos olisit mies niin, oisin jo hakannu sut ihan tohjoks tohon pihaan. Mä istuin vaan ihan tyynen rauhallisena ja sanoin, että ite tota kerjäsit koko aika ja sulle sano jokainen että vaihda pöytää mun kans. Itekkin monta kertaa sanoin että, mennään johki muualle. Mutta, mitä vielä, ton jälkeen kun tuo nainen oli raapinu mun miestä kasvoihin, niin exä kävi kuin yleinen syyttäjä tämän naisen ihastuksen päälle ja ne lähti ulos. Exä hakkas sen naisen ihastuksen. Mun osaltani ilta loppu siihen, mua vitutti ja raivostutti tollanen käytös.

Yhteistyössä