Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No ei todellakaan saa kaikki opintotukea lukioajalta tai sitten saa jonkun 50 markkaa kuten mä.
Ja mitä vitun väliä joistakin stanan tuista siltä ajalta kun sairastin!!!!!!!!!!!!!!! Mieti nyt ääliö mitä se on voinu olla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eli sait kelalta opintotukea 50 mk enemmän kuin moni muu
Ja tietysti sillä on väliä jos lasketaan montako vuotta elämästäsi olet saanut kelan tukia. Vastauksestasi päättelen, että sairausajaltakin sitä sait.
Mä pyysin jo, että käsitellään tää sairausasia ihan tukiasiana, edelleenkään en missään syyllistä sua sairastamisesta, vaan ihan yhteiskunnan tukiasioista puhun nyt, tuista kuten kelan maksamat tuet sairausajalta. Tuet, jotka mahdollistetaan verovaroin, jopita me kaikki, minäkin, maksamme.
Pakko kysyä nyt muilta, että ymmärrättekö TE, kun Scarlett ei tunnu tajuavan? Olenko mä nyt missään syyllistänyt sairastamisesta? Ymmärrättekö te muut, että kyse on pelkästä Kelan tukien maksuista, ei sairauksista sinällään saati niiden syistä?
Siis joo olen toki pahoillani että olet joutunut syöpiä sairastamaan ja hyvä että olet ilmeisesti parantunut, mutta kun tuista kysyn, niin periaatteessa se mitä olet sairastanut ja miksi ei ole ollenkaan se pointti.