D
dannu
Vieras
Poika alotti uuden harrastuksen, ja ekoilla kerroilla jo huomattiin että ryhmässä on meidän lisäksi kaksi muutakin poikaa samalta paikkakunnalta. Niin siis me joudumme ajamaan vähän syrjemmästä kaupunkiin ja matkaa on yli 20km ja nämä kaksi muuta asuvat tässä samalla kylällä n. 3km säteellä. Yhdessä poikien äitien kanssa sovittiin jonkin näköistä kimppakyytiä...ei mitään tarkkaa, mut vaihdettiin numeroita jne. Nyt sitten oon huomannu että tuo yksi äiti ei ikinä otakaan meidän poikaa kyytiin. Eli aina laitetaan "ringissä" viestiä tyyliin "mä voisin ottaa tänään kuskausvuoron" ja sitten oon hakenu vuorollani kaksi muutakin poikaa kyytiin. Samoin tekee tuo toinen äiti. Mutta siltä kolmannelta ei ikinä tule minulle viestiä, mutta olen nähnyt hänen tulevan harjoituksiin tuoden kuitenkin sen toisen pojan ja tämän olen kuullut myös tämän äidiltä. Jotenkin ärsyttää!! En ole asiasta kysynyt, ehkä heidän autoonsa sitten ei vaan mahdu tai jotain...en tiä. Pitäsköhän mun nyt sitten vaan jatkaa hänen pojan kuskausta, vai olisinko tyly ja jättäisin ens kerralla laittamatta hänelle viestiä ja ottaisin vain tämän meitäkin kuskaavan äidin pojan kyytiin. Matkaa nyt ei tule kuin noin 2km ylimäärästä mennen tullen jos tuon pojan haen, mutta ärsyttää vaan ihan periaatteesta. Miks tuo äiti sitten lupautui yhteiskuljetuksiin ja vaihtoi numeroa jos tiesi jo ettei aio meidän poikaa kuskata?? Ja miks sitten kuskaa vain sitä toista poikaa?? Äh, mitä te tekisitte??