Että kun masentaa... Mä haluan parisuhteen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhyy

Vieras
Mulla on niiiiiin ikävä miehen läheisyyttä, huomiota, rakkautta, Miestä, suukkoja, seksiä... Ja ei, en ole sinkku vaan "parisuhteessa". Masentaa ja itkettää fyysinen ja emotionaalinen puute.

Onko lapsia? Jos ei, lähde käveleen ennen kuin rikot ittes. Nimimerkillä kokemusta on.

Itsetunto rapistui pikku hiljaa sille tasolle että 45kg (165cm) painavanakin näin itseni selluliittimörkönä. En keksinyt mitään muuta syytä miks mies ei koskenut muhun. Toki hän aina sanoi että syy ei ole mussa, vaan hänessä, ei kuitenkaan kyennyt sen tarkemmin asiaa selvittään. Niinpä mun pää toimi niin että ajattelin: Syy on kuitenkin mussa, mun ulkomuodossa ja mun käytöksessä.

Niinpä aloin muokata itseäni "haluttavammaksi", kaikin puoli. Kuuntelin, taipuilin mukana ja eli niin että olisin hänelle muutakin kuin "sisko". Eihän se tietenkään toiminut...

Nyt erossa, ollut jo 4 vuotta. Itsetunto edelleen pirstaleina. Kumpa se exä olis joskus uskaltanut puhua paremin aiheesta tai olis tajunnut aiemmi lähteä. Hyvä mies hän on, liikaa vaan tabuja elämässään...

On lapsia, 3 kpl. Juu, kyllähän mies muhun koskee, tisseihin ja takapuoleen silloin kun haluaa seksiä. Muuten ei. Ja seksikin on vain pikainen purkautuminen, johon en enää juuri suostukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja yhyy:
Mulla on niiiiiin ikävä miehen läheisyyttä, huomiota, rakkautta, Miestä, suukkoja, seksiä... Ja ei, en ole sinkku vaan "parisuhteessa". Masentaa ja itkettää fyysinen ja emotionaalinen puute.

Sama tääl, mä oon kaivannu tota jo täs suhtees yli viisi vuotta! -sydäntä särkee ku rakstaa toista mut ei saa edes helliä-

Yhteistyössä