Jäisitkö suhteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
jossa ei juurikaan ole seksiä (kerran kahdessa kuussa tai harvemmin) eikä läheisyyttä?

Ollaan kuin hyvät kaverit. Ei meillä riitaa ole ja rakastan miestäni mutta... Yhdessä ollaan jo 15 vuotta oltu, 3 alle 5v lasta saatu. Tätä on jatkunut jo useamman vuoden. Nyt vaan alkanut enemmän nyppiä. Me ei tapella, mies on hyvä isä, ahkera työläinen jne eli ei pitäs valittaa mut mä tarviin seksiä! Ja hyväilyjä, kainaloa... Itse en jaksa enää pyytää enkä kyl koskettaakkaan. Mies kun pelkää et heti oon vailla ja hän ei pysty. Masentaa-ei seiso, väsyttää-ei seiso, on kiire, lapset, ym syitä löytyy :(
En enää tiiä mitä tehä...

jos sillä on oikeasti erektio-ongelma. ei kai sitä sen takia kannata jättää. Sun pitäis saada se jotenkin vaan avautumaan ja puhumaan. Sanot, että susta tilanne on jo tosi paha. Se ei välttämättä tajua sitä ongelman vakavuutta...

let lähtis omalle kahdestaan.. tai jotain todella piristävää pitäis keksii et lähtis masennus ja väsymys pois.. jokainen tarvii kainaloo ja varsinkin seksiä suhteessa, muuten kuivuu aika äkkiä koko homma kasaan..

mitäs jos ite yrittäisit auttaa miestä vähän et virittäytys tunnelmaan?? onhan se varmasti vähän "hankalaa" kun lapset siinä on häiritsee varmaa itse kutakin eikä pääse täysillä antautuu mukaan..

^kyl se tajuaa. On puhuttu mut tilannetta ei auta kuin meidän rahatilanteen parantuminen, kai. Meillä oma yritys/tila ja se työllistää meidät niin ettei vuorokaudessa riitä tunnit. Ymmärrän tämän mut mä haluun takas sen läheisyyden, tunteen et halutaan. Ääh en mä sitä ensi huumaa halua vaan sen et se toisen kosketus ees tuntuis joltain. Eli itsessäkin paljon vikaa...olllaan vaan ajauduttu jo niin kauaks toisistamme :(

Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen:
^kyl se tajuaa. On puhuttu mut tilannetta ei auta kuin meidän rahatilanteen parantuminen, kai. Meillä oma yritys/tila ja se työllistää meidät niin ettei vuorokaudessa riitä tunnit. Ymmärrän tämän mut mä haluun takas sen läheisyyden, tunteen et halutaan. Ääh en mä sitä ensi huumaa halua vaan sen et se toisen kosketus ees tuntuis joltain. Eli itsessäkin paljon vikaa...olllaan vaan ajauduttu jo niin kauaks toisistamme :(

voisko mikään parisuhdeterapia auttaa, sais juteltua rauhassa... kannattaa ainakin testata ennen eroamista. kun kuitenkin kaikki muu on hyvin ja tiedät, että miksi ongelma on tullut... tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
jos sillä on oikeasti erektio-ongelma. ei kai sitä sen takia kannata jättää. Sun pitäis saada se jotenkin vaan avautumaan ja puhumaan. Sanot, että susta tilanne on jo tosi paha. Se ei välttämättä tajua sitä ongelman vakavuutta...

Niin, tai sit mies tajuaa mutta sinä et. Se on kuule kova paikka miehelle jos ei pysty naistaan tyydyttämään. Miehes kannattais hakeutua ihan lekurin puheille. Sieltä ohjataan sitten terapeutille tms.
Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:

Niin, tai sit mies tajuaa mutta sinä et. Se on kuule kova paikka miehelle jos ei pysty naistaan tyydyttämään. Miehes kannattais hakeutua ihan lekurin puheille. Sieltä ohjataan sitten terapeutille tms.
Tsemppiä!

tai ehkä parempi mennä yhdessä terapiaan...

Yhteistyössä