Voisko joku kertoa mulle, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suru"

Vieras
mä oon kaunis ja ihana ja on vaan ajan kysymys milloin Se Oikea astelee mun elämääni :(

Tää on taas näitä iltoja, kun masentaa ja ahdistaa koko typerä p*ska rakkauselämä. Tai oikeastaan sen puute.

Miehet vaan leikkii mun kanssa, jokainen. Mä kelpaan hetkeksi niille, mutta siihen se sitten aina jää. Sai ne seksiä tai ei. Enkä mä suostu uskomaan, että mä oisin niin tyhmä että ne ei siksi jaksa mun seuraa. Kai mä vedän puoleeni vääränlaisia miehiä tai jotain. En tiedä. :(

No ei kaikki löydä rakkautta. Se on tosiasia.
Mutta miks sä tarviit miehen ollaksesi ihminen, onnellinen.. sun pitää ensin rakastua itseesi ja olla tasapainossa.

En mä hosu, mulla on sinkkuelämää takana jo seitsemän vuotta :D Mutta kun tää alkais jo riittämään. Ja oonhan mä onnellinen ja tyytyväinen elämääni, vaan kun oikeasti olen enemmän parisuhdeihminen kuin yksineläjä. Mä tahtoisin jo jonkun jota rakastaa ja jolta sais rakkautta. Kauniita sanoja, kosketuksia, hellyyttä, läheisyyttä. Että ois joku, jonka syliin käpertyä tai jonka kanssa jakaa arkea.

Ja mä tiedän nuo kaikki kliseet. Kyllä mä itseeni rakastan ja olen mielestäni tasapainossakin. Ja välillä on ollut kausia, joilloin olen etsinyt ja odottanut. Ja sitten taas on kausia, etten ole etsinyt enkä odotellut. Mitään ei silti ole tapahtunut. Nyt saisi jo tapahtua.

Olet kaunis ja ihana!
Ehdottaisin sinulle, että lopetat kumppanin etsimisen kokonaan :) Monesti parisuhteen metsästämistä tulee tehtyä "hampaat irvessä", ja tämä saa kyllä mahdolliset kandidaatit yleensä kaikkoamaan. Kun on luontevasti oma itsensä ilman taka-ajatuksia, tulee sopiva ihminen ennemmin tai myöhemmin kohdalle.

Yhteistyössä