Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Kätilöopisto 13.2.-19.2.2007

Olin ensin pari päivää raskausmyrkytysepäilyn takia päivystysosastolla, jossa mulla oli ehti olla kaksi huonetoveria. Ensimmäinen oli nimeltään Jadra (muistaakseni), toisen, vaaleahiuksisen nimeä en muista. Synnytyksen jälkeen sain kolmannen huonetoverin ja hänet olen jo löytänyt Facebookista.
 
äiree
TYKS 28.1.-1.2. 2005 synnyttämättömien os, jossa myös jälkeen kun vauva teholla

TYKS 10.9.-18.9. 2006 osasto tais olla 311, vai kumpi se onkaan hisseistä oikeella, huonetta en muista

ISOJEN POIKIEN HUONE

IKKUNAPAIKALLA ÄITI JOLLA MYÖS ISO POIKA JOKA KYLLÄKIN KESKOLASSA INFEKTION TAKIA, OISKO OLLU POJULLA NIMENÄ JESSE???
 
Beep


2006: maalis-huhtikuun vaihteessa

2008: huhtikuun lopusta vappuaattoon

B)



2006 osastolta 42 jäi yksi ihana ihminen mieleen ja kiinnostaisi tietää mitä hänen kaksosille kuuluu.
 
TAYS Kesäkuu-elokuu 07 poika syntyi pitkän makaamisen seurauksena vasta viikoilla 33+4
Aluksi olin kait huoneessa 7, mutta sitten sain verenpaineiden vuoksi yksityishuoneen/siivouskomeron sielta ihan perältä- Oikeesti se huone oli kai joku sänkyvarasto.

Osasto oli siis 4A ja siellä olen vieraillut kuukausia myös -94 (poika rv35) ja -95 (tyttö vko35)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ettekö te jutskailleet huonekaverinne kanssa, että olisi tullut tutuksi? Mun huonekaveri (2h huone) on kaveri tänäkin päivänä ja meille on toiset lapset syntymässä ihan vain viikkojen erolla la:ssa :D
Tuli sama mieleen. Mulla kyllä mollemmilla kerroilla vaihtui huonekaverit, mutta mollemmilta kerroilta olen saanut uuden kaverin, ja yhteyttä pidetään edelleen:)
 
mau
Alkuperäinen kirjoittaja Zalmiakki:
Kätilöopisto 13.2.-19.2.2007

Olin ensin pari päivää raskausmyrkytysepäilyn takia päivystysosastolla, jossa mulla oli ehti olla kaksi huonetoveria. Ensimmäinen oli nimeltään Jadra (muistaakseni), toisen, vaaleahiuksisen nimeä en muista. Synnytyksen jälkeen sain kolmannen huonetoverin ja hänet olen jo löytänyt Facebookista.
Mä olin päivystyksessä kanssa ensin viikon, vauveli syntyi 12.2., jolloin siirryttiin os 6:lle. Ollaankohan törmätty?
 
Beep
18 sivua vastauksia, eikä yhtään samaan aikaan mun kanssa. Ei tainnut kovinkaan moni tästä löytää niitä huonekavereita tai samaan aikaan olleita.

Emilyn; Kyllä mä juttelin paljonkin muiden kanssa, ja jos joku olisi halunnut vaihtaa yhteystietoja, oisin ihan hyvin voinut, mutta en oo se, joka on ekana aina ehdottelemassa... eipä olleet muutkaan. Tästä syystä en ole tekemisissä ollut kenenkään kanssa laitokselta.
 
Mä oon TYLSÄ, mut samassa huoneessa ollutta en haluu nähdä IKINÄ! :snotty: |O

KAHDEKSAN vierasta yhtä aikaa vieressä tölläämässä kun yrittää imettää, ja TUNTEJA!

Hitto mitä sakkia! :snotty:

Ja tää "äiti" itki ja valitti et haluu VAIHTAA sen vauvan!!! :eek: :eek: :eek:
Kun oli hörppin lapsivettä ja oksensi vaan kaikki maidot kolme päivää. Että haluu VAIHTAA. Hoitajatkin oli et :eek: ja et se on ihan normaalia se pulauttelu ja kyllä se siitä. No hää olikin tosi nuori.
 
Kahden tytön äiti
TYKS 25.6.2005 (juhannusaamusta alkaen muutama päivä. Tytöllä oli keltaisuutta.). Kolmen hengen huoneessa. Mä tytön kanssa oven vieressä. Ikkunan vieressä äiti, jolla vanhempi poika Lauri. Heille syntyi tyttö "Hilma". Kotoisin Turusta (muistaakseni). Juteltiin paljon. Keskipedissä ensimmäisen lapsensa, pojan kanssa äiti Naantalista. Muutama sana tuli hänenkin kanssaan vaihdettua.

TYKS 21.1.-23.1.2007 Tyttö syntyi. Tällä kerralla kolmen hengen huoneessa ikkunan vieressä. Tulin iltayöstä sunnuntaina, lähdin päivällä tiistaina. Eipä tullut kovin paljon rupateltua toisten kanssa. Keskipedin äidillä kävi paljon vieraita. Hänelle syntyi myös muistaakseni tyttö. Muutaman vuoden ikäinen poika kävi katsomassa isänsä kanssa uutta perheenjäsentä.

Ketään paikalla samaan aikaan olleita? Osastoja en muista.
 

Yhteistyössä