Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Löytyykö täältä MKS synnyttäneitä äitejä, jotka olivat synnärillä 18.-25.5-2007

Olisi niin mukava löytää todella mukava huonotoveri.
Olit vaalea hiuksinen, mukava nainen.
Teille muistaakseni syntyi ensimmäinen lapsi ja se oli poika.
Olit vierustoverini ja sänkysi oli minun vasemmalla puolellani, eli minun sänky oli ikkunan puolella.
Meidän poika joutui olemaan vauvatehon puolella hoidettavana.
Jos muistat minut, niin ota yhteyttä yv:llä.

Nähtiin myös Pankalammen hammaslääkärissä, meillä oli silloin poikien hammastarkastukset.
 
KÄTILÖOPISTO 4-10.6.2007 viimeiset kolme päivää osastolla 6 (jossa mielestäni meiniki oli suoraan pahimmista painajaisista) ja ekat pari päivää osastolla 4.

Samaan aikaan osastolla 6 oli pariskunta, jotka oli meidän kanssa samaan aikaan haikaranpesän valmennuksissa, saivat tytön, josta tuli kuulemma Annikki. Olis tullut Toivo jos olis ollut poika, muistan tän koska me saatiin poika, josta tuli Toivo :D Oon monesti miettynyt mitähän niillekin kuuluu...
 
Kätilöttttt
Hei joku on ollut Kättärillä samaan aikaan kuin minäkin! Me myös perhehuoneessa 12.-15.10.2006! Ei tosin tullut juteltua kenenkään kanssa koska tosiaan siellä perhehuoneessa Haikaranpesässä majailtiin.
 
Oys 4.1.-8.1.2003 os. 13/2. Huonetta en muista. Eikä huonekaveristakaan jääny kovin valaisevaa kuvaa.
Sen muistan, että ystäväni Sirpa (vaikuttaneekohan Kuopiossa nykyään...) oli samaan aikaan ja sai tytön. Mulla on kuvakin hänen tyttärestään ja mun poitsusta sairaalakamppeissa :heart:
 
TYKS 12.6.96 synnyttämättömien osasto.meitä oli kolme naista huoneessa,sen muistan että hauskaa oli ja juttu lensi.seuraavana pvänä mut vietiin sektioon.
KÄTTÄRI 7.5-9.5.07 kahden hengen huoneessa,vierustoveri sai myös pojan.oli opettaja ammatiltaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni Lasienkeli:
OYS 18.8.2007-23.9.2007, syntymättömien osastolla.

Jaksoin varsinkin lopussa höpöttää kuinka oon ollut siellä jo niin ja niin pitkään. :D
:wave: Ai osastolla 11? Olin siellä elo-syyskuun vaihteessa kärvistelemässä yhden viikonlopun IHAN turhaan :kieh: Viikon päästä oli sitten vielä pahemmat tuskat ;)
 
Jorvissa Tyttö 3.6.1999 huonetta en muista, mutta minut kyllä muistettaisiin. Tyttö oli kovin itkuinen. Jouduin antamaan hänet pois yöksi, vaikka en halunnut, kun huonetoverit häiriintyi. Kovasti kaikki ihmetteli, miksi se vaan itkee :ashamed: . Tästä syystä kotiuduttiinkin heti seuravana päivänä, kun en halunnut antaa vauvaa pois.

Hyvinkää 25.12.2005 Syntyi ihana poika. Oltiin omassa huoneessa, kun osasto oli melko tyhjä, mutta jos joku oli yhtä aikaa :wave:
 
Pieni Lasienkeli
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni Lasienkeli:
OYS 18.8.2007-23.9.2007, syntymättömien osastolla.

Jaksoin varsinkin lopussa höpöttää kuinka oon ollut siellä jo niin ja niin pitkään. :D
:wave: Ai osastolla 11? Olin siellä elo-syyskuun vaihteessa kärvistelemässä yhden viikonlopun IHAN turhaan :kieh: Viikon päästä oli sitten vielä pahemmat tuskat ;)
Huu, me ollaan sitten ehkä nähty. =)

Missä huoneessa olit?
 
Monta on tayssilaista, mutta ohi meni kaikki.. Huoneen numeroa en muista.. Muutamia ihmisiä kyllä.. Kolmen hengen huoneessa olin eka keskipaikalla. Oven viereissä oli eräs nainen, jonka jo tunnenkin. Ikkunapaikalla oli joku ulkomaalainen, jolla kävi aivan mielettömästi vieraita..

Sitten sunnuntaina pääsin ikkunapaikalle itse. Huoneeseen tuli kaksi mukavaa naista, joiden kanssa tuli juteltua yöllä, kun meillä tuntui menevän rytmit niin ristiin. Huoneen vaaveista aina joku alkoi huutamaan ja pakenimme kitistäjiemme kanssa käytävää, jotta muut saisivat nukkua :D

Odottavia mammoja muistan kans muutaman.. Eräs heistä tuli samaan aikaan synnyttämään kuin minä. Kauhistelimme yhdessä vastaanotossa yön ruuhkaa "eihän tässä mihinkään kiire ollutkaan" :whistle:

Sitten siellä osaston käytävällä käveleskeli sellainen nainen, jolla oli kokoajan tippa.. Epi ei enää auttanut kipuihin.. Synnytykseen oli kuitenkin vielä paljon aikaa..

Mitä mahtaa kuulua kaikille teille? Niin ja muille..
 

Yhteistyössä