Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

PHKS
marraskuun kaksi vikaa viikkoa olin tarkkailussa 2000
ja sitten 5.12.-12.12.2000, kaksoset tyttö ja poika syntyi sektiolla 5.12.2000.
Ei muita lapsia, mieheni oli paljon sairaalassa kanssani.
Kun olin tarkkailussa oli minun huone täynnä muitakin ihmisiä, kun sitten sain vauvat olin alussa huoneessa yksin ja pariksi päiväksi sain seuraa, hätäsektiodun poikavauvan äidin.
 
lily-carmilla
tarkennetaanpa viime öistä tekstiä, kun viime yönä väsyneenä kirjoitin.. :) eli minulle tehtiin hätäsektio 8.1 -2009 pahaksi menneen raskausmyrkytyksen takia. olin muutaman päivän teholla tyttelin ollessa vauvalassa kunnes pääsin normaalille osastolle ja lähemmäksi lastani :) . olin kahden hengen huoneessa ja minulla oli 2 eri huonekaveria pitkän, peräti 2 viikkoa kestävän sairaalareissuni takia. erityisesti muistan jaanan, pikku "intiaaniprinsessan" äidin . terveisiä vaan jos tämän lukee, olit kiva kämppis :)
 
SatKs 23.-27.2.2007 & 22.-24.4.2008 :wave:

Ekasta oltiin osastolle päästyämme pari tuntia huoneessa 3:1, jonka jälkeen siirryimme perhehuoneeseen nro. 14. Tyttäremme syntymäpäivänä 23.2 oli monta muutakin syntynyttä, palstaileeko kukaan? Yhden syntyneen tytön äidin tiedän paikkakunnalta nimeltä (äiti alkaa T:llä ja tyttö V:llä).

Kuopuksen kanssa samana päivänä 22.4 syntyi iso poika pari tuntia neitiämme ennen. Olimme samassa huoneessa ja muutama sana vaihdettiin, uteliaat ja äänekkäät tuttavani kävivätkin vaavia kurkkimassa ;) Palstailetko sinä? Mitä teille kuuluu? Huonetta en tähän hätään muista, mut kaivan senkin lappusen jostain kun kerkiän..

 
minä vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami Mimmi:
Eikö täällä ole ketään loimaan aluesairaalassa synnyttäneitä???
Minä käin synnyttämässä tytön Loimaan sairaalassa 26- 30.1.2003!
Heippa! Niin minäkin pyöräytin tytön 26. 1.-03 Loimaalla! Käytävän päässä viimeisessä huoneessa olin neidin kanssa
 
TOIVOTTAVASTI löytyy tuttuja:)
KYS paikkana ollut
23.3-27.3.2002
17.10-5.11.2003 (ensin synnärillä ja sitten odottavien äitien osastolla vauva teholla)
27.2-3.3.2006 (vauva syntyi 28 päivä sectiolla ihanan ystävän sain tältä reissulta)
PITKIN SYKSYÄ 2008(MM.KUUN ALUSTA ,SYSKUUSSA) OLIN ODOTTAVIEN ÄITIEN OSASTOLLA KOHDUN SECTIOARVEN VUOKSI TARKKAILUSSA LÖYTYYKÖ TUTTUJA:) JA LOPULTA 9.10-14.10 viimeisen kerran, poika syntyi 10.10 ihana olisi löytää tuttuja;)
 
lokakuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koks 11-16.10.06, vierustoverina ensiksi ke-to nainen, jolla silmälasit muistaakseni ja perjantaista maanantaihin tyttö Anjalankoskelta muistaakseni, vuosimallia 79, jos oikein muistan.Tämä viimeinen sai perjantaina lapsen, olikohan se poika...huone numero oli 41 tai 42 tai siinä kieppeillä.
En ole kumpikaan näistä, enkä muista huonetta, mutta olin Koksissa 9.-11.10.06 ja ekan kerran 19.10.-28.10.2003
 

Yhteistyössä