Elikkä viime viikolla ultrassa viikolla 21+1 todettiin täysin etinen istukka. Lääkäri sanoi, että niin paljon yli, että todella epätodennäköistä, että tulee siirtymään Eli suunniteltu sektio olisi sitten edessä. Mitään vuotoa ei ole toistaiseksi ollut. Yhdyntäkiellon laittoi heti. Muuten sanoi, että vuodelepoon ei tarvitse ruveta, vaikkakaan supistuksia ei saa olla yhtään, ymmärsin, että kipeitä sellaisia. Heti mahdollisen vuodon alkaessa käski ottaa suoraan yhteyttä sairaalaan.
Nyt alkujärkytyksestä hieman toivuttuani olen tässä päässäni pyöritellyt kaikki mahdolliset kauhukuvat. Esim. mahdollisen kohdunpoiston, kun joudutaan erilailla leikkaamaan. Vatsalla/alapäässä tuntuu outoja tuntemuksia aika-ajoin ja heti pelkään pahinta... Mistä tiedän kuinka kauan on normaalia tuntemusta? Liitoskivut senkun pahenevat. Teen istumatyötä ja olen nyt miettinyt pahentaako se tilannetta...
Äh, pakko oli vaan purkaa tätä oloa, kun jotenkin nyt vasta alan tajuamaan tilanteen :ashamed: Neuvolakin on vasta ensi viikolla.
Onko joku kokenut sektion etisen istukan vuoksi?
Nyt alkujärkytyksestä hieman toivuttuani olen tässä päässäni pyöritellyt kaikki mahdolliset kauhukuvat. Esim. mahdollisen kohdunpoiston, kun joudutaan erilailla leikkaamaan. Vatsalla/alapäässä tuntuu outoja tuntemuksia aika-ajoin ja heti pelkään pahinta... Mistä tiedän kuinka kauan on normaalia tuntemusta? Liitoskivut senkun pahenevat. Teen istumatyötä ja olen nyt miettinyt pahentaako se tilannetta...
Äh, pakko oli vaan purkaa tätä oloa, kun jotenkin nyt vasta alan tajuamaan tilanteen :ashamed: Neuvolakin on vasta ensi viikolla.
Onko joku kokenut sektion etisen istukan vuoksi?