Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja j:jpää
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja j:jpää
joo, täällä jytisee ja sataa.. vois loppua prkl |O
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Sipoossa jyrisee, tällä hetkellä ei kuitenkaan sada.
Sillon kun olin koiran kanssa ulkona, tuli vartin verran vettä ihan v*tusti |O :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja hepukka:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Sipoossa jyrisee, tällä hetkellä ei kuitenkaan sada.
Sillon kun olin koiran kanssa ulkona, tuli vartin verran vettä ihan v*tusti |O :kieh:
Ja tietenkin kastuit kunnolla?
Alkuperäinen kirjoittaja leijonamies79:Espoo kivenlahti
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Alkuperäinen kirjoittaja leijonamies79:Espoo kivenlahti
Älä nyt kadunnimeä enää kerro! Kohta sulla on koko fanilauma oven takana päivystämässä... (Mä en ole siinä laumassa, mutta katsoin velvollisuudekseni varoittaa. :saint: :xmas: )
Alkuperäinen kirjoittaja hepukka:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja j:jpää
joo, täällä jytisee ja sataa.. vois loppua prkl |O
Ei kai sulla ole menoa johonkin?
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:olispa hyvinkin... koko yöksi tuonne pihalle pööpöilemään :xmas:
on meleko persiistä silloin kun ukkostaa.. vaikka kyllähän työtakki vähän vettä pitää niin housut ei pidä sitä vähääkään :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hepukka:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:olispa hyvinkin... koko yöksi tuonne pihalle pööpöilemään :xmas:
on meleko persiistä silloin kun ukkostaa.. vaikka kyllähän työtakki vähän vettä pitää niin housut ei pidä sitä vähääkään :snotty:
Siis menetkö sä ulkotöihin yöksi? Mikä oikein olet ammatiltasi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Alkuperäinen kirjoittaja leijonamies79:Espoo kivenlahti
Älä nyt kadunnimeä enää kerro! Kohta sulla on koko fanilauma oven takana päivystämässä... (Mä en ole siinä laumassa, mutta katsoin velvollisuudekseni varoittaa. :saint: :xmas: )
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nyt on lähellä! Kunnon jyrinää, jee!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä haluun tänne ukkosta! Ny ja heti! Tukahdus!
Länsi-Vantaalla jyrähti varmaa tunti sit pari kertaa mut sit ei mitää.. Ukkostutkan mukaan kuitenki aika äkästä ukkosaluetta pyöris täällä suunnalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lohjalla aikamoinen ukonilma