ETEISKUVAT tänne, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todellakin kaivattu aihe! Meidän pieni eteinen on aina kaaoksessa, liikaa takkeja, liikaa kenkiä.. Liian vähän säilytystilaa.
Toivottavasti saan hyviä vinkkejä ongelmiin!
-Jos ei teillä ole kuvaa, mutta hyviä ideoita, kertokaa ihmeessä, miten taltuttaa kaaos eteisessä?

meillä on eteisessä (vanha rintamamiestalo) sellainen syvennys, jossa on naulakko (hattuhylly). siihen mahtui juuri sopivasti poikittain ikeasta ostettu hyllykkö, johon saa koreja. expedit vai mikähän sen nimi mahtoi olla. tosi kätevästi saa koreihin piiloon pipot, lapset, kengät yms.

meillä myös tuollainen iso kaappi eteisessä mihin kaikki saa piiloon ja pikku eteisessä pieni naulakko mihin lapset saa vaatteet itse ripustettua. kengät on pikku eteisessä vain ne mitä käytetään muut on ison eteisen isossa kaapissa.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
tässä meidän eteistä. Vaatteet säilytetään kuvassa olevassa lipastossa ja vaatekomerossa, joka tuolia vastapäätä. Tiukkaa tekee, kun kolme lasta, mutta ei näissä rintamamiestaloissa ole paljon vaihtoehtoja :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=5556732.jpg

ihanan valkoista!!
Meillä kanssa vanha puutalo,jota pikkuhiljaa laitetaan kuntoon.. Tuollaista valkoista ja harmaan sävyjä tulee meidän kotiin, plus vanhanaikaisen tyylisiä koukerotapettipintoja.. Pitkä projekti joka toivon mukaan joskus on valmiskin!

Niin eteinen on tällä hetkellä possun punainen (kiitos edellisten asukkaiden omintakeisten värivalintojen! ) sille ei ole mitään vielä tehty, joten.. on kaamea! Eikä kuvaa heru.

mä en kuvaa ota kun on ihan keskeneräinen, mutta omakotitalossa asutaan ja tuulikaappiin tulee ihan seinänaulakkoo ja hyllyä, sit itse eteiseen pari kaappia laatikoilla..
nyt siinä on apteekkarin lipasto, äärikätevä ahtaassa eteistilassa!!! siihen uppoo kaikki tumput, lippalakit, avainniput ja koiran remmit!! :)

tässä meidän eteistä. Vaatteet säilytetään kuvassa olevassa lipastossa ja vaatekomerossa, joka tuolia vastapäätä. Tiukkaa tekee, kun kolme lasta, mutta ei näissä rintamamiestaloissa ole paljon vaihtoehtoja :)

ihana :) mullkin on tuommoinen peili, mutta kehykset on väärän väriset.. pitääkin tuunata. voisitko muuten laittaa muitakin kuvia teiltä? mä olen hiljattain muuttanut ihanaan, mutta rempan tarpeessa olevaan rintamamiestaloon ja kaipaisin vinkkejä. olohuonetta pitäisi ensin alkaa remppaamaan.. mutta myös keittiö ja saunaosasto kaipaa jo panostusta..

Alkuperäinen kirjoittaja :):

ihana :) mullkin on tuommoinen peili, mutta kehykset on väärän väriset.. pitääkin tuunata. voisitko muuten laittaa muitakin kuvia teiltä? mä olen hiljattain muuttanut ihanaan, mutta rempan tarpeessa olevaan rintamamiestaloon ja kaipaisin vinkkejä. olohuonetta pitäisi ensin alkaa remppaamaan.. mutta myös keittiö ja saunaosasto kaipaa jo panostusta..

Meillä on joka huoneessa (paitsi lasten) valkoiset sävytetyt seinät, valkoiset paneelikatot ja maalarinVALKOISET lautalattiat :) eli monen kauhu

Mulla ei ole eteisestä kuvaa laottaa, mutta tuulikaappiin olen itse rakentanut pienen säilytysjärjestelmän josta voin laittaa kuvan. Jos tästä vaikka joku saisi vinkkiä omaan säilytyspulmaan.

Normaalisti meillä on kaikki 8 laatikkoa paikoillaan, mutta muuton jäliltä 2 laatikkoa oli vielä kuvaushetkellä kateissa.

Meillä noissa laatikoissa (muovia jotta ne on helppo pestä jos kurastuvat) säilytetään lasten pipot, käsineet, kaulahuivit yms. Jokaisella on omat laatikkonsa, joten löytyy sitten helposti :)

Alle jätin tilaa kengille, sillä kenkätilaakin on rajallisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja dfs:

Anteeks vaan, mut täst kuvast ei kyl saa selvää teidän eteisestä :(

saahan siitä peili kautta. Ei siellä muuta olekkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Meillä on joka huoneessa (paitsi lasten) valkoiset sävytetyt seinät, valkoiset paneelikatot ja maalarinVALKOISET lautalattiat :) eli monen kauhu

maalatutko siis? oisko sulla antaa jotain sävykarttaa tms (netistä) jonka mukaan ootte sävyjä miettineet? onko teillä ne alkuperäiset paneelikatot vai ootteko laittaneet ne uusiksi? meillä kun ainakin on tuota alkuperäistä laattajuttua katoissa. mä olen haaveillut, että kaivaisin alkuperäiset puulattiat näiden muovimattojen alta ja hioisin ja lakkaisin ne :heart: en vaan tiedä onko liian iso urakka.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mulla ei ole eteisestä kuvaa laottaa, mutta tuulikaappiin olen itse rakentanut pienen säilytysjärjestelmän josta voin laittaa kuvan. Jos tästä vaikka joku saisi vinkkiä omaan säilytyspulmaan.

Normaalisti meillä on kaikki 8 laatikkoa paikoillaan, mutta muuton jäliltä 2 laatikkoa oli vielä kuvaushetkellä kateissa.

Meillä noissa laatikoissa (muovia jotta ne on helppo pestä jos kurastuvat) säilytetään lasten pipot, käsineet, kaulahuivit yms. Jokaisella on omat laatikkonsa, joten löytyy sitten helposti :)

Alle jätin tilaa kengille, sillä kenkätilaakin on rajallisesti.

tosi kaunis, mutta saanko tehdä ehdotuksen..? hommaa noiden muovikorien tilalle samankokoiset rottinkikorit. esim jyskissä on edullisesti. ois sen jälkeen täydellinen.

Kattoihin laitettiin uudet paneelit ( aikisemmin oli sellaiset levyt katoissa). Seiniin olen katsonut värin TIKKURILAN sisustusvärikartasta. Lattioden aävy on jostain TIKKURILAN perinnevärikartasta, mutta kun menin maalia ostamaan niin myyjä sanoi, että on sama kuin maalarinvalkoinen. Eli okraa ja mustaa väripastaa tuli valkoiseen maaliin.

http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/varit/varikartat_sisamaalaukseen/sisustajan_varikartta/

seinissä tuo jasmiini, mutta ainakaan meidän koneelta ei näy oikea sävy.

lattioissa

http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/varit/varikartat_sisamaalaukseen/vanhan_ajan_varit_-varikartta/368x.2399.xhtml

tämäkään ei näytä koneelta ihan samalta kuin luonnossa

Yhteistyössä