M
mä tahon
Vieras
Mutkun mä tahon sen isoimman huoneen mutkun aina vanhemmilla on se isoin huone ja mä tahon mä tahon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä tahon;24897423:Mutkun mä tahon sen isoimman huoneen mutkun aina vanhemmilla on se isoin huone ja mä tahon mä tahon
ja voi että,meidänkö pitäs nyt sitten hankkia pienempi sänky,vaihtaa huonejärjestys jne lapsen takia?
en ymmärrä miten te jaksatte vouhottaa MEIDÄN tekemisistä. jokanen tekee niinkun parhaakseen näkee.
sitten kuten joku jo ehdottikin te annatte ison makuuhuoneen omille lapsille ja etälapselle sen pienimmän ja otatte itsellenne sen keskimmäisen
Vai onko joku syy että teillä aikuisilla pitää olla itsekkäästi se isoin makuuhuone?
Vai onko joku syy siihen että teidän kotona asuvilla lapsilla pitää olla oma huone eikä yhteinen ja ei mosita huonejärjestelyä voi toteuttaa (mahdollisesta niin pahasti vammainen lapsi jolla apuvälineet vie oman ison tilan huoneesta) tai vastaavaa?
Omasta mukavuudesta siis ei voi tinkiä eikä omien kotona asuvien mutta etälapsen mukavuudesta voi, tosi rakkaita ja saman arvoisia lapsia teillä![]()
no hekohekojos sua noin kiinnostaa meidän huonekoko ja elämä niin tuu ihmeessä käymään.
![]()
mä en tosiaan jaksa vääntää tämmösestä asiasta,ja ihmettelenkin miten se noin kiinnostaa muita että miten meillä nukutaa,tai kuka nukkuu missäkin huoneessa. kun ei kerta ennenkään oo haitannut tuota poikaa nukkua olkkarissa meillä oloajan,niin miksi se nyt haittaisi,tai miksi se haittaisi ketään muutakaan jos ei häntä itseään?
no höpöhöpö,ei ole etälapsen avulla hankittu tätä asuntoa,edellinen asunto saatiin sen takia. tämä asunto saatiin koska meille tulee toinen lapsi. muutettiin siis toiselle paikkakunnalle vähän aikaa sitten,ja koska meitä on kohta neljä henkeä niin saatiin neliö..ja siis,meillä on yks iso makkari,mikä on mun ja miehen ja kaks pientä makkaria.
mä en tosiaan jaksa vääntää tämmösestä asiasta,ja ihmettelenkin miten se noin kiinnostaa muita että miten meillä nukutaa,tai kuka nukkuu missäkin huoneessa. kun ei kerta ennenkään oo haitannut tuota poikaa nukkua olkkarissa meillä oloajan,niin miksi se nyt haittaisi,tai miksi se haittaisi ketään muutakaan jos ei häntä itseään?
Kieltämättä tulee vähän surku olo kun oikeasti ollaan sitä mieltä ettei esim. jokatoinen viikonloppu isällää oleva lapsi tarvitse omaa tilaa tai "paikkaa"..
Vaikka harvoin lapsi siellä oliskin, on se silti hänen toinen kotinsa musta siinä kohtaa kun yhteisille lapsille annetaan huoneet jne. mut se etälapsi nukkuu sohvalla, voi ihan yhtä hyvin paiskata päin naamaa sit sen asian et ethän sä edes asu täällä, joten et tarvitse mitään omaa..Ja se on rumaa se..
Vaikka tärkeintä lapselle onkin se etävanhemman näkeminen, vähintään yhtä tärkeää on minusta se että lapsen annetaan tuntea että on rakastettu, tärkeä ja yhtä arvokas kun kaikki muutkin ja aina tervetullut kotiin jossa hänelle on oma paikkansa..
Äitipuoli on aina väärässä, se on ihan sama mitä tekee, aina jonkun mielestä on taas tehnyt ihan väärin.![]()
Oon itse huomannut, et ei näitä juttuja tunnuta ymmärtävän sitten millään ellei itsellä ole kokemusta. Meillä on kans "etälapsia" vaikka ovatkin meillä puolet ajasta eli viikko/viikko ja heille meillä on oma huone. Mutta jos olisivat vaan viikonloppuja silloin ja tällöin, niin kylläpä sit meilläkin varmasti ois eri järjestely.. Ei se lapsi silloin siellä asu, jos se on vaan 4 päivää kk.
vähän nyt menee yli tuo juttu..
no kai nyt menee,kun tämä meidän lapsi on joka päivä täällä. etälapsi enintään 4päivää kuukaudesta.. pitäkää mua kylmänä mut meillä tää on selvä juttu että täällä asuva lapsi saa huoneen omaan käyttöönsä,heh ja tuskin teini-ikäinen poika viihtyy kovin hyvin vauvan kanssa samassa huoneessa? tai taaperon kanssa koska esikoinenkin on vasta 1v.