K
kyselen
Vieras
Mistä näitä etätöitä etsiä? Siis ei kiinnosta lehtikauppiaantyöt eikä mitkään puhelinseksi työt
Vaan mitä voisi tehdä etänä ja mistä saa tietoa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja järkilähtee;23474493:mikä hitto teitiä vaivaa..toinen kysyi mitä voisi tehdä etätyönä kotoakäsin!Te alatte vittuilemaan ja mollaamaan! minä vastaan sinulle joka kyseli etätyötä, sie voisit esim kokeilla jotain yritystystä jotka tekevät tutkimustyötä..voit toimia haastattelijana esim. ja mitöä pahaa siinä on jos ON KOTIÄITI!Urpot! taidatte ite olla lapsettomia mahoja kaikki ja kateellisia. Puhelintyöhön ei tarvita kuulkaa mitää kouluja..painaa vaan vihreetä luuria..että näin!
Alkuperäinen kirjoittaja Etätyöläinen;24272654:En myöskään ymmärrä miksei voi antaa asiallisia vastauksia asialliseen kysymykseen? jos on aikaa soittaa suutaan tälläisillä sivustoilla niin on turha arvostella kenenkään ajatuksia.
Niin, mistä joku sai päähänsä että etätyötä voi tehdä vain akateemisesti koulutettu henkilö?? Itse toimin asiakaspalveluneuvojana/organisaattorina ja olen täysin opetellut työn sen aloittaessani ilman mitään yo lakkia tai vuosien opiskeluja. Terve järki ja oikea asenne ratkaisee. Palkka on hyvä ja työ upeaa!
Sama juttuItse olen myös IT alalla asiantuntijana ja teen myös etätyötä. Olen tykännyt, mutta siinä on myös omat huonot puolensa. Tilanteen mukana mennään ja onneksi työpaikka on joustanut tässä kohtaa.