Kotona tehävää työtä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kotihiiri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kotihiiri"

Vieras
Mistä voisi saada kotona tehtävä työtä ja millasta työtä voisi kotona tehdä?

Myyntityö mua ei kiinnosta, eikä minkään tuotteen kauppaaminen muutenkaan joten millasta kotityötä jostain voisi saada. Kellään tietoa tai kokemusta?

Perhepäivähoitajaksi musta ei ole, enkä ole esim kampaaja joka voisi pitää kotonaan kampaamoa.

[QUOTE="katja";23421380]Ompelutyö
tilintarkastaja
tietokoneala

Saanko kysä miksi pitää olla kotona tehtyä työtä? Johtuuko esim ujoudesta tms.?[/QUOTE]

Ujoudesta ja eniten siitä että liikkuminen on hankalaa joten työmatkat on ongelma.

Ompelytyö, ei ole konetta mutta ompelu kai ihan sujuu joten kuten.
Tilintarkastaja, olen huono nuomeroiden kanssa
Tietokoneala joo, tätä mietin kanssa.

Mä vaikka laittaisin kirjeitä kirjekuoriin tolkuttaman määrän per kuukausi, tekis vaan mieli tehdä jotain työtä.

[QUOTE="pii";23421445]seksilinja puhelimitse tai netin välityksellä ;)

käännöstyö[/QUOTE]

Tuskin mitään seksityötä, ei vois vähempääkään kiinnostaa tyydyttää kiimasia vanhoja äijiä.

Käännöstyö olis ihan jees, jos vaan osais tota englantia yhtään paremmin :D =)

[QUOTE="tööt";23421518]Millähän edellytyksillä kuvittelit kykeneväsi 'tietokonealan' töihin?[/QUOTE]

No en mä koneita korjata osaa, mutta esim nettisivujen teko on hallussa ja tietokoneala on aika laaja käsite. Jotain osaan, jotain en. Riippuu siitä mitä tarvii osata, sen perusteella tiedän osanako vai en. En mä ole täysin tumpelo koneen edessä, jos sitä luulit.

En ole vähä-älynen vaikka kotona tahdonkin töitä tehdä =)

Mä teen kääntäjänä kotoa käsin töitä, mutta kääntäjillä on tosiaan ammattiinsa yliopistokoulutus. Eli ei sitä vois yhtäkkiä vaan päättää ruveta tekemään :)

No en mä koneita korjata osaa, mutta esim nettisivujen teko on hallussa ja tietokoneala on aika laaja käsite. Jotain osaan, jotain en. Riippuu siitä mitä tarvii osata, sen perusteella tiedän osanako vai en. En mä ole täysin tumpelo koneen edessä, jos sitä luulit.

En ole vähä-älynen vaikka kotona tahdonkin töitä tehdä =)

Jos osaisit todella tehdä nettisivuja, niin et kyselisi. Tai varmaan php, java, flash, fotari tms. taipuu sekä tietokannat hallussa?

[QUOTE="vieras";23421594]Mä teen kääntäjänä kotoa käsin töitä, mutta kääntäjillä on tosiaan ammattiinsa yliopistokoulutus. Eli ei sitä vois yhtäkkiä vaan päättää ruveta tekemään :)[/QUOTE]

Totta ja kelitaidon pitää olla todella hyvä siinä ammatissa =)

[QUOTE="tööt";23421615]Jos osaisit todella tehdä nettisivuja, niin et kyselisi. Tai varmaan php, java, flash, fotari tms. taipuu sekä tietokannat hallussa?[/QUOTE]

Mä kyselinkin että saisin lisää muita aloja joissa voisi työskennellä. Osaan tehdä nettisivuja kyllä ja se on yksi mitä olen ajatellut mutta haluasin vaan muitakin vaihtoehtoja vielä mukaan.

Sillä en tiedä kun vaan puhelin-ja seksijuttuja, tosiaan käännöstyö mutta siihen ei todella ole pätevyyttä ja lastenhoito. Ajattelin jos saisin tätä kautta uusia aloja tietooni tai sitten joku tietäisi jonkun hyvän työpaikan.

Mä kyselinkin että saisin lisää muita aloja joissa voisi työskennellä. Osaan tehdä nettisivuja kyllä ja se on yksi mitä olen ajatellut mutta haluasin vaan muitakin vaihtoehtoja vielä mukaan.

Sillä en tiedä kun vaan puhelin-ja seksijuttuja, tosiaan käännöstyö mutta siihen ei todella ole pätevyyttä ja lastenhoito. Ajattelin jos saisin tätä kautta uusia aloja tietooni tai sitten joku tietäisi jonkun hyvän työpaikan.

Havainnet jo tässä vaiheessa, että kotona tehtävät työt ovat joko paskaa tai liian vaativia?

[QUOTE="tööt";23421680]Ihan kotimaisen kirjoitustaitokin olisi hyvä olla hallussa[/QUOTE]

Virheitä tulee jokaiselle, ainakin jos katsoo telkkaa ja kirjoittaa tänne samaan aikaan =)

[QUOTE="tööt";23421708]Havainnet jo tässä vaiheessa, että kotona tehtävät työt ovat joko paskaa tai liian vaativia?[/QUOTE]

Ja sä selkeesti haluat jostain syystä lytätä mun "haaveen" tehdä kotona töitä... Kyllä ääripäitä on, mutta vielä voi löytyä jotain siitä keskeltäkin. Paskan ja vaativan väliltä.

En mä mitään unelmatyötä odota, mutta on mullakin rajani siinä että mitä työtä teen.

Vaikka osaa yhden asia, niin ei se tarkoita ettei sais miettiä muitakin vaihtoehtoja. :) Mä sentään tahdon tehdä töitä.

Yhteistyössä