M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joojust:what??????olisin ostanut esprititn caprit mut makso 120e!!!!!!onko toi halpaa tai keskihintasta??halpa-halli on tavisten vaatekauppa......jösses mitä proleja täälä....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä vaan osta tavisten vaatteita. Espritiä saa jopa Anttilasta!
Alkuperäinen kirjoittaja muori:On laadukkaampia Espritit kyl kun vaik henkkamaukan vaatteet, ehdottomasti. Mulla melkein kaikki vaatteet Espritiä ja olen kyllä esim takeista saanut pulittaa sievoisia summia.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja joojust:what??????olisin ostanut esprititn caprit mut makso 120e!!!!!!onko toi halpaa tai keskihintasta??halpa-halli on tavisten vaatekauppa......jösses mitä proleja täälä....
Maailmassa taitaa olla taviksia kovin vähän, jos vain halpahallissa saa silloin ostaa.
T-paita henkkamaukka 10e, esprit 20e, yourface ehkä 35e, kalliimpi merkkikude lähemmäs 100e...
Minusta kyllä perusvaatteessa on henkkamaukalla paras hinta-laatusuhde. Kalliimman paidan ostan vain, jos haluan tietyn erityisen värin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Espritin mä lasken tavikseen. Halpa-hallit ja sellaset ei ole edes "tavista" vaan "halppista". Esprit on kuitenkin mun mielestä ihan ok merkki ja käytän itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mulla on huonoja kokemuksia Espritin paidoista, mutta farkut on ihan ok. Normaalien ihmisten normaali vaatemerkki, aika perusvaatteita.