Esprit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muotitietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
what??????olisin ostanut esprititn caprit mut makso 120e!!!!!!onko toi halpaa tai keskihintasta??halpa-halli on tavisten vaatekauppa......jösses mitä proleja täälä....

Alkuperäinen kirjoittaja joojust:
what??????olisin ostanut esprititn caprit mut makso 120e!!!!!!onko toi halpaa tai keskihintasta??halpa-halli on tavisten vaatekauppa......jösses mitä proleja täälä....

Maailmassa taitaa olla taviksia kovin vähän, jos vain halpahallissa saa silloin ostaa.

T-paita henkkamaukka 10e, esprit 20e, yourface ehkä 35e, kalliimpi merkkikude lähemmäs 100e...

Minusta kyllä perusvaatteessa on henkkamaukalla paras hinta-laatusuhde. Kalliimman paidan ostan vain, jos haluan tietyn erityisen värin.

On laadukkaampia Espritit kyl kun vaik henkkamaukan vaatteet, ehdottomasti. Mulla melkein kaikki vaatteet Espritiä ja olen kyllä esim takeista saanut pulittaa sievoisia summia.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja joojust:

Maailmassa taitaa olla taviksia kovin vähän, jos vain halpahallissa saa silloin ostaa.

T-paita henkkamaukka 10e, esprit 20e, yourface ehkä 35e, kalliimpi merkkikude lähemmäs 100e...

Minusta kyllä perusvaatteessa on henkkamaukalla paras hinta-laatusuhde. Kalliimman paidan ostan vain, jos haluan tietyn erityisen värin.

Noissa Espritin t-paidoissa on aika laaja hintaskaala. Ihan joku perus t-paita voi olla tuon 20 ?, mutta kyllä mulla niistä moni on maksanut 35-40 ?. Sanoisin, että on sellainen kohtuuhintainen merkki. Caprit maksoi mullakin yli 100 ?. Ihan tarkkaa hintaa en muista, mutta n. 200 ? meni kun ostin Espritin caprit ja kaksi t-paitaa.

Tavis vai ei, en tiedä enkä välitä, mutta tykkään Espritin trikoovaatteiden laadusta. Eivät nyppyynny, kierry eivätkä kutistu/leviä, vaan pysyvät kuosissaan. Ja hintakin on kohtuullinen.

Espritin vaatteethan on hiukan hintavampia kuin muuten.

Mutta katsokaas lappuja vaatteissa- kaikki Kiinassa, Indonesiassa tms. valmistettu.

Ja tästähän se soppa oli joku aika sitten, kun paljastivat että käyttävät lapsityövoimaa Espritin valmistuksessa.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mulla on huonoja kokemuksia Espritin paidoista, mutta farkut on ihan ok. Normaalien ihmisten normaali vaatemerkki, aika perusvaatteita.

Millaisia kokemuksia sulla on Espritin paidoista; onko tullut pieniä reikiä paitoihin??