Mielipiteitä tästä takista!:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Summer"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päivittäiseen käyttöön ihan ok takki tuo eka, jollain kivalla huivilla vähän väriä.
Mua alko ihan kiinnostaan minkälaisia takkeja te muut pidätte? Pistäkään kuvia! Mun on aina hankala löytää itselle mieluinen kevät/syystakki.

Gothic_Lolita_Stripes_Jacket&Skirt_2Pcs_CT00092_01.jpg

Tosi kivan näköinen takki, sopii farkkujen kanssa päivittäiseen käyttöön, juurikin kauppaan yms. Ei siis ole mikään ulkoilu-/pihatakki. Eikä mun mielestä anorakeissakaan ole mitään pahaa, tyylejä ja makuja on niin monia, kaikki eivät pidä trensseistä, jakuista tms.

Tällaiseen takkiin nyt sitten päädyin:) Beigen värisenä...Toiv näyttää päällä yhtä hyvältä;)
http://www.ellos.fi/d/Paallysvaatteet-Takit/Esprit/_/N-1z141rrZ1z13z80Z1z141o7?Nr=353713

Alkuperäinen kirjoittaja Minä en;26046892:
Laittaisi tuota takkia edes postinhaku reissulle päälle.

Noh,onneksi sun ei tarvikaan:) Mä näen päivittäin sellasia rättejä ihmisten päällä,että ei voi muuta kuin todeta että makuja on monia! :)

voi herranjumala, mitä mollaamista täällä taas!

ei ole mikään mummotakki toi eka, nuorillakin oon nähny ton tyylisiä paljon. riippuu ihan susta ja sun omasta tyylistä, millanen sopii. luota omaan makuus! se oon SINÄ joka siinä takissa tulee olemaan ja jos se tuntuu päällä hyvältä, niin näyttää paremmalta, kun joku toisen mielestä kiva takki, jossa et itse viihdy.

en ymmärrä mitä anorakkimaista tossa oli O.o ihan siisti arkitakki, sopivasti taskuja, helpo muutella tyyliä tommosen kanssa just asusteilla ja kengillä.

Joo,mä kans tykkäsin oikeastaan noista kaikista,mitä laitoin:) teen valinnan kun olen ne nähnyt ja sovittanut:)
Jännä muuten että tuo "mummotakki"oli jo loppuunmyyty. Mummot ollu vissiin kevättakkia vaille..;)

Yhteistyössä