Esprit i`coo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunut tarttis ostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunut tarttis ostaa

Vieras
Onko jollain kokemusta ESPRIT i`coo, Classic yhdistelmävaunu Flying E:stä? Olen selannut nettiä jo jonkin aikaa ja tuntuu ettei kellään ole käyttäjäkokemuksia. Tai jos ei tiedä juuri näistä mainituista niin muista i`coo vaunuista?

Meillä on sellaiset. Ei todellakaan kannata sellaisia hankkia. Ensin minäkin selasin nettiä ja ajattelin, että on onnenpotku saada noin halvalla hyvät vaunut. Mutta toisin kävi. Olemme joutuneet jo kerran ottamaan yhteyttä niiden myyjään, koska vaunujen runko lukittui, eikä niitä enää saanut kasaan. Saimme uuden rungon, mutta jo ensimmäisellä käyttökerralla renkaiden lukitus petti. Rengas irtosi, eikä enää pysy kiinni. Eli uusi vaihtoreissu luvassa. Kyseessä on siis 1,5 kuukautta vanhat vaunut. Ajattelimme pyytää kaupan purkua, koska tuote on niin huono ja vaarallinen.

Ystäväni onnistui perumaan vaunukaupat (juuri Espritin vaunut kyseessä), koska vetoketju meni heti kättelyssä rikki ja runkoon tuli myös jokin vika. En ostaisi itse ainakaan.

En tiedä liittyykö asiaan tai auttaako yhtään mutta meillä on kuomurattaat I´coo Pocco Countryt ja olen tykännyt. Näistä saa mun käsittääkseni yhdistelmät kantokopalla. Tilasin vauvattaresta kesällä ja ovat olleet kovassa käytössä siitä lähtien. TOSIN hieman mietityttää tuleva talvi kun noihin ei saa topattua jalkapeitettä (integroitu jalkapeite on mutta se ohut). Paksu lämpöpussi meillä jo on, toivottavasti siinä tarkenee taapero matkustaa.

Yhteistyössä