ESPOON MUURALA??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:02 hajuherne81 kirjoitti:
lapsuuteni siellä asunu....on ihan liki espoonkeskustaa.

riippuu mistä muuttaa ja mitä on vaille...??

ja mihkä päin muuralaa muuttaa...sekin paikka kasvaa koko ajan

Osaisitko sanoa osoitteita/paikkoja, mitkä olisivat hyviä lapsiperheelle?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:04 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:02 hajuherne81 kirjoitti:
lapsuuteni siellä asunu....on ihan liki espoonkeskustaa.

riippuu mistä muuttaa ja mitä on vaille...??

ja mihkä päin muuralaa muuttaa...sekin paikka kasvaa koko ajan

Osaisitko sanoa osoitteita/paikkoja, mitkä olisivat hyviä lapsiperheelle?

iste asunut mikkelässä vuosina 82-92...siis ihan pentuna ja silloin oli ihan uusi ja pieni paikka. nythän sinne muuralaan on rakennettu tooosi paljon asuntoja. riivareita ja paritaloja.

uusimpia asuntoja löytyy:muuralanpiha,muuralantie,muuralankuja....

voin niitä suositella.

kävelymatkan päässä espoonkeskusta,juna,bussit,ikea....koulut ja tarhat.


 

Yhteistyössä