Onko Pieksämäestä tietäviä paikalla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäpä siellä olen asustellut pienen ikäni, vaan en enää :) Ei niissä asuinalueissa isoja eroja ole, Tahiniemi ja Kontiopuisto ovat ehkä enemmän omakotitaloaluetta.

Hurjia juttuja kuulee ja tapahtuu joka paikassa. Sellainen pieni tuppukylähän se on, jota VR pitää pystyssä. Samat juopporetkut samoissa baareissa öykkäävät ja toisiaan turpaan pistävät, niistähän ne jutut ovat. Ei mikään hääppöinen kaupunki, mutta varmasti lapsia ajatellen hyvä vaihtoehto, mikäli vain vanhemmille töitä löytyy. Läpi ajaa lähes huomaamattaan. Mutta tykkäsin, palveluita löytyy, muttei liikaa ihmisiä. Mukavia muistoja paljonkin.

juu ei pitäs painaa enteriä :D

niin eikös ne ole jo raivannu paikankin sille jo? itse tykkään kesäisin kun on torilla elämää... veturitalleilla ihan jees meininki :)

Just tultii tänää pieksämäeltä! :) Mies on kotosin sieltä ja käytii anoppilassa! Ihan kaunista paikkaa on, mutta ukko ei takasin sinne muuttas kirveelläkää!! (mä ehdotin et muutettas sinne) Just puhuivat siel jostai taposta ylä ristillä.. mut näit juttui tapahtuu joka paikas!