Espoo kieltää tupakoinnin vuokra-asunnoissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lepsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja melko itsekästä:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiksa:
Parvekkeella polttaminen on kyllä vihoviimeistä käytöstä naapureita kohtaan. Ennemminkin polttakoot sisällä omissa asunnoissaan ja haiskoot itse ja muhikoot oksettavissa savuissaan.
Parveketupakoinnista kärsivät myös sivulliset. Ja todella kiva tuulettaa, kun asunto tulee tupakansavua täyteen. No tupakointi tullaan kieltämään 20 vuoden sisällä.
Ja jos et jaksa lähteä ulos, kauemmas tupakalle, mieti olisiko sillä tupakanpoltolla vaikutus kuntoosi???

mun mielestä se on oma valinta asuuko kerrostalossa rivarissa vai omassa ja asuuko ylä- vai alakerrassa jne...

Jaa et sinä voit tehdä ihan mitä vaan ja se on jonku muun valinta ettei halua tulla myrkytetyksi omassa kodissa?? Ja sun ei tarvi ottaa ketään huomioon, niinkö? Jos sinä haluat nukkua ja naapuri soittaa rokkia täysillä klo 03.00 ni se on sun valinta asua sillä tavalla et häiriinnyt naapurin hommista??

tottakai sä sä yöllä saat häiriintyä, mutta päivällä et! se on ihan turha mennä naapuriin valittamaan päivällä siitä että sielä soitetaan musiikkia! Ja mun mielestä parveke tupakoinnista on turha valittaa kun sen parvekkeen oven saa kiinni ja hyvin harvoin se haju edes tulee sisälle asti jos yksihenkilö polttelee parvekkeella...

ps.itse en polta!

Hyi olkoon, koko espoo haisee pahalle, menkää itteenne!! Te ette ajattele muuta kuin itteänne. Erikoismaaleilla maalata, voi vittu että te oottee kyllä saatanan tyhmiä, no onneks te ette kuulu Helsinkiin.

mutta jos meillä tuomosia vihjattas saisivat rauhassa vihjata, en todellakaan lähde 6krs alas yhden tupakan takia, käyn parvekkeella ja se siitä. jos jotain häiritsee niin voivoi

Okeastaan toi on aika hyvä juttu. Ensinnäkin rahvas tajuaa olevansa rahvasta eikä kuvittelekaan olevansa mitään muuta. Rahvaaan elämää määrää isännöitsijä ja naapurit. Rahvaalta viedään myös lapset ihqu ihanaan lastenkotiin, jos sattuu äiskä tai iskä kessulla käymään keskellä yötä. Vai kuinkahan moni hankii lapsenvahdin siksi aikaa, että pääsee pihalle kessulle? Ihan ihquihanaa, miten monta lastnsuojeluilmoitusta voikaan illan aikana tehdä. Sädekehä kimaltelee jo niin ettei tavallinen ihminen ilman erityislaseja sitä kestä edes katsoa.

Onneksi en asu missään vuokrakolhoosissa ja toivottavasti jumalat vapauttaa mut tästä maanpäällisestä elämästä ennenkuin sellaiseen joutuisinkaan B)

Yhteistyössä