Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja melko itsekästä:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja Tiksa:Parvekkeella polttaminen on kyllä vihoviimeistä käytöstä naapureita kohtaan. Ennemminkin polttakoot sisällä omissa asunnoissaan ja haiskoot itse ja muhikoot oksettavissa savuissaan.
Parveketupakoinnista kärsivät myös sivulliset. Ja todella kiva tuulettaa, kun asunto tulee tupakansavua täyteen. No tupakointi tullaan kieltämään 20 vuoden sisällä.
Ja jos et jaksa lähteä ulos, kauemmas tupakalle, mieti olisiko sillä tupakanpoltolla vaikutus kuntoosi???
mun mielestä se on oma valinta asuuko kerrostalossa rivarissa vai omassa ja asuuko ylä- vai alakerrassa jne...
Jaa et sinä voit tehdä ihan mitä vaan ja se on jonku muun valinta ettei halua tulla myrkytetyksi omassa kodissa?? Ja sun ei tarvi ottaa ketään huomioon, niinkö? Jos sinä haluat nukkua ja naapuri soittaa rokkia täysillä klo 03.00 ni se on sun valinta asua sillä tavalla et häiriinnyt naapurin hommista??
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:HYvä =)
Tupakan myynninkin voisi kiminalisoida minun puolesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kieltäisivät koko tupakan myynnin ja käytön niin ei tarvitsisi erikseen keksiä kaikkia tupakkaa koskevia kieltoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kieltäisivät koko tupakan myynnin ja käytön niin ei tarvitsisi erikseen keksiä kaikkia tupakkaa koskevia kieltoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kieltäisivät koko tupakan myynnin ja käytön niin ei tarvitsisi erikseen keksiä kaikkia tupakkaa koskevia kieltoja.
Kannatatko itse?
Mitä mieltä alkoholista?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kieltäisivät koko tupakan myynnin ja käytön niin ei tarvitsisi erikseen keksiä kaikkia tupakkaa koskevia kieltoja.
Kannatatko itse?
Mitä mieltä alkoholista?
Minulle aivan sama. Ja kännissä on kivaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Hiprakassa juu
Mutta onko muista kivaa kun olet kännissä![]()