L
LepikonHeta
Vieras
Onko kenelläkään lapsi kerrannut eskaa ensi sijaisesti "henkisen ja sosiaalisen " kasvamisen vuoksi? Meillä on joulukuun alussa 6 v täyttävä tyttö ja eskan aloittanut nyt syksyllä. Olen miettinyt ja miettinyt ja nyt jo ääneenkin puhunut eskan kertaamista. Kouluasiat menevät periaatteessa hyvin, aakkoset osaa ja kynänjälki kehittymässä. 4 hengen ryhmässä tekee eskassa töitä, keskittymiseen auttaa. Häiriintyy helposti isossa ryhmässä.
Ongelmana on mielestäni se, että tyttö tuntuu niin pieneltä vielä. Ystäviä ja kavereita ei ole, kertoo eska openkin tänään todenneen ettei eskasta tytölle kaveria löydy. (asia kylläkin selivtetään miksi näin sanonut). Mietin vain miten helposti koulussa jää jalkoihin/kiusatuksi kun ei tunnu tuo eska sujuvan millään??
Ongelmana on mielestäni se, että tyttö tuntuu niin pieneltä vielä. Ystäviä ja kavereita ei ole, kertoo eska openkin tänään todenneen ettei eskasta tytölle kaveria löydy. (asia kylläkin selivtetään miksi näin sanonut). Mietin vain miten helposti koulussa jää jalkoihin/kiusatuksi kun ei tunnu tuo eska sujuvan millään??