Esittelittekö itsenne kun rekisteröidyitte tänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
On jo pitkään tehnyt mieli rekisteröityä tänne, mutta mietin että pitäisikö sitten aloittaa joku oma ketju jossa itsensä esittelee, vai voiko suoraan alkaa kommentoimaan muita ketjuja? Miten te olette tehneet?

Don`t do it.

Vitsit, kuka se oli joka teki ittestää aika tarkan esittelyn ja ei menny kauaa ku joku niiden tietojen perusteella ette sen profiilin Facebookista. Tästä on kyllä kauan aikaa.

No ei tarvi.
Jos huvittaa, niin sitten esittelee. Aika paljon voi ujostuttaa esimerkiksi, niin sitten vaan hiipii hiljaa takaovesta sisään, tai kissanluukusta, niinkuin mä :) .

Muistan kyllä, että kauan pohdin uskallanko rekata tänne. <Nimenomaan uskallanko. Mä ajattelin lähinnä, että toosa :ashamed: on täynnä häiriköiden yksityisviestejä noin sadan kappaleen päivävauhtia, ja sen tyyppistä häiriötä.

Kun täällä nyt hulluja niin paljon liikkuu.
Mutta hetken päästä alkaa tuntua jo kotoisalta, ja huomaa olevansa ihan siellä minne oikeasti kuuluukin. (eli hullujenhuoneella, ei keskustelupalstalla :D )

On kivampi kirjoitella mustana. Voi laittaa tykkäyksiä, ja siinä säästää joskus kirjoittamisen valtaisan vaivan. :)

En muista, en usko että tein niin.

Eikä tarvi, varmaan "kaikki oleellinen" selviää kommentoidessa niille, keitä kiinnostaa. Senkus alat kirjottelee vaan :D

En. Enkä ymmärrä miksi pitäis, tää on keskustelupalsta eikä mulla ole mitään haluja kertoa tänne mitään erityistä itestäni.
Ne esittelyt antaa vaan sen vaikutelman että haetaan huomioo, ja huomiota hakee eniten trollit, joten tosta sitten voi moni vetää johtopäätöksen ja sitten käy kuten sulle kävi, haihyökkäys avomerellä. :)

En mä ainakaan ole koskaan kertonut täällä mitään itsestäni.
Ajattelin, että tää mun nikki kertoo ihan tarpeeksi ja kaiken oleellisen.

Toiseks, jos haluaa esittäytyä, niin eihän siinäkään itsestään tarvi mitään kertoa, monet laittaa vaan, että olen uusi tai terve, uusi palstalainen tässä tms.

Mutta ei täällä ole haitaksi assertiivisuus luonteessa ja se omien rajojen tunteminen.

En esitellyt, ei tullut mieleenkään.

Mä oon huomannut, että usein ne itsensä esittelevät katoaa aika nopeesti palstalta ja/tai tekee kauheesti huomionhakuisia aloituksia.
Haisee vähän trolleille. Sellasille, joilla ei irl-kamuja ole ja sit pitää avautua ihan kaikesta palstalle ja tehdä kaikesta oma aloitus.

En muistaakseni. Mutta minut on kyllä useamman kerran täällä esitelty ja on kerrottu minkälainen olen, kenen kanssa, milleen, miksi, milloin ja mitä harrastan ja mitä nyt kaikkea keksivätkään. :D

En esitellyt, en nähnyt tarpeelliseksi. Enkä näe vieläkään, eiköhän ihan kirjoittelusta saa tarpeeksi irti, jos joku näkee tarpeelliseksi jotain miusta oppia :D

En ole varsinaisesti esitellyt itseäni koskaan. Kuitenkin uusiudun ja löydän uuden minän tasaisin väliajoin. Eikä sen kyllä niin merkitystäkään, voisin esitellä itseni uutena vaikka joka kerta. Kuulun niihin moniin onnekkaisiin, jotka unohdetaan nopeasti ja joita ei onneksi muisteta. Ei ole koko palstahistorian aikana tarvinnut yhtäkään perskärpästä heilutella perästä pois.

En, koska mä olin uskontoketjuissa niittänyt jo ennen sitä mustumista kyseenalaista mainetta ja kauhua harmailunimimerkillä "Uskis." :D

Esittelin. En tiennyt mikä on palstan "käytäntö", joku muu esitteli ja ajattelin tehdä samoin. Ei tullut mitään kakkaa, muutama toivotteli tervetulleeksi. En ole niin raflaavan jännittävä persoona, kuin puoliksi espanjalainen yh-isä tatuointeineen, ihan tavis tatuoimaton yh-äippä vaan. :D

Kyllä mulla muistaakseni joku oma ketju oli jossa ilmottauduin uudeksi palstalaiseksi, mutta en tainnu erityisemmin itestäni kertoa mitään. Ehkä ikä ja lapsiluku tuli mainittua ellen väärin muista.

Yhteistyössä