Valokuvien järjestely - miten teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Eli tässä olen miettinyt kovasti miten noita teetettyjä valokuvia albumeissa säilyttäisi. Tähän mennessä olen esikoisestamme tehnyt 1 v. kuvakansion ja loput kuvat perheestä menneet toiseen kansioon. Nyt sitten kun toinen lapsi tullut niin mietein että teenkö samanlailla. Kun taas toisaalta haluaisi sitten antaa sen vauvakansion lapselle mukaan kun muuttaa pois mutta sitten itselle ei jää mitään vauvakuvia. Vai pitäisikö sitten tehdä semmonen kansio jossa on vuosien varrelta kuvia lapsesta ja keräillä niitä sitten sinne ja antaa se sitten kun lapselle on aikuinen?

Miten te järjestelette kuvanne? Miten säilötte perhekuvat? Entä miten tietokoneella/kovalevyllä yms. digitaalisessa muodossa olevat? Teetättekö vaan parhaimmat?

Myös vauvakirjaa olen miettinyt, että niitäkin varmaan pitäisi tehdä kahdet kun itselle haluaisi sitten myöhemmin jättää yhden ja toisen antaa lapselle. Miten tämän suhteen olette tehneet?

Mä täytän vauvakirjat jotka annan lapselle sitten ku ovat isompia. Itselle olen tehnyt valokuvakansion ensimmäisestä vuodesta ja aion tehdä näin toisestaki lapsesta.
Kuvat on säilössä tikulla joten voin myöhemmin tehdä lapsille omat kansiot myös jos siltä alkaa tuntumaan. Niihin voin laittaa sitten laajemmalta ajalta kuvia :)

Yhteistyössä