esittelen itseni,kertokaa te muutkin itsestänne..

NasuMamma84
Moi vaan kaikille! Olen 20-vuotias 10 viikkoisen pojan äiti. Asustellaan Turussa avomiehen 21v ja kahden kissan kanssa, joista toinen saa pennut vuoden vaihteessa. Eli lisää perheenlisäystä tulossa! =)
 
piipert?j?
Moi!
Täällä 22 vuotias äiti Päijät-hämeestä. Mulla on avopuoliskon kanssa 1v.7kk vanha tyttö.
Kotona tytön kanssa päivät ollaan ja toista vauvaa kovasti toivotaan meidän perheeseen.
 
olen 24 vuotias nainen.avomies on 21v.asumme kerrostalokolmiossa etelä-pohjanmaalla.poikamme syntyi 16.8.04, eli on kohta 4kk vanha.olen harrastanut raviurheilua useamman vuoden, nyt vähän taukoa kun poika on pieni.
 
eija1v

moi...
Olen 24-vuotias opiskelija ja 1-v Aleksi pojan äiti. Mieheni on 29-vuotias ja asustelemme Siilinjärvellä. Sairaanhoitjaksi pitäisi valmistua 5/05.

Kauhea vauvakuume päällä, mutta edellisestäkin raskaudesta on vielä kilot jäljellä niin ei oo vielä turvallista lähtee yrittämään, mut heti laihtumisen jälkeen kyllä.... :kieh:
 
Olen 21v. vajaan 2kk:n ikäisen tytön äiti,mies 22v.
Perheeseemme kuuluu lisäksi kaksi isoa koiraa sekä pari "tirppaa".Koulutukselta olen maaseutuyrittäjä,nyt äippälomalla tietty :D ja mies opiskelee poliisiksi.

Tällä hetkellä asumme Orivrdellä,mutta uusi kämppä on pikkuhiljaa hakusessa.
 

Yhteistyössä