esittelen itseni,kertokaa te muutkin itsestänne..

peppilottasikuriina
heissan, kolmen lapsen työssäkäyvä äiti olen, 28v. asustamme tällä hetkellä kotiseudulla etelä-karjalassa, tulevaisuudessa toivottavasti jossain muuallakin :D :D palstailijana en kovin aktiivinen, koska mulla on aina krooninen aikapula.. :whistle:
 
kookos harmaana
Minä olen 26 vuotias kotiäiti saarijärveltä.Perheeseemme kuuluu minun lisäksi isi 35v ja kaksi tytärtä.(5 ja 3 vuotiaat) Nelijalkaiset perheenjäsenet koira(tiibetinspanieli) ja kaksi kissaa.Kolmatta lasta odotellaan rv16+ ja naimisiinkin ollaan menty vuonna 2000.
 
alannah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2004 klo 22:19 Naksos kirjoitti:
Niin ja siis olen juuri 28v täyttänyt avioliitossa asuva kahden pojan äiti. Asustelemme ok-talossa Kiimingissä. Lemmikkejä ei ole, vaan eipä taitaisi olla aikaakaan. Käyn osa-aikatyössä hoitoalalla. Teen kolmivuorotyötä, mikä kyllä tuntuu taas vaihteeksi aika raskaalta! Kolmatta lasta odotellaan syntyväksi toukokuussa.
Moikka!
Teilläpä sit sattui hyvät synttäri päivät! :D Missä päin Kiiminkiä asustat? Mä oon asunu Jäälissä koko ikäni... :wave:

 
joo eli 26 vuotias 12/03 syntyneen pojan äiti, perheeseen kuuluu myös 29v isä.
tällä hetkellä työskentelen päiväkodissa.
kotipaikka on pikkunen kaupunki turun ja salon puolessa välissä...

kotona kaks kissaa ja akvaario
 
Supermama
Heipskukkuu! Oon 27-vuotias kolmen lapsen äiti Helsingistä. Perheeseen kuuluu myös ukko kulta joka minua 10 vuotta vanhempi. Lapset ovat iältään, tyttö 6v ja pojat 3v ja 7kk.
 
Krima
Heipsan.. Täällä 3 ½ vuorokautisen pojan äiti. Ammatiltani olen sairaanhoitaja ja avopuolisoni opiskelija. Itse olen 24 vuotias ja avokkini 23 vuotias. Porvoossa asustellaan.
 
olen kohta 23v äiti pohjois-pohjanmaalta. Mulla on kaks lasta, 1v 7kk poika ja3kk tyttö. Perheeseemme kuluu myös isukki, kohta 27v ja koira 1v. Asummme rivarikolmiossa, kohta saadaan oma talo =) mahdutaan sit paremmin...harrastan ratsastusta ja muutenjin hevostelue =)
 

Yhteistyössä