esittelen itseni,kertokaa te muutkin itsestänne..

Hellou kaikille! Kauhajoella asustelee pienessä mökissä äiti, isä ja kaksi lasta.Esikoinen täyttää tammikuussa kolme vuotta, sitten on helmikuussa pojan yks vuotissynttärit ja sitte iskä täyttää 33.Äiskän synttärit onki sit huhtikuus.Kotona ollaan kaikki ainakin talvi ennenku iskän reissuhommat taas alkaa.Meiliä saa laittaa, kellä on aikaa ja kiinnostusta! :heart:
 
Minä täytän tammikuussa 24 ja aviomies täyttää huhtikuussa 26 . Riiviö :heart: poika on 1v pian 3kk ikäinen. Ylistarossa asutaan Etelä-pohjanmaalla, omakotitalossa jossa elelee meidän kanssa tsitsun ja kiinanpaltsi koiran sekoitus. Kissakin oli mutta viikkositten jäi auton alle. Haaveena on isompi tupa. =)
 
23-vuotias 1-vuotiaan tytön äiti Helsingistä esittäytyy. Kaunis timanttisormus kimallellut vasemmassa nimettömässä jo pian kaksi vuotta!! :D Ja tämä sormuksen antaja on 22-vuotias tällä hetkellä!! :heart:
 
-Huvitutti-
Mä olen 23-vuotias juhannuksena 2004 syntyneen pojan äiti ja 36-vuotiaan miehen avovaimo. Asustellaan Hämeenkyrössä pienessä keltaisessa omakotitalossa.
Profiilista löytyy kasvot nimimerkin takaa. :wave:
 
mareila
Ollaan espoosta, itse olen 20, poika täyttää neljä, toinen vauva masussa rv 16+6 ja aviomies. Päivät kuluvat masua kasvatellessa ja opiskellen. Illat perheen kanssa ulkoillen ja oleillen.
 
Heipsan!
Olen 23 vee,täytän pian 24 äippäliini.Avomies on 30v ja meillä on pojat 1,8v ja 2,11v.Mukavaa elämää ...kotona hoitelen lapsosia ja nautin siitä..mies käy töissä.Asutaan tampereen suunnalla.
 
sopuli77
Minä olen 27 vuotias n.5½kk:n ikäisen Veeti pojan äiti Ylikiimingistä. Meillä on kaksi koiraa, Ronja (sekarot.) ja Eemeli (bouvier), 2 chincillaa, 2 rottaa ja akvaario. Odottelen innolla ensi kevään rakennusprojektia ja ensi kesän häitä :wave:
 
alannah
Oon 25v, naimisissa oleva äippä ja mulla on 3 lasta. Tytöt -00, -02 ja poika syntyi 1.11 ´04. Asumme Jäälissä noin 102,5 neliöisessä rivitalo asunnossa. Mieheni on 34v. :heart:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2004 klo 11:43 alannah kirjoitti:
Oon 25v, naimisissa oleva äippä ja mulla on 3 lasta. Tytöt -00, -02 ja poika syntyi 1.11 ´04. Asumme Jäälissä noin 102,5 neliöisessä rivitalo asunnossa. Mieheni on 34v. :heart:
Moi alannah! Huomasin et kiva skorpparipoika teille tullut. Itekin olen syntynyt 1.11! Hyvän päivän poika valitsi syntyäkseen =)
 
Niin ja siis olen juuri 28v täyttänyt avioliitossa asuva kahden pojan äiti. Asustelemme ok-talossa Kiimingissä. Lemmikkejä ei ole, vaan eipä taitaisi olla aikaakaan. Käyn osa-aikatyössä hoitoalalla. Teen kolmivuorotyötä, mikä kyllä tuntuu taas vaihteeksi aika raskaalta! Kolmatta lasta odotellaan syntyväksi toukokuussa.
 

Yhteistyössä