Esimies pyysi kaveriksi Facebookiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feisbuukki_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

feisbuukki_

Vieras
Esimies pyysi kaveriksi, enkä haluaisi häntä ottaa kamuksi. En voi perustella sillä, että en ota työkavereita kaveriksi mutta minulla on pari niitä.

Mikä avuksi? En halua olla tyly mutta en halua missään nimessä kaveriksi ottaa vaikka siellä voisi näkyvyydet rajata. Kuitenkin saisi selville, ettei hän näe kaikkea. Esimiehenä hän ei ole erityisen mukava tai hyvä, enkä halua työajan lisäksi vapaa-aikanani miettiä häntä.

Onneksi toinenkin työkaveri on samaa mieltä, eikä aio ottaa.

Itse vain jätin kaveripyynnön hyväksymättä, vaikka koko muu henkilökunta hyväksyi sen. Esimiehenä erittäin epäammattimainen ja välillä jopa törkeä, ja vakoilee työpaikan kameroita kotonaan. Joten ei, en todellakaan halua häntä kyttämään myös yksityiselämääni.

En ottaisi mielelläni kyllä minäkään esimiestäni fb-kaveriksi. Itselläni on kyllä muutama "kaveri", jotka olen hyväksynyt jostain käsittämättömästä syystä, mutta en ole tohtinut listalta poistaakaan. Siispä olen rajannut päivitykset niin, että nämä tietyt kaverit eivät näe mitään päivityksiäni. Näin asia on hoitunut hyvin ja ketään loukkaamatta. Eli sellainenkin on mahdollista, jos koet jostain syystä, että esimies pitäisi hyväksyä sinne. Mitä tietenkään ei tarvitse tehdä. Enkä varmasti itse hyväksyisi...

Yhteistyössä