Kiitos kaikille tuesta! :heart: Varsinkin
kukkurukuulle kiitos kauniista sanoista. Liikutuin!
Kyllähän mä yritän tosiaan olla onnellinen sen mun kaverin puolesta. Ja niin kovin aikaisessa vaiheessa tämä raskaus on hänellä, et mitä vaan voi sattua. Enkä antais itelleni anteeksi jos dissaisin mielessäni sitä ja jotain sattuiskin sitten.
Voi että,
Heilanga, oon pahoillani tätistä

samoin
annsuli,
kukkurukuu ja muutki tätin kohdanneet..
Nyt on jännäjännä, kuinka
Mopsukan käy..

Toivottavasti odotetulla tavalla.
Kukkurukuu toi 28 päivää ois kyl hyvä kiertopituus.Mä tuol aiemmin ilmoitin väärin, eli mul olikin toi edellinen kierto 38 päivää.. kyl se tais olla sunnuntai-aamua se tätin saapuminen...
Että mua korpee tää olo. Ei riitä nää menkkakivut sit vaan pitää olla samalla kauheassa flunssassa.

Onneks ei oo enää lämpöä ja nenäkään ei vuoda ihan jatkuvasti tänään. Mut varsinkin tän tädin voisin kyl lahjoittaa pois... Luomumenkat ku on mulla aina ollu hirveän kivuliaat, tosin ei kyllä läheskään niin kivuliaat ku oli nuorena, tai sit on kipukynnys noussu...
Muuten. Pitäiskö mun nyt, kun tää kierto on näköjään jääny näin pitkäksi, käydä gynellä? Mietin vain, et oisko tässä nyt lääkityksen paikka? Vai pitäiskö tää kierto olla vieläkin pidempi ennen kun kannattaa huolestua tilanteesta..