Heips!
Ajatellaan tytöt positiivisesti, nyt meillä o kenties viimoiset mahkut pitkään aikaan tuulettua oikein kunnolla ennen sitä plussaa!
Ensi vuonna tähän aikaan me ollaan samaisella sivustolla pahasta unideprivaatiosta kärsineinä, tissit jättimäisinä ja kipeinä ku pikkuihminen lutkuttaa niitä ja ollaan alettu kuvittelemaan, että me ollaan vaan läskiperseisiä meijereitä, tosin onnellisia sellaisia
Mie sorruin vauvakirjallisuuteen!! Luin sen Minna Kiistalan "Minä en sitten muutu", täytyy sanoa, että melkolailla inspiroiva kirja, voin kuvitella ittelä iskee samanlainen identiteettikriisi ja paniikki sitten. Kun jo nyt panikoi välillä.
Mulla alkaa huomenna se flagyl, tuohon tulehukseen. Samaan aikaan ei saa juoda alkoholia. Sit maanantaina vuosi alkaa oivallisesti viisaudenhampaan poistolla ja saan siihenkin antibioottikuurin, eli helmikuussa kenties olis mahiksia plussailla sitten.
Kirjallisuudesta muutakin, luin Allen Carrin stumppaa tähän, ja tänään on viimeiset sivut luettavana ja huomisesta alkaen olenkin onnelinen tupakoimaton ihminen. Samalla perustin ittele säästötilin ja laitan sinne sen 4 euroa per päivä, jotka säästän polttamatta. Eli 130 kuussa! Rahat käytän sitten tulevaisuudessa kaikkiin hankintoihin pikkuihmiselle joka varmasti tulee ensi vuonna tiedän sen, että tulee. Hänen on pakko
Uuden vuoden illan vietto suunnitelmat on vielä totaalisesti auki ( ei ollenkaan viime tipassa...) Mies on töissä ehkä, ei tiiä vielä. ARGHH. No päätin, et jos hän on töissä mie jään kotiin tissutteleen yksikseen ja nautin hiljaisuudesta ja teen kaikkea mihin normaalisti töiden aikana ei ole aikaa. Eli maalailen, ja teen käsitöitä. Nyt olis ittele säärystimet tulossa. Samalla harjoittelen tuota palmikkoneuletta, koska haluan tehä pikkuihmiselle palmikkoneule haalarit ja myssyn..
Olen muutenkin ihan fanaattinen tuon käsityöharrastukseni kanssa, nyt jo kudon ja virkkaan vauvelille kaikkea ja heti ku tulee vieraita kylään laitan ne piiloon ja teen ittele muka jotakin
On jotenkin aika rauhallinen ja onnellinen olo, johtuu vuoden vaihtumisesta ja siitä, että ensi vuonna niin moni asia muuttuu. Onnellista uutta vuotta kanssakuumeilijoille, ensi vuonna tähän aikaan jutellaan sitten täällä niistä silloin jo olemassa olevista ihmeistä !