Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

Piilopirtti: Mulla oli melkein kaikkia noita sun mainitsemia oireita vielä pillereitä syödessä, kun kerran unohdin 2krt saman kierron aikana ottaa pillerit ja olin aivan varma, että oon raskaana. Ihan hullua..pissatti, oksetti ja ties mitä..No enhän mä tietenkään ollut. Päivän vaan menkat myöhästy..

Nyt kun oikeasti yrittää ja on menkatkin odotellut tuloaan niin ei ole läheskään niin paljon oireita kuin sillon..jotenkin yrittänyt olla stressaamatta.

Mutta toivottavasti me molemmat plussataan :) Ja kaikki muutkin! :)
 
Uusivuosi ja uudet kujeet. Täti kurvasi kylään sellaisella rytinällä että tämän illan saakin maata kivusta kippuralla. Mutta tavallaan olen innoissani, uusi kierto = uusia mahdollisuuksia.

Onnellista uuttavuotta kaikille!
 
Heips!

Ajatellaan tytöt positiivisesti, nyt meillä o kenties viimoiset mahkut pitkään aikaan tuulettua oikein kunnolla ennen sitä plussaa!
Ensi vuonna tähän aikaan me ollaan samaisella sivustolla pahasta unideprivaatiosta kärsineinä, tissit jättimäisinä ja kipeinä ku pikkuihminen lutkuttaa niitä ja ollaan alettu kuvittelemaan, että me ollaan vaan läskiperseisiä meijereitä, tosin onnellisia sellaisia :D

Mie sorruin vauvakirjallisuuteen!! Luin sen Minna Kiistalan "Minä en sitten muutu", täytyy sanoa, että melkolailla inspiroiva kirja, voin kuvitella ittelä iskee samanlainen identiteettikriisi ja paniikki sitten. Kun jo nyt panikoi välillä.

Mulla alkaa huomenna se flagyl, tuohon tulehukseen. Samaan aikaan ei saa juoda alkoholia. Sit maanantaina vuosi alkaa oivallisesti viisaudenhampaan poistolla ja saan siihenkin antibioottikuurin, eli helmikuussa kenties olis mahiksia plussailla sitten.
Kirjallisuudesta muutakin, luin Allen Carrin stumppaa tähän, ja tänään on viimeiset sivut luettavana ja huomisesta alkaen olenkin onnelinen tupakoimaton ihminen. Samalla perustin ittele säästötilin ja laitan sinne sen 4 euroa per päivä, jotka säästän polttamatta. Eli 130 kuussa! Rahat käytän sitten tulevaisuudessa kaikkiin hankintoihin pikkuihmiselle joka varmasti tulee ensi vuonna tiedän sen, että tulee. Hänen on pakko :)

Uuden vuoden illan vietto suunnitelmat on vielä totaalisesti auki ( ei ollenkaan viime tipassa...) Mies on töissä ehkä, ei tiiä vielä. ARGHH. No päätin, et jos hän on töissä mie jään kotiin tissutteleen yksikseen ja nautin hiljaisuudesta ja teen kaikkea mihin normaalisti töiden aikana ei ole aikaa. Eli maalailen, ja teen käsitöitä. Nyt olis ittele säärystimet tulossa. Samalla harjoittelen tuota palmikkoneuletta, koska haluan tehä pikkuihmiselle palmikkoneule haalarit ja myssyn..
Olen muutenkin ihan fanaattinen tuon käsityöharrastukseni kanssa, nyt jo kudon ja virkkaan vauvelille kaikkea ja heti ku tulee vieraita kylään laitan ne piiloon ja teen ittele muka jotakin ;)

On jotenkin aika rauhallinen ja onnellinen olo, johtuu vuoden vaihtumisesta ja siitä, että ensi vuonna niin moni asia muuttuu. Onnellista uutta vuotta kanssakuumeilijoille, ensi vuonna tähän aikaan jutellaan sitten täällä niistä silloin jo olemassa olevista ihmeistä !
 
millimolli: et oo ainut joka tekee jotain jo vauvalle :D Mä tosin kävin appiukon luona avoimesti neuletyöni kanssa, mistä anopinpuolikas kyllä arvas mitä on tulossa (vauvanpeitto). Mitä sitä turhaa salaamaan kun kuitenkin tuo samainen ihminen mulle edellisellä kerralla anto lankoja, nyt viimeksi sain lisää neulepuikkoja että ohjeita.

Tosin on tuolla yhdessä yläkaapissa jo vaatettakin, jotka ostanu kun pakko ollu saada... On ne joskus pelastanu ku joku kaverin muksu käyny kylässä ja sillä loppunu yökyläilyreissulla puhtaat vaatteet kesken (äiti otti AINA liian vähän vaatetta sille mukaan). Ja lelukasat kerääntyny, täydentäny omat ja siskon vanhat lelut, ah mikä kiva tekosyy kun on 2 pientä vierasta välillä ja niille pitää olla muka paljo leluja (5kk ja 2v 5kk) :D Sit alkaa vasta kuulemma mies rajottaa mun kirppariharrastuksia kun nuo leluloodat on kaikki täynnä, siihen onneksi menee viel hetki.

Piti testata, tätiäkään ei oo viel näkyny. Mut ei oo posti tuonu testejä vaikka piti kaiken järjen mukaan. Ihan ku tuo postilaitos olis jotenkin jumiutunut nykyään? No, tulee testattua sit oikein varmoilla päivillä jos ei viikonlopun aikana täti tuu kyläilemään. Ainut oirehan tässä mun kummallisessa oireettomuudessa (puuttuu suurin osa tätiä edeltävistäkin oireista) on tämä aamujen vahvistunut nuha ja kurkkukipu, on tosin normi oire periaatteessa. Oviksesta lähtien ollu jo muutaman kuukauden mitä enemmän seuraillu, mut ei kyl näin pahaa viel kertaakaan. Mies täällä jo enemmän stressaa, kun ei oo niitä testejä, olis suunnilleen lähteny jo hakemaan apteekista ellen ois kieltäny ja todennu et oikeesti ens viikollakin ehtii viel jos sitä postipakettia ei näy vieläkään :D Tahtoo varmuuden kaiketi mitä on tapahtumassa, tai ehkä pisimmän mahdollisen ajan valmistautua siihen et sieltä joku oikeasti voipi olla tulossa.
 
Vieläkään ei tätiä näy eikä kuulu, kiertopäivät 31/25-26 :O Oireitakaan ei ole tullut lisää, tai no muutamana iltana tällä viikolla ihan yhden kerran illalla ollut semmoien hetken etova olo mutta sekin mennyt hyvin äkkiä ohi. Noh, maanantaina viimeksi testaillut ja sunnuntaina vasta testaan seuraavan kerran jos ei tilanne mihinkään muutu. :)

Oikein hyvää ja plussarikasta uutta vuotta kaikille !! Ensi vuonna ne plussat sitten tulee joka iikalle ! :heart:
 
Heippahei! Olen jo jonkin aikaa seurannut tätä viestiketjua ja lopulta rohkenin rekisteröityä tänne. Jotenkin tuntuu aivan omalta kirjoitella juuri tähän ketjuun :)

Nyt on siis aika aloittaa meidän taloudessa vauvantekopuuhat (liekkö yhdyssana?!). Pillerit on jätetty pois ja tänään alkoikin ensimmäiset luomut. Tämän jälkeen odottaa kuuri tulehdukseen, joten tammikuussa ei varmastikaan tapahdu mitään elämää suurempaa... Vauva tulee, jos on tullakseen ja se on molempien toiveissa kyllä. :) Taustoista sen verran, että olen 25-vuotias.

Muutaman rivin jälkeen jo tuntuu helpottavalta! Ei olla tarkoituksella puhuttu sukulaisille, ystäville tai työkavereille, joita nähdään useasti. En jaksa sitä kyttäämistä, mikä siitä seuraisi... Muutama kaveri tietää, että yritetään, mutta he asuvat kaukana meistä ja ovat antaneet rauhan, etteivät ahdistele kysymyksillään. :) Kaikessa rauhassa siis, mutta onneksi täällä voi välillä käydä hehkuttamassa :D

Ihanaa uutta vuotta kaikille ja toivottavasti plussia tulee! :)
 
piilopirtti: minä testasin digillä negan kp26 ja plussa tuli kp28(rv3+6). Muilla testeillä tuli haamuja kp25 lähtien.

millimolli: minäkin oon sortunut vauvakirjallisuuteen. Ostin joulua ennen Katerina Janouchin kirjan Raskaana! Oli ihan mielenkiintoista luettavaa. Täytyis varmaan tyrkätä se miehenkin luettavaksi, niin se ymmärtäis vähän enemmän näistä asioista. Tosiaan kun ei se mitään ovisjuttuja tiedä.
Mullakin on tänään viimeinen tupakointipäivä. Olin tuossa jo muutaman päivän polttamatta, kun luulin että vauva on tulossa. Ihan hyvin meni nekin päivät, joten toivottavasti menee huomisestakin lähtien yhtä hyvin.

Meillä oli miehellä mahtava iskurepliikki eilen: "Pitäiskö tehdä vähän lapsia?" :LOL: Pakko oli sitten kysyä, että meinaatkos montakin kerralla tehdä, johon hän sitten tokaisi, että "eikös sun äitis meille kaksosia toivonut?" :whistle: Äitini tosiaan kertoi tuossa pari viikkoa sitten toivovansa meille kaksosia, vaikka en ole hänelle lapsiaikeista mitään puhunut.
Just toissailtana raivosin itsekseni ja itkin, kun mies ei lämmennyt mun lähentelyille, mutta täytyy varmaan tästä lähin käyttää tuota hänen omaa taktiikkaansa jos ei muuten ymmärrä. =)
 
jaahas. Kävin eilen lääkärissä piti normaalis gyne tutkimuksis käydä mutoli täti kyläs joten ei tutkittu enempää. Vauva haaveista kerroin ja sit sit se kysy että mies ei halua ja sanoin et haluaa mut suku on vastaa kun ei meil oo vakituisia työpaikkoi. sit llääkäri sano ettei se nyt mitään tarkoita moni tekee nykyään määräaikaisia töitä. et hän kulema antais mennä vaan. Ja menikö se niin et lääkäriä kuuluu totella? kovasti poltais halu ruveta yrittää välillä mieskin siihen taipuvainen välillä seon mielt et koulu ensin. mut silti välillä menemme ilman ehkäisyä kokonaan. kertokaa naiset mitä me tehdään.. Ja tervetuloa uusille ja halaus tädin yllättäneille. Täällä kuumeessa otetaan uusivuosi vastaan
 
Nyt sitten iski päälle kunnon flunssa: nenä tukossa/ vuotaa, kurkkua kutittaa ja lämpöä on vähän päälle 37asteen. Ettei olisi etominenkin ollut vain vatsataudin poikasta? :ashamed: Minä haluaisin jo tietää!!!! Tällä hetkellä olen myöhässä 5päivää (kuitenkin vasta). Huomenna aamulla testaan ja varmaan vielä ensi viikollakin, ellei tilanteeseen ole tullut muutosta. Ja jos tulee plussa, testaan vielä varmemmin ainakin 100kertaa silkasta plussan ilosta!! ;)

eltsu81 siinäpä se onkin, ettei minulle ole tullut mitään oireita tai viivästyksiä menkkoihin vaikka pillerit olisivatkin myöhästyneet/ olisi tullut taukoa. Aina kun on ollut tarve aloittaa uusi liuska ja odottaa seuraavaa vuotoa, sitä ei ole tarvinnut odotella pitkään (max kaksi viikkoa) ja vuoto on ollut runsasta ja pitkäkestoista (5-8päivää). Nyt ei mitään, missään vaiheessa. :/ Itsekin söin pillereitä yli kuusi vuotta, kunnes vaihdoin renkaaseen..

AAARRGHH!! Ehkä tämä vielä tästä selviää. :headwall:
 
Tänneppä tulikin sitten täti eilen kylään :( Miten muuten nyt onko eilinen kp 1 vai tämä päivä?

Meille tuli tänään tuommoinen 10 viikon ikäinen pikkukisu asumaan, joten sitä paimentaessa ja touhuja seuraillessa meneekin sitten jokunen hetki, vauvan teko sujuu omalla painollaan. Tulee jos on tullakseen. :)
 
Se on sitten vuoden eka päivä!! Täällä vuosi vaihtu aika rauhallisissa merkeissä kotosalla, mies toipuu keuhkokuumeesta.. Valettiin yöllä tinaakin ja alla kuvat valuista, mitäs mieltä ootte mitä ne muistuttaa?? 1. mun tina varjostettuna, 2. miehen tina varjostettuna, 3. miehen tina lautasella..







Täällä varmaan ovis nurkan takana, mut eipä mitään oireita kyllä anna.. Eli siis randomilla mennää ja yritetään osua oikeeseen aikaan.. :)
 
Hei kaikille!
Voisinko liittyä mahtavaan joukkoonne? Olen tosin jo tuossa 2010 syksyllä aloittaneissakin,
mutta vielä ei ole tärpännyt. :) Ihania kaikkia kirjoituksia luin täältä, olettepa aktiivisia kirjoittelijoitakin!

Juliane mielestäni tuon sinun tinasi näyttää kuin "haikara olisi pudottamassa lasta" Heh.

Kaikille plussatuulia ja onnellista uuttavuotta! :hug:
 
Lauantai 1.1.2011

Yrityksen aloittaneet

nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

AnniMu........20................2....... ...... ...53/32.....................11.12
Piilopirtti........23................1............ ....?...................22.-28.12.
eltsu81.........29............ ..1..................35/?...................25.12>
kais-a..........22................3.......... . .....39/34..................27.12
pikkumy.......25................3....... ....... ..30/27-28....... ...29-30.12
sakara.........33................1...... ...... ...69/32-36.............?
Tine............25................3..... .... ........2/28-38.............27.-6.2
Halin............20..............2... ..... . ........25/30...................6.1
Plumps!........24................2...... ........18/28-30...............11.-13.1
Avocado......28................3...... ....... ..17/27-33..............11.-17.1
Ambrosia85..25...............2.......... ........21/?-32................12.1
köppiäinen...24................2...... ..........15/27-34...............13.-20.1
Epa_88........22................3....... ...... ...16/30.....................15.1
Liina87........23.................8..... ....... ...15/29......................15.1
LeenaT........25..............2...................13/27.....................15.1
Renesmee....29...............2.......... .......12/28?...................17.1?
Juliane.........24................2..... ....... ....15/~31..................~17.1
Syksy2010...29................4........ ........15/33-34...............19.-20.1
millimolli......25..........,......5..... ..........10/26-30...............20.-23.1
Line.............29................3.................10/28-34............20.1-26.1
Mesikämmen..20..............2..................14/35...................22.1
sindi^^........25...............6...................6/28-32...........23.1-27.1
Karoliina-87..23...............1.................. .? .........................?
rallinelli........22................1... ..............20/?......................?
SuVa............24................1...... ....... ......?....................?
rabbid..........26...............1....................?.......................?
Kirskis..........25................2.................2/?.........................?
girl92...........18................?...................?........................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Hennu86.................24.............. ....... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22............ ........ ............tammikuu 2011
Katharsis...................................................tammi-helmikuu 2011
Tupu_.....................25............ ..... ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25......... .... ..................alkuvuodesta 2011
sonic......................28................ .................maalis-huhtikuu 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24............. ....... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...... ..............huhtikuu 2011
Susimieli.................22............ ......... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25............ ..... ...............kesä 2011
tryffeli89.................21........... .......... ............2011

Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.. ...16.5.2011...........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010... .24.6.2011.. ........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.... .18.7.2011 ...........yk1
white gold.....24.........27.11.2010....31.7.2 011...kesk.yhd.
Nannie.........20............5.12.2010.........?...................yk3
popsis..........28............6.12.2010. ...... .....................yk1
ulleli83.........27............7.12.2010 ........ ....................yk3
Sassy...........22............9.12.2010. ....17.8.2011.........yk2
Lunea.........................24.12.2010......4.9.2011..........yk n.4?
jeeni.............24...........27.12.2010.........?.................yk1
--------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Mesikämmen: Ainakin itelläni on ollu valkovuoto ovista ennen runsaampaa. Oviksen jälkeen on sitten ollut aina suht vähästä. Tissien arkuus itel alkaa kans suht samoihin aikoihin, yleensä tosin vasta oviksen jälkeen (mul vähän ajantaju heittää, eli voi olla jo oviksen aikaan tai pari pv sen jälkeen ku alkaa aina tuo arkuus).
 
Kaunista sunnuntai aamua kaikille!

Täällä vuosi vaihtui ystävien seurassa ja nautittiin drinkkejä. Katteltiin raketteja jätkänkynttilöitten loisteessa. Tultiin sitten kotiin syömään nakkeja ja perunasalaattia. Oikein mukavaa :)

Eilen aloitin illala siihen tulehukseen sen lääkityksen. Mies päätti suuressa viisaudessaan kutsua sitä pilluburanaksi.. Repesin täysillä siihen :D Hieman jänskätti mimmoista se on kun olen aikaisemmin ollut hyvin onnekas ja välttänyt kaikki maholliset ongelmat esim. hiivatulehdukset. Nyt toivonkin, että saadaan kroppa kuntoon. Huomenna poistetaan viimeinenkin viisaudenhammas ja saan nauttia buranaa ja antibiootteja ensi viikon oikein urakalla. Oikein odotan, että saan kaiken kuntoon.

Nyt on nääs semmoinen tekemisen meininki, että tästä se lähtee. Nyt alan iha tosissaa panostamaan tähän raskautumiseen.

Uuden vuoden lupauksia tein seuraavanlaisia: Kävelen työmatkat, yritän käydä salilla parhaani mukaan ainakin kaksi kertaa viikossa, en sorru valmisruokiin/pikaruokaan kuin korkeintaan pari kertaa kuussa, tupakointi loppuu ( se o vielä vaiheessa), kokeilen laihtua n. viisi kiloa. tai vaihtoehtoisesti jos raskaudun niin saan lihoa vain seitsemisen kiloa. Niin ja se säästötili, laitan sinne vauvalle rahaa, että kun se ilmoittaa tulostaan saan alkaa shoppailemaan tavaraa sille ilman rahaongelmia :)

Tässä kierrossa en oleta raskautuvani, tosin kysykää sitä parin viikon päästä uudestaan niin minulla on kaikki maholliset ja mahottomat oireet ja olen niin paksuna ettei toista. Menee justiinsa niinku tällä palstalla mainittiin. Kierron alku menee jees ja normaalia elämää. Viimeiset kaksi viikkoa hypitään seinillä ja toivotaan :D
 
Sunnuntai 2.1.2011

Yrityksen aloittaneet

nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

AnniMu........20................2....... ...... ...54/32.....................11.12
Piilopirtti........23................1............ ....?...................22.-28.12.
kais-a..........22................3.......... . .....40/34..................27.12
pikkumy.......25................3....... ....... ..31/27-28....... ...29-30.12
sakara.........33................1...... ...... ...70/32-36.............?
Tine............25................3..... .... ........3/28-38.............27.-6.2
Halin............20..............2... ..... . ........26/30...................6.1
girl92...........18..............2..................17/26......................11.1
Plumps!........24...............2...... ........19/28-30...............11.-13.1
Avocado......28................3...... ....... ..18/27-33..............11.-17.1
Ambrosia85..25...............2.......... ........22/?-32................12.1
köppiäinen...24................2...... ..........16/27-34...............13.-20.1
Epa_88........22................3....... ...... ...17/30.....................15.1
Liina87........23.................8..... ....... ...16/29......................15.1
LeenaT........25..............2...................14/27.....................15.1
Renesmee....29...............2.......... .......13/28?...................17.1?
Juliane.........24................2..... ....... ....16/~31..................~17.1
Syksy2010...29................4........ ........16/33-34...............19.-20.1
millimolli......25..........,......5..... ..........11/26-30...............20.-23.1
Line.............29................3.................11/28-34............20.1-26.1
Mesikämmen..20..............2..................15/35...................22.1
sindi^^........25...............6...................7/28-32...........23.1-27.1
eltsu81.........29............ ..1...................1/35........................5.2
Karoliina-87..23...............1.................. .? .........................?
rallinelli........22................1... ..............21/?......................?
SuVa............24................1...... ....... ......?....................?
rabbid..........26...............1....................?.......................?
Kirskis..........25................2.................3/?.........................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Hennu86.................24.............. ....... ..........joulukuu 2010
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Tindetar..................22............ ........ ............tammikuu 2011
Katharsis...................................................tammi-helmikuu 2011
Tupu_.....................25............ ..... ..............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25......... .... ..................alkuvuodesta 2011
sonic......................28................ .................maalis-huhtikuu 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24............. ....... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...... ..............huhtikuu 2011
Susimieli.................22............ ......... ..........huhti-toukokuu 2011?
Peepe.....................25............ ..... ...............kesä 2011
bellabambini...............................................elokuu 2011
tryffeli89.................21........... .......... ............2011

Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.. ...16.5.2011...........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010... .24.6.2011.. ........yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.... .18.7.2011 ...........yk1
white gold.....24.........27.11.2010....31.7.2 011...kesk.yhd.
Nannie.........20............5.12.2010.........?...................yk3
popsis..........28............6.12.2010. ...... .....................yk1
ulleli83.........27............7.12.2010 ........ ....................yk3
Sassy...........22............9.12.2010. ....17.8.2011.........yk2
Lunea.........................24.12.2010......4.9.2011..........yk n.4?
jeeni.............24...........27.12.2010.........?.................yk1
--------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä alkoi aamulla menkat. Olin menossa tekemään testiä, mutta ei tarvinnutkaan :D

Mut siis ihan ok, en pettynyt. Alkoi jo mennä hermot, kun ei kumpaakaan kuulunut; ei plussaa eikä menkkoja. Ja iloinen siitäkin, että kierto pysyi kuitenkin ihan ok-pituisena eikä venähtänyt kauheasti. Oli myös migreeni eilen, josta vähän odottelinkin, että menkat alkaa, kun se tulee aina silloin. Ja jouduin myös ottamaan migreenilääkkeen (joita ei luonnollisesti raskaana voi käyttää), niin sekin tavallaan helpotti, etten olekaan raskaana.

Tervetuloa uusille :)
 
Tervetuloa bellabambini ja girl92! =)

Mulla taitaa kierto venähtää tällä kertaa. Nyt on kp14 ja viimeks oli tässä vaiheessa kunnon tissikivut, mutta nyt ei oo mitään. Olo on niin perhanan normaali lukuun ottamatta flunssaa. Torstaina sain tilaamani ovistestit, mutta niissä näkyy vaan haaleeta viivaa eli ei merkkiäkään oviksesta. Tais pistää se varhainen km kropan sekaisin.
 
Hyvää uuttavuotta kaikille!

Palailen tauolta, ei oo jotenkin huvittanut nyt pyöriä täällä kun on tuntunut niin pitkältä tämä oma odottelu, mutta nyt ollaan sitten vuoden 2011 puolella eli enää pari kk niin alkaa yritys! Ja kierukka lähtee kai tässä kuussa niin sitten alkaa tuntua konkreettisemmalta koko homma.

Tosi paljon onnea plussanneille ja tervetuloa kaikki uudet yrittäjät!:)
 

Yhteistyössä