Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

nii senku tietäis ku vasta net pillerit lopetti. tosin tiiän, että ens tiistaina tulee täti. Aina ollu kellontarkka, jos välilläki ollu ilman pilsuja ni silläki ajalla kellontarkasti. Vähä ressaa ootella ens viikon tiistaita :(
vaan hauskaa olla täällä teän kanssa :)
 
21.9

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Lunea............................. 1 ................6/28...............?
Liina87........23.................4...............24/30...............?
millimolli......25................0..................?...................28.9


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

lumityttö78.............31.............................syksy 2010
Liisakaisa................27............ ..................loka-marraskuu 2010
Avocado..................28............. ................joulukuu 2010
eltsu81....................28........... ..................joulukuu 2010?
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...................helmi-maaliskuu 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24................................huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........toukokuu 2011
Syksy2010..............29..............................?




Plussanneet::flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5.2011..........yk2

---------------------------------------------------------------------
Lista onnistuu päivittää "lainaa" napin avulla :)
 
Hei kaikki! Täällä onkin näköjään ihan saman aloittajan ketju kuin toisellakin palstalla, vilkkaampana vain :) Aloitamme esikoisen yrittämisen todennäköisesti lokakuussa 2010 eli ihan kohta! Lapset ovat olleet meillä haaveissa jo kuusi vuotta mutta nyt tilanne voisi näyttää siltä että lapsenhankinta on mahdollista. Ikää minulla on 22, mies muutaman vuoden vanhempi. Pillerit jätettiin pois jo 1,5 v. sitten, koska ei haluta että mitään "myrkkyjä" on elimistössä kun vauva saa alkunsa ja vuosi siinä kestikin että kierto tasaantui. Kumia ollaan siis käytetty ehkäisynä sen jälkeen.

Ollaan varmaan aikaisemmassa kuin kukaan vauvantarvikehankinnoissa kun meillä on jo iso kasa vauvanvaatteita ja lisäksi hoitopöytä, hoitoalusta, lastenastioita, leluja, yksi kestovaippakin, pinnasänky....:D Aiemmin ajateltiin että ei uskalla ostaa mitään etukäteen jos ei vaikka saadakaan lasta, mutta kiusaus voitti ja päätettiin heittäytyä ihan täysillä vauvanhankintaan, jos ei onnistu niin pettymys on valtava joka tapauksessa!

Meillä on omakotitalo ja kunnon työpaikat mutta vauvanhankintaa hankaloittaa minun työt, kun en pystyisi olemaan töistä pois paria viikkoa pidempään kun minulla on oma yritys jossa työskentelen yksin. Tässä nyt kuumeisesti mietitään ratkaisuja tuohon ongelmaan mutta selvää on että äiti ei ehdi paljon äitiyslomia pitelemään...
 
21.9

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Lunea............................. 1 ................6/28...............?
Liina87........23.................4...............24/30...............?
millimolli......25................0..................?...................28.9


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

lumityttö78.............31.............................syksy 2010
kais-a.....................22...............................lokakuu 2010
Liisakaisa................27............ ..................loka-marraskuu 2010
Avocado..................28............. ................joulukuu 2010
eltsu81....................28........... ..................joulukuu 2010?
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...................helmi-maaliskuu 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24................................huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........toukokuu 2011
Syksy2010..............29..............................?




Plussanneet::flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5.2011..........yk2

---------------------------------------------------------------------
 
Tervehdys kaikille! Täällä yksi kuumeilija ilmoittautuu mukaan! :) monessa ketjussa oon taustalla seuraillut ja johonkin myös sanan jos toisenkin kirjoittanut, mut jotenkin en kuitenkaan oo saanut kipinää.. johtuen ehkä siitä et ketjut olleet pitkään pystyssä ja osa alkupään kirjoittelijoista jo vauvankin saaneet :) Siispä nyt intoa puhkuen tänne mukaan!! :wave:
Pitkään ollaan vauvahaaveista puhuttu ja siitä koska ois hyvä hetki.. okei tiedän et joku kommentoi tähän et ei pidä odottaa oikeaa hetkeä, ei sellasta ole.. ehkä ei olekaan! Halusin vaan et ensin elämässä pitää olla tietyt palikat kohdillaan ja nyt tuntuu et ne ehkä olis.. :) Mies olis ollut valmis jo ehkä parikin vuotta sitten, mut mulla yks ehdoton juttu oli koulu, halusin sen alta pois.. Nyt meillä siis on molemmilla vakituiset työt, oma koti ja naimisiinkin on jo ehditty =)
Joten, jos ei mieli muutu niin yritys alkaa marras-joulukuussa, siihen asti vielä rengas käytössä (aiemmin söin pillereitä ja nyt vuoden verran ollut rengas). Mulla tuli mittariin just 24 ja mies on 26. Iän puolesta ei siis vielä kiire ole, mut kun koskaan ei tiedä kauan menee...
Vauvakuumetta ei yhtään ainakaan ole helpottanut se, että yks parhaista kavereistani sai vauvan viime marraskuussa ja nyt odottaa toista ja vielä toinenkin kaveria odottaa ja saa pikapuoliin oman pienen nyytin :)
Tässä nyt jotain juttua alkuun...
 
21.9

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Lunea............................. 1 ................6/28...............?
Liina87........23.................4...............24/30...............?
millimolli......25................0..................?...................28.9


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

lumityttö78.............31.............................syksy 2010
kais-a.....................22...............................lokakuu 2010
Liisakaisa................27............ ..................loka-marraskuu 2010
Juliane....................24...............................marras-joulukuu 2010
Avocado..................28............. ................joulukuu 2010
eltsu81....................28........... ..................joulukuu 2010?
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...................helmi-maaliskuu 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24................................huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........toukokuu 2011
Syksy2010..............29..............................?




Plussanneet::flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5.2011..........yk2

---------------------------------------------------------------------
 
Heips vaan taas kaikille!
Huh, mulla on aivot ihan narikassa, unohtelen koko ajan kaiken. Vasta pari päivää sitten kirjauduin tänne, ja nyt jo unohin salasanan ( olen yleensä ihminen joka muistaa ihan kaiken).
Tänään käyn piilottamassa vanhan ruman tatuointini uudella. Samalla rukkaan vähän näitä elintapojani terveellisemmäksi. Nyt loppuu kaikki Scheisse tältä tytöltä.
Joskos esim. lenkkeily auttais pitämään ajatukset kasassa, kun työ ressaa ja sen takia menettää jo yöunensakin... Työtilanteesta sen verran, että siellä menee vähän liiankin kanssa aikaa. Olis niin kiva olla vähän vapaalla, kun en ehtiny ees kesälomalle. Siellä on niin kiire koko ajan, että olen alkanu inhoamaan sinne menoa iha tosissaan ja sairastelen koko ajan jolloin kaikki jää tekemättä.
Suunnittelin sanovani, että nyt jään osa-aikaiseksi, jossei onnistu jään pois vähäksi aikaa. Elämä on ihan liian lyhyt, että sinnittelemään tilanteessa josta ei nauti yhtään.
Sitä paitti nyt kun on vauva tekeillä, en todellakaan halua ressata työn takia. Haluan olla erittäin Zen ja keskittynyt ja rauhallinen, jotta tärppäis.
Kais-a mullakin hotsittais hommata kämppä täyteen vauvatavaraa, mutta toistaiseksi ollaan hys hys asiasta. Mutta ootappa vaa jos tärppää saman tien hommaan ihan kaiken :)
Mulla kävi vasta sillä lailla, että yks toinen ihminen vakinaistettiin mun ohi, joten päätin että fuck juu, ei nappaa enään. Ennen olin ihan työnarkkis. Nyt ajattelen muutakin elämää. Joka on sittenkin paljon kivempaa.
 
Jee, tervetuloa uusille :)

Mulla on myös vähän joku kyllästyminen töihin..enkä oikein tiedä miksi, kun vasta viime jouluna valmistuin ja siitä asti tehnyt kokopäiväsenä hommia..tosin samassa paikassa olen ollut muuten jo pidempään. Ja ajattelen myös, että äippäloma olis hyvä tauko :D Kun siis tykkään kyllä työstäni ja työkavereista, mutta jotenkin..Koulu-urakka takana niin ehkä nyt kaipaa jotain muuta välillä :)
 
22.9

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Lunea............................. 1 ................7/28...............?
Liina87........23.................4...............25/30...............?
millimolli......25................0..................?...................28.9


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

lumityttö78.............31.............................syksy 2010
kais-a.....................22..............................lokakuu 2010
Liisakaisa................27............ ..................loka-marraskuu 2010
Juliane....................24..............................marras-joulukuu 2010
Avocado..................28............. ................joulukuu 2010
eltsu81....................28........... ..................joulukuu 2010?
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...................helmi-maaliskuu 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24................................huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........toukokuu 2011
Syksy2010..............29..............................?




Plussanneet::flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5.2011..........yk2

---------------------------------------------------------------------

Lista onnistuu päivittää "lainaa" napin avulla :)
 
Torstai 23.9

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Lunea............................. 1 ................8/28...............?
Liina87........23.................4...............26/30...............?
millimolli......25................0..................?...................28.9


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

lumityttö78.............31.............................syksy 2010
kais-a.....................22..............................lokakuu 2010
Liisakaisa................27............ ..................loka-marraskuu 2010
Juliane....................24..............................marras-joulukuu 2010
Avocado..................28............. ................joulukuu 2010
eltsu81....................28........... ..................joulukuu 2010?
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...................helmi-maaliskuu 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24................................huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........toukokuu 2011
Syksy2010..............29..............................?




Plussanneet::flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5.2011..........yk2

---------------------------------------------------------------------

Lista onnistuu päivittää "lainaa" napin avulla :)
 
Ei mustakaan varmaan koskaan ole oikea aika vauvalle. aina tulee jotain mikä muuttaa tilanteita. nytkin totesin että kun tuon oppisopimuksen aloitan niin se pitää tehdä niin et valmistun ennen vauvaa. joten mun on ilmeisesti vieläkin siirrettävä aloitusta vauva haaveille. kun se sopimus katkeaa jos tulee yli kuukauden sairasloma. ja raskaana ei ikinä tiedä kuinka käy. mut sit mulla on ammatti ja toivottavasti vaki paikka kun vauva on tullut.
 
sansu86 kuinka paljon teidän pitäisi sitten siirtää aloitusta? Harmillisia tuollaiset esteet joille ei oikein voi mitään : /

Minäkin olen sitä mieltä että ikinä ei ole täydellistä aikaa tehdä vauvaa joten jos ei ole pakottavaa estettä niin kannattaa ainakin yrittää. Tässä kun alkaa tottua ajatukseen että parin viikon päästä jo ollaan vauvantekopuuhissa niin mieleen alkaa tulla enemmän ja enemmän esteitä, mm. remontit jotka piti tehdä ennen lapsia..:mad: No, toivotaan että tutuista olisi apua siinä vaiheessa kun vauvauutiset on julkistettu, että jospa saataisiin sittenkin vielä remontit tehtyä.
Laskin tuossa juuri että kuinka pitkä kiertoni on niin viimeksi oli 46 päivää! :confused: En ole kauheasti muistanut noita merkkailla kalenteriin joten edellistä kiertoa en muista mutta muistelen että se olisi jonkun 38 (??) Tulee ehkä olemaan vähän vaikeaa siis testailu kun ei tiedä koska ne menkat ovat myöhässä mutta onneksi Citymarketista saa halpoja testiliuskia...

Oletteko te muut kertoneet kenellekään vauvan yrityksestä? Minä ajattelin kertoa äidilleni =)

Entä aiotteko muuttaa/oletteko muuttaneet elämäntapoja mitenkään yrityksen takia? Minä menen varmaan taas ihan äärimmäisyyksiin :ashamed: mutta olen välttänyt alkoholijuomia ja ajattelin alkaa lenkkeillä ja tehdä selkälihaksia ja (muutenkin) olen vähän koittanut välttää lisäaineita. Yläasteen biologian tunnilta jäi ainakin se mieleen että opettaja käski lopettaa alkoholin juomisen 2 kk ennen raskautumista ja lenkkeilyn aloitan siksi kun liikuntaa ei pitäisi aloittaa raskauden aikana ja minä haluaisin silloin liikkua :) Selkälihakset siksi että varmasti selkäkipuja tulee olemaan raskauden aikana ja vauvan hoidon aikana ja hyvät selkälihakset vähentävät niitä kipuja. Höh, pidätte minua varmaan ihan hulluna näiden ylireagointien takia mutta kun olen niiiiin innoissani vauvasta....:whistle::heart:
 
kais-a ihan samoja ajatuksia täälläkin, mitä lähemmäs yrityksen aloittamisen ajankohta tulee niin miettii et oliko vielä jotain mitä pitäis tehdä ennen kun vauva voi tulla.. Silti en millään malttaisi odottaa edes marras-joulukuuhun (sinne odotellaan siksi, että ollaan lähdössä marras-joulukuun vaihteessa reissuun ja haluan nauttia reissusta vielä täysillä, enkä esim. pelätä, että jos tapahtuukin jotain ja ollaan toisella puolella maapalloa yms.) Sitte tosta "valmistautumisesta" raskautta varten, niin ei mulla juuri muita suunnitelmia kuin yrittää karistaa pois jokunen liikakilo joita on viimeisen vuoden aikana kertynyt =) ettei olis ne ainakaan hankaloittamassa raskautumista ja toisaalta ne edestään löytää sitte kuitenkin raskauden jälkeen, jolloin on varmasti myös muutama muukin kilo mukana =) Selkälihaksia on myös ajatus treenata, etenkin kun viime aikoina on alkanut selkä vähän oireilemaan. Selkälihasten treenaaminen hoituu tosin samalla, kun muutenkin käyn jumpalla ja vesijuoksemassa, ettei siihenkään projektiin sen enempää panostusta :)
 
Heippa taas ja tervetuloa uudet! Yritän välillä laittaa nämä vauva-ajatukset taustalle mielessäni, kun yritys ei ole kuitenkaan vielä alkanut.

Vauva-aikeista ei tiedä vielä kukaan, tosin yhdelle kaverille joskus mainitsin, että tämän vuoden aikana lopetan hormonien syönnin, sanoo mies mitä sanoo. Luulen, että tälle kaverilleni kerron heti kun saan plussan, ellei mies sitä vastusta. Muut kaverit saavat kuulla vauva-asiasta vasta raskauden turvallisemmilla viikoilla, milloin ne nyt sitten ovatkaan (12->?). Vanhemmille toki kerromme sitten ennen kavereita. Tai näin luulisin.

Elämäntapojen muuttamisesta: Juon alkoholia tosi harvoin ja pari annosta kerrallaan, mutta sitten kun yritys virallisesti alkaa, taitavat nuokin jäädä pois. Minut on totuttu näkemään selvin päin pippaloissa, joten mitään kiusallisia kysymyksiäkään tuskin tulee. Yhtä raskaana olevaa kaveriani neuvottiin pitämään vinot vatsalihakset kunnossa, jotenkin se on jäänyt mieleen - auttaisiko mahan palautumisessa tai jotain... No, joka tapauksessa olen nyt syksyn aluksi intoutunut liikkumaan (lihaskuntojumppaa ja zumbaa tähän mennessä, tarkoitus on lisätä vielä uintia ja kuntosaleilua). Hyvähän se olisi olla hyvässä kunnossa, niin ehkä tosiaan sitten palautuukin paremmin raskaudesta.
 
Kais-a: no minä valmistun nyt sitten 31.05.2012 minua ei haittaa jos raskaus on alkuvaiheissa tuon loppu vaihees, eli melkein pitää ainakin vuodella siirtää. ku ens oli että puoli vuotta. Meillä kumminkin suvussa on vaikeuksia raskaus/ synnytyksis niin en voi riskeerata sit noissa poissa oloissa. kun minun äiti on synnyttänyt kaikki viisi niin joka toinen on ollut keskonen ja ensimmäinen kuoli kahden viikon ikäisenä kun synty liian aikaisin. minä olen ollut hiukan pääl kilon kun olen syntynyt. ja isäni ei edes ole koskaan tunnustanut mua tyttärekseen vaikka isyystestit näytti hänet mun isäks. isosiskol on kaks lasta joista kummitytön raskaus meni hyvin sit taas toises sisko joutus olee sairaslomal välil kun arvot nousi liian ylös. joten ei helppoa.

Minulla itsellä on tällä hetkellä tarkoitus aloittaa kuntoilu ja mies on kans halukas sauvakävelemään miun kans:D ja no me ollaan kyllä ihan avoimesti puhuttu että lapsi haluttais. vanhempamme ei asiasta oikein innostuneen. ystävät on asian ottanut hyvin. tosin yks ystävä pari kyseli että haluammeko lapsen ja menemmekö avioon siks kun hekin menee.. Olin silleen vain et öö.. mul on ollut vauva kuume jo kolmisen vuotta ja avioliitosta olemme puhuneet jo alku vuodesta mutta päätös tehtiin vasta hiljakkoin. eli molemmat miettineet rauhas haluaako avioon jne.. tosin he päättivät mennä avioon extemporee samal kun vauva ristitään.
 
Moi,
Oon uusi palstalla ja tää keskusteluhan on just mulle :)

Eli: Täytän keväällä 25 ja mies on pari vuotta vanhempi. Aiemmin puhuttiin, että sopiva aika yrittämisen aloittamiselle olisi parin vuoden päästä, mutta nyt ollaan alettu miettiä miksi lykätä niin kauas. Mies valmistuu vuoden vaihteessa ja saa sen jälkeen toivottavasti vaki paikan. Mulla valmistuminen on varmaan joskus ensi kesänä-syksynä ja haluaisin kyllä valmistua ennen lapsia. Taloudellisestihan olisi varmaan hyvä jos ehtisi olla töissä ennen äippälomaa, tosin miehen palkalla ja minimiäitiysrahoillakin meidän pitäisi pärjätä ihan mukavasti. Toki arveluttaa myös onko työllistyminen sitten paljon vaikeampaa jos on vuoden pois työelemästä, kuin jos jatkaisi suoraan koulusta työelämään. Haluaisin äidiksi alle kolmekymppisenä, mutta tiedän myös ettei niitä lapsia saa heti kun haluaa, eli yrittäminenkin olisi hyvä aloittaa aikaisin.

Eli siis: jos mies saa vakipaikan niin ehkä aloitetaan yrittäminen vuoden vaihteen jälkeen. Jännää :D Tässä vaiheessa kyllä vielä varmaan vähän pitää selventää vielä omia ajatuksiakin.

Liiu
 
Perjantai 24.9

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Lunea............................. 1 ................9/28...............?
Liina87........23.................4...............27/30...............?
millimolli......25................0..................?...................28.9


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

lumityttö78.............31.............................syksy 2010
kais-a.....................22..............................lokakuu 2010
Liisakaisa................27............ ..................loka-marraskuu 2010
Juliane....................24..............................marras-joulukuu 2010
Avocado..................28............. ................joulukuu 2010
eltsu81....................28........... ..................joulukuu 2010?
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...................helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25...............................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24................................huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........toukokuu 2011
Syksy2010..............29..............................?




Plussanneet::flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5.2011..........yk2

---------------------------------------------------------------------

Lista onnistuu päivittää "lainaa" napin avulla :)
 
Huomenia, ihanaa ku olette ollut vilkkaita täällä :)
Mie valmistaudun vauvahommiin käymällä kuntosalilla ( käyny jo useamman vuoden ). Tosin lopetan sitte ne rankimmat treenit. Aina olen suunnitellu laihtuvani muutaman kilon, mutta nyt olen luopunut ajatuksesta ja syön terveellisesti mutta edelleen herkuttelen. ( päätin, että en halua raskasmetalleja liikkumaan sikiöön, kun raskaudun).
Alkoholia olen viimeisen vuoden aikana juonut muutenkin niin heikosti, että kaikki ihmettelee mitä entiselle bilehileelle o tapahtunut, mutta PELKÄÄN oikeasti krapulaa, joka on mulla iha kamala, monta päivää kestävä oksennusmaratooni, niin sen suhteen ei tule kyselyjä, kun jätän pois kokonaan ne kerran kahdessa kuussa juomani kolme siideriä :)
Sain eilen sanottua töissä pomolle, että multa sais niitä vuoroja alkaa vähentelee tai lyhenteleen. Että olen niin piipussa, joten eiköhän tuo työstressikin laukea.
Meillä o sillälailla hyvä aloitella nyt ku on taloa ja työpaikkaa ukolla. Ja olen valmistunut jo muutama vuos sitten. Tosin mietiskelen ankarasti uudelleen kouluttautumista. Tosin äitini kävi koulunsa kun oltiin veljieni kanssa pieniä, joten en usko semmoisenkaan tuovan ongelmaa. ( 21 vuotiaana oli äitillä 3 vaippaikäistä, ku velut sattu olemaan kaksosia)
Meillä on suvussa muutenkin kaksosia, joten semmosetkin olis aika kivat. Vaikkakin mahtais olla rankkaa, mutta olen itse aina kadehtinu veljieni yhteyttä.
Sitten näistä varsinaisista vauva-aikeista sovittii ettei puhuttais oikee kellee, mutta mie olen ollu niin innoissani, että on tullut muutamalla sanottua. Palaute on ollut positiivista.
Juliane ja Kais-a, mulla ainaki tuli pari viikkoa sitte ku päätös oli tehty, että OMG... mutta pitis sitä ja tätä ja tuota. Mutta aika nopsaa se ilo tuli ja innostus. Ja eläähän ne äidit ja isätkin, ei ne lopeta olemasta omia itsejänsä, ja omat hommat järkkääntyy ku laittaa järkkääntymään :)
 
Huomenta ja tervetuloa kaikille uusille.

Työhaastattelussa ei tärpännyt vakipaikka, mutta lupailtiin kyllä uusia hommia taas puolen vuoden sopimuksella. Mieli on ihan tyytyväinen, kun saan lisää haastetta, mutta toisaalta en oikein tiedä kuinka tämä vauvakuume siihen sopii. Jotenkin minulla olisi kauhea hinku vakiinnuttaa asemani työpaikalla ennen vauvaa, iän puolesta pari vuotta sinne tänne ei ole iso asia. Tiedän, että noita paikkoja vapautuu taas puolen vuoden päästä, mutta silloinhan oli tarkoitus aloittaa... ÄÄH! Koskaan ei ole sopiva aika, mutta ovatko toiset sopivampia kuin toiset? Mies ei panisi pientä viivyttelyä pahakseen. Argh.
 
Taas tullut paljon uusia, kiva:)

Mä oon ollu vähän poissa täältä kun tuntuu et aika kulkee vähän nopeempaa kun keksii muutakin puuhaa kun haaveilun. Elämäntavoista sen verran et kuntosalilla käyn n. 4-5x viikossa ja pyrin syömään terveellisesti ja juon tosi harvoin. Et pitäs olla puitteet kunnossa, karkin ja muitten herkkujen syöntiä pitää rajottaa sitten raskaana ollessa, nyt niitä menee ihan liikaa.

Aika moni näyttää olevan jo töissä. Mun mies on ollut jo useamman vuoden töissä mut ite vielä opiskelen. Tarkotuksena olis hankkia töitä koulun rinnalle, et sais tehtyä sen verran ettei ihan minimirahoille joudu, vaikka kyllähän silläkin varmasti toimeen tulee kun toinen sentään on töissä.

Miten muuten, olisko teidän tuleva vauva ensimmäinen lapsenlapsi teidän vanhemmille? Meillä olis molempien vanhemmille ensimmäinen vaikka meillä molemmilla on vanhempia sisaruksia. Paitsi eihän sitä vielä voi tietää kuka tässä ensiksi ehtii, jotenkin olis vaan kiva olla eka kun tietää miten toivottu se olis:)
 
Meillä olis tulossa mun vanhemmille sitte eka lapsenlaps. Miehen vanhemmilla on jo kaks, jotka on minun ukon läppejä. Hauskaa sillä lailla ajatella, että vaikka olis minun esikoinen, niin sillä silti o vanhempia sisaruksia :)
Meän isä on ootellu jo lapsenlapsia muutaman vuoden, millo se veljen vaimoa ahistelee millo minua, että lienee varmaan aika toivottu lapsenlapsi :D
 
Meillä olisi kummankin vanhemmille ensimmäinen lapsenlapsi. Mun vanhemmilla on paljon sisaruksia ja tajusin, että itseasiassa kaikilla muillahan on jo lapsenlapsia. Uskon että kummankin vanhemmat odottaa jo innolla lastenlasta, tosin ajankohta ehkä olisi yllätys.

Minäkin olen ajatellut että näitä vauvahaaveita varten olisi hyvä saada painoa vähän pudotettua ja ennen kaikkea parantaa elämäntapoja, liikkua enemmän, syödä terveellisemmin jne. Tää päätös vaan sai aikaan sen, että monena päivänä on ollut tosi etova olo, maha on ihan outo ja kauheat mielialanvaihtelut. No, eipä ainakaan tarvitse hillitä kahvin juontia kun pelkkä ajatuskin ällöttää.

Kivaa lauantaita kaikille!
 
Sunnuntai 26.9

Yrityksen aloittaneet:
nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

Lunea............................. 1 ...............11/28...............?
Liina87........23.................4...............29/30...............?
millimolli......25................0..................?...................28.9


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

lumityttö78.............31.............................syksy 2010
kais-a.....................22..............................lokakuu 2010
Liisakaisa................27............ ..................loka-marraskuu 2010
Juliane....................24..............................marras-joulukuu 2010
Avocado..................28............. ................joulukuu 2010
eltsu81....................28........... ..................joulukuu 2010?
Eireann...................28............ ..................tammikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...................helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25...............................alkuvuodesta 2011
Tuanni....................25.......... .....................huhtikuu 2011
sansu86..................24................................huhtikuu 2011
white gold...............24................... ...........toukokuu 2011
Syksy2010..............29..............................?




Plussanneet::flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28...........7.9.2010.....16.5.2011..........yk2

---------------------------------------------------------------------

Lista onnistuu päivittää "lainaa" napin avulla :)
 
Tervetuloa mukaan! Meillä näköjään on suunnitelmat aloitukseen samoihin aikoihin:)

Äh, yritin päivittää tota listaa mutta se herjaa et "viestin pituuden oltava vähintään 1 merkkiä" :headwall: Mitä mä teen väärin?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä