Esikoista yrittämään 2012!

  • Viestiketjun aloittaja Sennay
  • Ensimmäinen viesti
EHaavi: todella inhottavaa :( Tuskinpa mies vaan yhtäkkiä mielensä muuttaa ilman hyvää syytä. Sitä vaan meinaan, että varmasti miehelläs joku kunnon syy miks mielensä muuttanu. Toivottavasti pääsette puhumaan aiheesta ja sitä myöten selviäis se mikä koko hommassa on yhtäkkiä ruvennu hirvittää/ahistaa/mietityttämään. Ja löytyis uudelleen se into asiaan. Jaksamista :hug:

R`: ite ainakin pihinä ihmisenä oon tilannu Raskauskeijusta läjän niitä euron liuskatestejä. Raaskii sit testailla ihan vaan mielenrauhan vuoksikin.

Täällä YK5 KP4 ja eka päivä töissä loman jälkeen. Töissä ootti ilonen uutinen pienimuotosesta ylennyksestä ja sitä myöten palkankorotuksesta. Siitä sai kyllä täydellistä puhtia työntekoon. Ja eihän sitä koskaan tiedä jos pääsis jo ens vuoden puolella äitiyslomalle ;) Haaveilu pitkästä tauosta töistä, motivoi nyt ahkeroimaan ekstraa.
 
Tiedän miehen syyt jotka ovat siinä että lapsesta pitää kantaa vastuuta, rajoittaa elämää ja siitä lähtee ääntä. Mies hieman ehkä säikähti kun alkukesästä olin lähes 100% varma raskaudesta, kun sitten en ollutkaan alkoi miettimään asioita. Mieheni on ainut lapsi ja sen huomaa monissa asioissa, itse olen tottunut elämään ympäristössä jossa vilinää ja vilskettä oppinut kantamaan itsestäni vastuuta nuorena 17 vuotiaana muuttana runsaan 200km päähän kotoa. Mieheni on asunut yli 20 vuotiaaksi kotona ja yksin asunut lähellä vanhempia hänen ei ole tarvinnut kantaa vastuuta mistään. Parempi että alkoi nyt miettimään, eikä sitten kun olisin jo raskaana. Mietittävää riittää, ei mies totaalisesti vauvaa vastaan toki ole, mutta ei ajattele niin kuin minä. Puhumista riittää paljon, ristiriitaa on myös siinä kun olen exän kanssa odottanut kaksosiani ja mieheni ei osaa tietenkään ajatella miten keskenmeno on aiheuttanut tyhjyyden tunteen. :ashamed:

Onneksi on niin paljon hommaa ettei ehdi murehtimaan asioita, joskos tuo mieskin tuosta järkiinsä vielä tulis :whistle:
 
R', suosittelen LittleOnen lailla tilaamista Raskauskeijusta. Ei yhtään harmittanut testailla mielenrauhan takia tässä kierrossa useemmin, kun sai testit halvalla ilman postikuluja ja vielä kaksi testiä kaupanpäälle.

LittleOne, onnea ylennyksestä ja palkankorotuksesta. Sitähän sanotaan, että ei kahta ilman kolmatta, että ehkä se seuraava ja kolmas iloinen asia olis plussa testissä. ;)

EHaavi, pahoittelut menetyksestäsi. :hug: Toivottavasti miehesi tulisi järkiinsä ja pääsisitte jatkamaan yritystä.

Tätiä ei näy vieläkään. Mies menee huomenna simppatestiin. Jännittää.
 
R'
sivusto ei oikein tue puhelimella selailua niin pikaisesti kerron vain että nyt on tilaus raskauskeijuun laitettu. Kiitos vinkistä! Katsellaan tuleeko 1.lk postista jo huomenna vai torstaina ja sitten saa mielenrauhan. Sitten onkin jo hyvin päiviä kulunut ihan huomaamatta vaikkei nyt vielä ihan sunnuntai olekaan :D.
 
R', itelle tullu jo seuraavana päivänä, jos tilaus tehty ennen klo 15. Sitten vaan testaileen! :D Toivotaan, että plussa sieltä tulis. :)

No niin, nyt on simpat laitettu testaukseen ja tuloksia saakin sitten odottaa 3 viikkoa. Apua, kuinkahan mä pystyn niin kauan odottaan. Toivotaan hyviä tuloksia, niin ei olis kun nää mun ongelmat hoidettavana.
 
Hydrangea: Kiitos. Tai sit jos aatteelee eri kantilta, ”Ei onnea rahassa ja rakkaudessa” :D Eikö tässä lapsi-asiassa tapahdu mikään nopeesti? Ei oo hätähousun hommaa. 3:n viikon tuloksien odottelu tuntuu vaan niin pitkältä.

Kuulin eilen ihania uutisia. Serkku joka joutu yrittämään ensimmäistä lasta monta vuotta ja raskautui vasta hoitojen jälkeen, sai nyt tietää olevansa uudelleen raskaana. Esikoinen vasta 1,5v ja nyt jo raskaana rv11. Niinhän tuo oli onnesta sekasin kun oli kuvitellu, että lapsiluku jää varmaan yhteen. Totesi vaan, että ”kyllä se paikkaansa pitää, että ei niitä lapsia tehdä vaan ne tulee kun on tullakseen”.

Helpommin sanottu kun tehty. Miten vois ite unohtaa haluavansa/yrittävänsä lasta?:confused:

Ei siis olla kellekään edes vihjattu omasta yrityksestä. Hieman ois tehny miel udella kaikki mahollinen aiheesta ;)
 
Rone
EHaaville paljon tsemppiä!!

LittleOne paljon onnea ylennyksestä! Varmaan on työmotivaatiokin nyt hiukan erilainen ja saat jotain muutakin ajateltavaa kuin yritys :)
Ja miten oot pystyny olla hiljaa muille teiän yrityksestä? Mä olen kertonu jo turhan monelle kaverille. Tai no osalle olen vaan sanonut, että ei käytetä enää pillereitä terveydellisistä syistä, mutta että ei me kuitenkaan yritetä lasta. En ois osalle halunnu edes sanoa mitään, mutta sit tuli puhetta e-pillereistä jne. Ni selitin sitte puolitotuuden...
 
Rone: Kiitos. Motivaatio on kyllä hieman korkeemmalla entä ennen lomaa :)

Jotenkii ajatus siitä, että joku ois tietonen kauanko meillä menee yrittämisessä tuntus vaan liian henkilökohtasen asian jakamiselta. Enkä kestäis niitä ”joko nyt”-kysymyksiä. Mies taas sano, että hän ei haluais sitä jos ulkopuolisilta (joilla jo on lapsia) tulis ”neuvoja” ja vinkkejä kuinka heillä ainakin onnistu…

Niin ja mä rakastan yllätyksiä yli kaiken, joten kellekään en vaan kertois raskaudesta vaan haluisin yllättää kaikki läheiset, kunkin tavallaan ;)
 
Rone
No minäkään en kyllä halua, että koko kylä tietää meidän yrityksestä. Lähimmät joo, mutta he onneksi harvoin kysyelevät että joko odotetaan. Eniten ehkä pelottaa, että jos tulisin raskaaksi ja kaikki ketkä tietävät yrityksestä, saisivat myös tietää raskaudesta heti alussa. Koska jos se menisi kesken, niin en tiedä ymmärtäisikö kukaan miltä se tuntuu.
Olen kyllä pikkuhiljaa alkannut miettiä, että jos puolitutut tulevat lapsista kyselemään, niin minä vastaan jotain vihjailevaa. Tällä kylällä kun kaikki tuntuvat saavan niitä vahinkolapsia, niin kukaan ei taida tajuta, ettei lapsia tosta noin vaan tehdä...
Eihän mekään olla kauan yritetty (yk6 alkaa varmasti lähipäivinä), mutta tällä kylällä vaan taidetaan luulla että lapsia vaan ilmestyy kun haluaa. Toivon tosin, että mekin oltaisiin jo raskaana, jos olisin kunnolla yrittänyt bongata ovulaation ja oltaisiin enemmän pupuiltu....
 
Pikainen omanapa,pitää lähteä töitä kohta paiskimaan. Toivottavasti en muuten pahota kenenkää mieltä näillä mun höösäilyillä.Mutta kun on pakko jakaa täpinät joillekkin...:ashamed:

Mutta siis,tänään kp 21/27(28) ja dpo9 tein hetken mielijohteesta ovulaatiotestin ihan katsoakseni mitä se sanoo tässä vaiheessa kiertoa. Olenhan lukenut että ovistesti vois näyttää myös raskauden :kieh:

Niin siis, testiin tuli ihan testiajan sisällä melko vahva plussa. Siis huom.ei todellakaan ovulaatioplussaksi kelpaava mutta melko vahva kuitenkin. Ja kierron puolivaiheilla, selkeän ovisplussan jälkeen testasin vielä 2 päivää jotta näen kuinka nopeasti lh-hormoni poistuu ja 2 päivää ovisplussan jälkeen tikussa oli enää haamun esi-isä. Nyt siis selkeästi lh-hormoni on noussut. Huih, miks pitää tehä itelleen asiat näin vaikeeks? Eihän toi ovistikun viiva vielä mitään tarkota mutta toiveita tietty nostaa.

Kääks.Noh,ensiviikolla pudotaan taas korkeelta ja kovaa. Mutta onneksi oon nyt jo konkari näissä hommissa->ollaan ensviikko miehen kans kahestaan mökille ja oon jo varautunut tätiin:sillä hetkellä kun hillopäivät alkaa niin minä korkkaan skumpan.Se on jo menkkoja varten odottamassa.Heh,palkitsen itseni siis edes menkoista.
 
miss_piggy
Itekki oon tilannu tuolta Raskauskeijusta ovis-ja raskaustestejä, ja lisäks huuto.netistä...sain sitä kautta halvalla ison kasan testejä ja postimaksutkin oli ihan kirjemaksun luokkaa.

Täällä lähetään nyt tänään sitte viikoks muille maille ulkomaille, joten jää palstailut väliin, mutta palaan kyllä takasin reissun jälkeen :) Jännään vaan tuleeko menkat just matkan aikana, aloitin noita teroluteja syömään kyllä myöhemmin kuin olis pitäny eli vasta kp 21, kun jos saisin vähän huijattua ettei menkat tuu matkan aikana...en tiä auttaako mitään mutta kokeillaan :p

Minäkin olen ainut lapsi, ja sitä enemmän haluan itse lapsia. Joo, kyllä se lapsi tuo mukanaan vastuuta ja valvomisia, paskavaippoja ja itkuja, mutta sehän on vaan elämää!

EHaavi: Sano sille miehelles, että nyt on hetki, että ajattelet välillä itseäsikin, ja mitä sinä haluat. Et voi aina tehdä mitä muut toivovat ja haluavat. Joskus pitää laittaa oma itsensä etusijalle.
Miehet ei ymmärrä miltä tuntuu kun ei ole omaa lasta.
Munkin mies oli alussa aika nihkeä tuon vauva-jutun kanssa, nyt sitä on alkanu yhtäkkiä sänkyhommat kiinnostamaan tosi paljon, ja uskon että joku pieni vauva-kärpänen on purassu. :D Miehellä siis on jo lapsi eksänsä kanssa (eksä pääasiallinen huoltaja, mies saa tavata lasta ja lapsi on välillä meillä), ja minä tein miehelle selväksi, että en ala omaa elämääni ja toiveitani enää lykkäämään tämän eksän takia, kun hän päätti "vahinkoraskauden" jälkeen pitää lapsen, ja on meidänkin suhteessa aiheuttanut paljon kitkaa ja pahaa mieltä minulle teoillaan ja rahankiristämisellä jne., ja viimeinkin mies sen on näyttäny ymmärtävän. Minäkään en tästä enää nuorene, joten nyt on aika, ja toivon, että pco:sta huolimatta tärppi kävisi pian :heart:

Ei munkaan lähipiiristä mun vauvan hankinnasta tiedä kukaan muu kuin yksi kaveri, ja äiti ehkä aavistelee... äidilleni kerron aina kaiken, eli tietää mun terolutien syömiset, ehkäisyn poisjättämiset jne..
Enkä halua että kukaan muu vielä tässä vaiheessa tietääkään..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meidän yrityksestä ei tiedä kuin yksi mieheni kaveri ja työkaveri. Itse en ole asiasta vielä halunnut kertoa kenellekään, kun en halua kuulla uteluita, että joko nyt on tärpänny tai kommentteja tyyliin, täytyykö tulla auttaan. Mielelläni itse kertoisin kaikille vasta sitten, kun ollaan päästy niin pitkälle, että rakenneultrassa ollaan todettu kaiken olevan hyvin. Työni takia voin joutua töissä kertomaan ehkä aiemmin. Tuleville isoäideille olisi hyvä kertoa vasta sitten, kun lapsi täyttää 15v. että säästyy isommalta hössötykseltä. :LOL:

Muksutar, oih jännää! :) Koska ajattelit testata ihan raskaustestillä?

miss_piggy, oikein mukavaa reissua ja toivotaan, että menkat ei tuu pilaamaan sitä.

Yk 6 yhä menossa ja tänään kp 36, huoh. Mitä mieltä, koska primot kehiin?
 
Muksutar sä oot kyllä aina niin ihanan malttamaton testailujen kanssa :heart: No sait kyllä mutkin taas jänskäilee sun puolesta =)

Oon ruvennu tässä yrityksen aikana miettimään kaikista tutuista, puolitutuista, työkavereista, naapureista yms että yrittääköhän nekin. Kärsiiköhän noi lapsettomuudesta. Kestiköhän noilla kauan, että saivat lapsen. Vähän siis päinvastaset fiilikset kun Ronella. Musta tuntuu, että saakohan kukaan ekalla yrittämällä lasta? Vahinkoraskaudet sit tietty erikseen…
Jumpassakin ajattelin, että kuinkahan moni meistä kattoo kateellisena tota raskaana olevaa ja haaveilee itekin olevansa raskaana.

miss_piggy: tosi hyvää ja menkkavapaata reissua!;) Itelläni alko menkat just silloin kun lähettiin sinne Saksaan loman alussa, mikä harmitti, MUTTA onneks kesti vaan 2 päivää kaikkinensa niin eipä kauaa häirinneet lomailua:D
 
meidän yrityksestä tietää vain yksi minun ystävä.hänelle oli pakko kertoa,tietää minun vauvakuumeesta ja oli tunne että tämä pitää jakaa jonkun muunkin kanssa kuin vain miehen kanssa :)

pitäisköhän itsekin tilata tuolta raskauskeijusta kun muutkin on tilannu? :D viikon päästä pitäisi alkaa menkat jos alkavat ja tuntuu että viikko on niiiiin pitkä aika,ei jaksais odottaa!
 
R'
Hirmusti tekstiä.

Osalle olen kertonut kavereista, mutta lähinnä sellaisella hyshys meningillä ja no vielä kun ei ole kuin vasta yk4 niin muutama hassu joko on pullat uunissa ei tuskastuta vielä. Muutoin tosiaan yk 4 ja kp2. Nyt on pakko myöntää että ensikertaa hieman kiukutti kun menkat alkoi eilen aamusta. Sain testit keskiviikkona eli heti seuraavana päivänä. Pakkohan se oli testata heti illasta ja negaahan se näytti, mutta silti oli fiilis, että vasta kun menkat tulee on se fakta (kun illasta ja kuitenkin aika ajoissa testasin). No nyt on vielä kaksi varalle, mutta kait se täytyy vaan malttaa odottaa seuraavaksi suosiolla yli ensi kuun puolenvälin. Ei nyt mikään maailman katastrofi ja olen entistä tyytyväisempi, että ajoissa jätin pillerit pois. Nyt fiiliksillä ei millään fiiliksillä ettei mene tekohommiksi. :) Yritetän ainakin pidätellä itseäni.
 
Millinkäinen
Hei!

Uutena hyppäisin mukaan kuumeilemaan :)
Eli vähän taustatietoina, että seurusteltu ollaan reilu 7 vuotta, toukokuussa 2011 iski minuun armoton vauvakuume ja kuukautta myöhemmin jätin pillerit pois. No tämän vuoden puolella pääsi mieskin juoneen kiinni (ollaan vielä aika nuoria) ja nyt onkin sitten yk5 ja kp17. Pillerit jätinki osin siks pois, että ois keho jo päässy jotenkin ees tasaantumaan, kunnes mies on valmis, ettei sit mene niiden takia vitkutteluksi.

No nyt onkin vuoden ajan heittäneet kierrot mitä sattuu ja kävinki sit gynellä, mikä totes pco ja määräsi teroja. Niitä nyt ensimmäinen kuuri menossa ja toiveet korkealla! välillä vähän turhankin korkealla..

ja miehen kavereista tuskin tietää kukaan yrityksestä.. minun pari läheistä ystävää tietää, mutta mies ei kyllä tiedä niiden tietävän :D
niin ja miehen sisko tietää, kun sattui asiaa suoraan minulta kysymään :whistle:
 
Täällä hullu lomalainen heiluu pissapurkkien kanssa.Heräsin jo ennen kuutta kun r-testi kuumotteli ja arvatkaa mitä....ellen ole menettämässä mielenterveyttäni kokonaan niin olen näkevinäni et miun tikussa haamuilee :heart:

Olen ihan hullu hätähousu (tänään dpo11 ja kp 23/27(28),tiedän,mutta kun ei pysty oottamaan kiltisti kun se ovistestikin punoitti jo toissapäivänä. Apua!Miesparka nukkuu vieressä ihan unenpöpperössä, sitten ku se herää ni pitää kysyä siltä vahvistus et näkiskö sekin jotain tuossa tikussa :whistle: (joka on muuten mammaksin erittäin herkkä liuska).

Hui että kun liitelen taas korkeella,ens viikolla vasta perjantaina viimeistään pitäs ne menkat alkaa.Voi jeskamandeera kuin pelottaa et sieltä se täti kuitenkin tupsahtaa ajoissa paikalle (niinku sillon km-kierrossa). No mutta, ajattelin kuitenkin jakaa tän ällistelyn teijän kanssa, koska ei se teidän tietämisenne varmaan sitten sitä lopputulosta muuta suuntaa eikä toiseen.Aika näyttää :rolleyes:

En tiedä onko psykosomaattinen oire vai omaa kuvitelmaa mutta eilen illalla alko kuvotus johon nyt tänäkin aamuna heräsin..ja jatkuu vaan.Yäk.

P.s anteeksi taas vallan omanapainen kirjoitus mutta just tällä hetkellä pää liitää jossain pilvissä,poissa tästä todellisuudesta:confused:
 
Muksutar, ihanaa! :heart: Toivotaan, että viiva lähtee vahvistumaan ja pikkuinen pysyy kyydissä 9 kk. :)

Täytyy itekin hehkuttaa, että tais menkat alkaa. :LOL: Pientä vuotoa ollut ainakin aamusta lähtien. Taitaa sitten olla yk 7 ja kp 1. Edellinen kierto venyi 36 päiväiseksi ja ovista en huomannu. Hyvä että en hätäilly primojen kanssa, vaan maltoin odottaa. Nyt on tikut valmiudessa, niin pääsee sitten tässä kierrossa tikuttaan. Toivottavasti kierrot alkais nyt vähitellen säännöllistyä ja tuleen ilman primoja. Eihän siitä tule viikon päästä vasta kun vuosi kun ne pillerit lopetin...
 
Voi pojat,tämän aamun testissä näkyy jo selkeä plussa.Haalea vielä,mutta punoittava viiva jonka mieskin jo näki :heart: En tiedä miten päin olisin,vielä viisi päivää menkkoihin joita ei toivottavasti enää tule!Ihan uskomatonta...nyt on vaan niin pelot päällä : / Mutta kumpa meijän oma pulla pysyis kyydissä nyt loppuunsaakka,täällä vanhemmat ja isovanhemmat jo odottaa.Niin muuten, ollaan mökillä jossa myös miehen isovanhemmat sekä mun vanhemmat ja viimeeksi eilen kuului ihan suoraa toivetta että pientä voitas laittaa jo tilaukseen.Arvatkaa kuin ois tehny mieli näyttää anopille tikkua ;) Voi kun tämä nyt kestäisi matkassa oikeasti!

EHaavilla suorastaan inhottava tilanne, helposti varmaan tuntuu, että mies on pettänyt sut.Ei sillä perinteisellä tavalla vaan noin niinku muuten.Mutta onkohan se kuitenkaan niin että mies epäröi itse vauvan tuloa,vaan oisko vaan alkanu pelkäämään tätä tilannetta kun ette ole vielä saaneetkaan plussaa testiin.Siis jos häntä on ruvennut pelottamaan se, että välttämättä lapsen saaminen ei olekkaan helppoa (jos ollut jo raskaus "lähellä") ja yrittää nyt sitten tyynnytellä ajatuksiaan ja kompensoida pelkoja? Mutta kertakaikkisesti kinkkinen tilanne,toivottavasti saatte pian asiaan selvyyttä.Toisaalta on kuitenkin hyvän parisuhteen merkki että hän uskaltaa myös tälläisista tunteista puhua sinulle,puhua sinulle jotta ymmärtäisit häntä paremmin ja ehkä yhdessä keksitte ratkaisun. Jokatapauksessa, tsemppiä paljon,ei varmasti ole kivaa odottaa jos ei ole mitään takuuta siitä että miehen mieli muuttuu.Mutta yrittäkää hoitaa asia yhdessä kuntoon,jos rakastette toisianne niin älkää vielä laittako lusikoita jakoon. Toivottavasti et loukkaanu tällaisista ympäripyöreistä, tuntemattoman ihmisen antamista neuvoista :flower:

Millinkäinen tervetuloa mukaan jännäämään ja purkamaan sydäntä :heart:

Ja onnea Hydraengalle tädin saapumisesta ;)
 
Muksutar, älä stressaa liikaa. :hug: Olet kyllä tämän pikkuisen ansainnut vastoinkäymistesi jälkeen, joten eiköhän se kyydissä pysy. Nyt vaan foolihappoa ja greippimehua, niin pikkuinen jaksaa kiinnittyä kunnolla 9 kk matkaansa varten. :heart: Tulethan päivittelemään kuulumisiasi. :)

Voi kun itse saisi edes ovistestiin joskus ne kaksi viivaa. Vuoto on ollut nyt tosi pientä, että hieman ymmälläni olen, onko nää nyt menkat vai jotain tiputtelua vaan. :headwall:
 
Millinkäinen
Muksutar toivotaan parasta ja että viivat vain yhä vahvistuvat :)

EHaavi luulen, että nuin käy aika monelle miehelle, varsinkin jos on ensimmäinen lapsi kyseessä (jos yhtään lohduttaa :hug:) mutta vaikka olo petetyltä tuntuukin, niin hyvä, että tosiaan kertoi tunnoistaan nyt eikä sitten, kun olisi vauva masussa - tuntuisi varmasti monta kertaa pahemmalta. Esim. siskoni alkoi odottaa ensimmäistään, kun olivat seurustelleet jo useita vuosia (eli suhde ihan vakaalla pohjalla) ja yritystäkin oli jo pari vuotta takana.. no kun lapsi oli vihdoin luvassa, ilmoitti mies ettei ehkä olekaan valmis isäksi yms. :( voin vain kuvitella miten hirvittävä tunne siinä tulee.. (nyt on heillä kaksi lasta ja ihan tuntuu isän rooli maittavan) samantyylistä kävi itsellänikin, kun gyne ilmoitti ettei ole näkyvissä mitään lapsettomuutta aiheuttavaa ja siitä kun kerroin miehelle yk5 jälkeen, niin miespä sanoikin ettei hänellä välttämättä ole vielä aikaa lapselle seuraavaan 2vuoteen ainakaan :( ilmoitti kuitenkin viikko-pari myöhemmin ettei se tarkoittanut etteikö haluaisi nyt yrittää lasta?!? otapa näistä selvä. Mutta siis pääasiana se, että miehet on monimutkaisia ja tarvitsevat aikaa, toiset enempi ja toiset vähempi. Mutta toivottavasti edes vähän "huojentaa" se, ettet ole ainut, jolle tuollaisia "kivoja" uutisia on tullut ja toivotaan vain että kääntyy asiat vielä toiste päin :) :heart:

ja Hydrangea, anteeksi, mutten jaksa etsiä oletko joskus jo aiemmin kertonut vastauksen tähän kysymykseen, mutta kauan olet primoja syönyt? auttoivatko miten nopeasti/ollenkaan kierron kohdilleen? ja nytkö siis olet jättänyt ne kokonaan? :) ...nm. toivo kiinni teroluteissa. :p
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Millinkäinen, lopetin pillerit 08/2011, jonka jälkeen tuli vain normi tyhjennysvuoto ja yhdet menkat. 01/2012 sain 10 pv kuurin primoja menkkojen käynnistämiseksi. Sen jälkeen niitä ei taas kuulunut. Sain taas primoja neljäksi kuukaudeksi kp 15-24 käytettäväksi. Primot sai kierron säännöllistymään ja kierrot niiden kanssa oli 26-27 päivää tuon neljän kuukauden ajan. Nyt on taukoa niistä ja eka kierto niiden jälkeen oli 36 päivää, tosin vuoto nyt niukkaa, että en tiedä voiko tätä vielä uudeksi kierroksi laskea. Siis primojen kanssa kiertojen pituudet ollu järkeviä, ilman niitä jotain ihan muuta. Että sellainen tarina. :) Niin ja mullakin todettu tuo pco.
 
Kiitos kannustuksista ja lohduttavista sanoista:heart: On helpottavaa tietää olevan joku paikka mihin voi purkaa huoliaan ja iloisiakin asioita. Jotenkin vähän alkanut näkyä valoa tunnelin päässä, vauva asian annetaan varmasti hetken olla kohta luvassa viikonloppuloma kahdestaan joskos se sais miehen toisiin aatoksiin. ;)
Muksutar Varovaiset onnittelut plussasta, toivon mukaan on masuasukki asettunut asumaan koko 9 kuukaudeksi :hug:
 
Muksutar: Onnea!!!! Ja malttia ekan ultran odotteluun.

Kylläpä täälläkin on anoppi esitelly vauvatoiveita/vihjaillu/odotellu jo viimeset 8 vuotta. Ja enemmän kun mitään muuta, toivoisin pääseväni kertomaan uutisen.
Aina kaikki ei vaan mee niin kun elokuvissa…

Millinkäinen tervetuloa joukkoon! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä