Esikoista yrittämään 2012!

  • Viestiketjun aloittaja Sennay
  • Ensimmäinen viesti
Vielä olisi kaksi teroa jäljellä, mutta huomasin että tulee jo nyt rusehtavaa vuotoa. :( Jos tästä nyt tulee kp 1 ja anazolit pitäisi aloittaa kp 3, niin tuolloin kp 3 pitäisi vielä ottaa vika tero. Mutta ei kai niitä voi samaan aikaan syödä... :headwall: Anazolien aloitus on jo kaksi kertaa siirtynyt kierron verran eteenpäin, enkä kestä jos taas käy niin... :'(

Iltapäivälle meen pyytään lähetteen sokerirasitukseen työterveydestä, kun lapsettomuuslääkäri sanoi, että mun olis hyvä käydä siellä, niin nähdään tarvitaanko metut avuksi. Mun tuurilla saan vielä tähän soppaan diabeteslääkkeet lisäksi! :( Kerroin siitä työkavereille ja ne oli ihan ihmeissään, että kun sä oot vielä noin pieni. Joo-o, mutta onhan mulla tässä jo esim. pco, että kyllä näitä läskien ämmien sairauksia jo riittää.

Anteeksi avautuminen.

Joo, että hyvää alkanutta viikkoa vaan.
 
miss_piggy
Hydra: On tää vaan hankalaa... :( Taas miettii että miten jotku tulee heti kertalaakista raskaaks... huoh.

(.) Kp 13, talletuksia tehty jo kp 10 alkaen ihan varmuuden vuoksi. Tänään meneeki työharjottelussa klo 23 asti joten jää väliin touhuilut kun mies jo kuorsaa kun tuun kotiin. Huomenna täytyy se sitte raahata petiin :D Oon jo suunnitellu tän viikon touhuilut, eli ainaki huomenna, ehkä keskiviikkonaki, torstaina ei taas pysty kun menee 23 asti, samoin perjantaina menee 23 asti mutta viikonloppu on tulossa, joten sillon se saa vielä varmistella talletuksensa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
miss_piggy, no niinpä! Alan kohta olla jo niin valmis heittään hanskat tiskiin. :( Aina vaan vastoinkäymisiä toisensa perään. Voi kunpa joskus sais edes sen oikean ovisplussan testiin. Raskaustestissä niistä kahdesta viivasta en osaa vielä edes unelmoidakaan... Mennään nyt vaihe kerrallaan... Eipä oo enää montaa viikkoa siihen kun tulee se vuosi täyteen varsinaista yrittämistä. Kyllä alkais jo olla aika onnistua. Tuolla Clomittarissa yksi sai juuri ensimmäisen plussansa r-testiin 6 vuoden yrittämisen jälkeen. Huh, minkähänlainen tie tässä vielä itsellä on edessä!
 
Huomasin itteni tuolla listalla. Kiva. Mun plussa oli 1.10.2012 saa päivittää :)

Onnea plussasta Na-nu :flower:

Hydrangea mistä sulle riittää tota epäonnea? Ihan persiistä :| No sit kun sun onni kääntyy näiden asioiden suhteen, niin paree tulla yhtä kroppa kaupalla myös sitä hyvää tuuria kun on ollu huonoa tuuria!

ON: ens viikolla se ihanan kamala nt-ultra, ja sitä odotellessa kauhunsekaisin tuntein :saint:
 
LittleOne, kiva, kun tulit kertomaan kuulumisiasi. :) (Tunnustan, että oon niitä salaa käyny lukemassa tuolla odottajien puolella ja haaveillut siitä, jos sinne itsekin joskus pääsisi.) Ootpas sä jo pitkällä, jos jo ens viikolla nt-ultra! Meneepä tää aika nopeeta. :) Toivottavasti ultrassa olis kaikki hyvin. :heart:

Täytyy koko ajan rampata vessassa tarkistamassa, joko vuoto alkoi ihan kunnolla. Toivottavasti pysyisi nyt niukkana vielä pari päivää, niin saisin syötyä terot ensin loppuun. Ahdistaa.
 
Esikoista yrittämään 2012!



Tervetuloa mukaan kaikki jo esikoista yrittävät tai yrityksen aloitusta odottavat!
Jos haluat mukaan listalle tai haluat tietojasi päivitettävän, niin laitathan tiedot punaisella.

Esikoista yrittävät:

Nimimerkki.............ikä...............yk/ya
Milya.....................21................yk 1
ralliruutu................23............ ...ya 10/2012
haaveuni................27............... ya 7/2012
Mary Ann................29...............yk 3
*Stiina...................24...............yk 7, ya 3/2012
miss_piggy..............31...............yk 7, ya 2/2012
Catida....................27................ya 3/2012
Hydrangea..............26...............ya 1/2012, yk 10

Yrityksen aloistusta odottavat:





Plussanneet:
LittleOne..................1.10.2012................yk 6
kukkurukuu...............15.10.2012..............yk 3
eläväinen.................15.11.2012...............yk 3
Na-nu......................17.11.2012.............. yk 5


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Hydra: Katos tätä!
Aijaa.com - 11308571

Tein tänään sitte kaks ovistestiä, toi ylempi on Alicen ja alempi One Stepin, olin vähän järkyttyny, voiko ovistesteissäkin olla NOIN paljon eroja :O En kyllä tuohon Aliceen enää oikein uskalla luottaa, tuon One Stepin mukaanhan mulla olis just näillä näppäimillä ovis tulossa, niinku kuuluiski..ja väri on vielä tummempi ihan livenä mitä tossa kuvassa. Nyt en kyllä oo enää yhtään kartalla. WTF :x
 
Täällä edelleen ns. oireillaan. Tänään ryntäsin työpisteeltä vessaan oksentamaan.. :s Joko oksennustautia, tai sitten jotain muuta. :) Toivottavasti olis sitä jotakin muuta. :) <3 Lisäksi alamahaa edelleen nippailee ja on hirmuinen paineen tunto. :/

Noh, viikonloppuun asti jänniteltävä, silloin pitäisi menkat alkaa, jos ovat alkaakseen..
 
miss_piggy, oho! Toi alempi näyttää oikeen hyvältä. :p Mä en tiedä uskallanko luottaa enää mihinkään testiin, kun toi digikin näytti sen väärän plussan. Muistanko ny väärin, mutta onks sullakin ollu joskus terokuurin loppupuolella vuotoa tai vuoto alkanut ennen kuurin päättymistä? Mä jo ajattelin, että olis ollu väärä hälytys, mutta äsken vessareissulla tuli kunnolla pönttöön verta. :| Mulla on ollut menkat yleensä aika niukat, joten melki voisin jo tän luokitella kp 1:ksi tai sitten tätä menoa se on viimeistään huomenna. Tosiaan se kaks teroa olisi vielä jäljellä. Hieman nyt mietityttää, mitä ihmettä teen anazolien aloituksen kanssa?! Ne kun pitäis aloittaa kp 3...

Milya, sun oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavalta. Tiedätkö mikä dpo on menossa? :)
 
Niinhän siinä kävi, että yk 9 vaihtui eilen yk 10:ksi.

Kohta soittoa klinikalle ja eka folliultra varaukseen. :) Huomenna pitäisi ottaa eka anazol, mutta katsotaan kuinka käy, kun mulla ei ole vielä niitä! Kävin eilen kahdessa lähiapteekissa, mutta kummassakaan ei ollut niitä! Jälkimmäisestä laittoivat sitten tilaukseen ja nyt toivotaan, että ne ehtii tuleen huomiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea: 100% varmuutta dpo:sta ei oo, mutta 9-11 kait..

Olin malttamaton ja testasin äsken puhtaan negan. :/ Noh, toisaalta, nyt nää "oireet" voikin hyvillä mielillä kadota taivaan tuuliin, jos ovat siis olleet pelkkää mielen keppostelua. Hyvin on saaneet kyllä tällä kertaa kropankin sekaisin, pointsit siitä siis! :(

Ja juu, voi olla, että testasin liian aikaisinkin, mutta oli vaan saatava se asia ns. pois päiväjärjestyksestä. Malttamaton kun olen ja asioiden pitäisi selvitä mulle nyt, eikä viidestoista päivä. :D
 
miss_piggy
Hydra: Ei mulla oo tullu terojen aikana vuotoa ku yhdesti ja silloinki vaan sen takia kun siirsin pillereiden ottoa sen ulkomaanreissun takia..
Edelleen tuli ovistestiin toosi vahva viiva kun äsken testailin. Nuo Alicet taidan heittää puskiin :D
 
Milya, voi harmi. :hug: Mutta niin kauan kuin menkat pysyy poissa on toivoa! :)

miss_piggy, ainiin, niinhän se oli. :) En tiedä suuttuko mun kroppa sitten siitä, kun unohdin ottaa sen tokan aamulla ja otinkin vasta illalla. No ihan sama, pääasia että menkat alkoi. Nyt kyllä rupes niin kauheesti jännittään, miten tässä kierrossa käy. :) Mies kun on tutkittu ja sen tavara on priimaa, niin onnistuminen on lähinnä vain mun varassa. :)
 
Nostellaanpas tätä ketjua!

Onko teillä muuten kokemusta fertilityfriend.com käytöstä? Oon nyt kolmen kierron ajan merkannut tuonne aamulämöt yms. ja nyt ekaa kertaa se merkitsi kaavioon ovulaation ajankohdan, joka olisi ollut viime perjantaina. Lähes kontrolliviivan vahvuisen viivan sain kyllä tikkuun, joten nähtäväksi jää tapahtuiko oikeasti. Päätin aloittaa terot vasta huomenna, eli kp 20, että kierto ei jäis ihan niin lyhyeks kun viimeks.
 
*Stiina, mä oon käyttänyt tuota fertility friendiä noin puolen vuoden ajan. Aluksi jaksoin aika hyvin mittailla lämpöjä, mutta kun jokusen kierron jälkeen havaitsin, että lämmönnousua ei tapahtunut (eikä siis ovulaatiota), niin se jäi sitten. Viime aikoina oon lähinnä vaan muutokset limoissa, lääkityksen ja menkat sinne merkannut. Nyt vois taas yrittää mittailua, kun on anazolit apuna. Mutta on kyllä mielestäni tosi kätevä työkalu kiertojen seurantaan. :)

ON: Eilen siis otin ekan anazolin. Nyt odotellaan, millaiset vaihdevuosioireet tästä tulee ja alkaako muniksissa nippailut. Ens to eli kp 11 on folliultra! :)
 
Hydrangea: En oo testannut nyt uudestaan, ajattelin, että odotan nyt vaan siihen asti, että ne menkat sieltä alkaa. Oireet on kyllä edelleen havaittavissa, alamahaa nippailee ja se paineentunne on edelleen tallella ja jotkut tuoksut on aivan jotain järkyttävää tällä hetkellä. :s Oksentanut en oo kuin sen yhden kerran..

Mutta viikonloppuna tosiaan niitten pitäisi alkaa. Kyllä mä luulen, että ne sieltä tulee ja tää on vaan ollut jotain mielen kettuilua.. :/
 
miss_piggy
Koitan kirjottaa tänne jos tää kone suostuu lähettämään mun tekstit, kuten pistin jo tonne toiseen ketjuun, en oo muutamaan päivään päässy tänne kaksplussaan, kone lataa ja lataa mutta ei avaa näitä sivuja ja nyt sitte ku avaa niin ne näkyy ihan omituisesti, eli jossain mättää...Kännyn kauttakaan ei voi käyttää ku oon ottanu nettieston, vaan wlan toimii :/
Joka tapauksessa, ite en oo ikään aamulämpöjä jaksanu mittailla...tässä kierrossa on kyllä nyt seksiä harrastettu toooosi aktiivisesti aina siitä kp 10 alkaen, vielä jos jaksais tän loppuviikon niin ois aikalailla talleteltu niin hyvin ku mahollista :D
Nyt siis kp 15.
 
Milya, tsemppiä odotteluun. :hug:

miss_piggy, mä oon havainnu saman. Välillä nää sivut toimii tosi tahmeesti ja välillä, niinku nytkin, ihan ok. Ärsyttävää. :( No siellä ollaankin oltu ahkeria. Hienoa. :p Otetaan nyt vihdoin molemmat plussat tästä kierrosta, eiks ni. :)
 
Ite oon huomannu että tää sivusto on ihan tahmea illalla klo 19-22 aikaan, kun on vissiin eniten käyttäjiä liikkeellä. Sitten aamut, aamupäivät ja myöhäisillat tää toimii oikein loistavasti.

Täällä olis sitten kp 29/28. Menkat on yleensä tulleet aina puolen päivän aikaan kierron 29. päivänä. Joten täällä jännäillään :whistle: Herkän testin tein kp 25 muistaakseni (illalla ja reilun tunnin pidättelystä vain) ja se oli silloin nega. Nyt en ole testaillut ollenkaan vaan päätin odottaa niitä menkkoja.
 
Oon kans huomannu että illalla tänne ei pääse puhelimella millään. Valitta että ei yhteyttä tai jotain. Se tekeen usein iltasin. Koneella oon kyl päässy ihan hyvin.

Tänään soitin neuvolaa. Huhhuh että jännitti :D Mutta nyt on sekin asia sit pois. Enää täytyy odottaa neuvolaa. Oon miettiny että pitäiskö viel testata että näkee kuinka viiva on vahvistunut. Mutta toisaalta en oo uskaltanu ku pelkään että se ei oo muuttanu miksikään tai on haalistunut. Vaikka oireita o nvaikka muille jakaa.
Mutta mä nyt vaan oon tämmönen epäilijä. Mutta kai se täytyy alkaa uskoon.
Raskaana kunnes toisin todistetaan :D Viivat oli aika vahvoja jo viikko sitten kun oli 4+2 jotén olen luottavainen että mahassa tosiaan on joku kasvamassa :D

eläväinen 5+2

// niin jos haluatte listaan laittaa niin yk3 plussasin
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
Yritys on hyllyllä täällä päässä... Melkein olen kateellinen teille, jotka pupuilette usein. Meillä on ollu tuo seksi vähän vaikeaa alusta saakka ja tehtiin yhteinen päätös, ettei yritetä mitään lasta nyt, että vaan ihan rennosti joskus harrastetaan seksiä sen enempää ovulaatioajankohtia miettimättä (ja miettimättä sitä, että tässä pitäis yrittää jotain lasta...). Tietenkin päässäni jyskyttää, että sehän voi sattua ihan milloin vain kohdalleen... Pakostikin ahdistaa, kun luulin et kyettäis tähän, kaikesta huolimatta. Mut jos jatkettais näin, niin tää meidän suhde päättyis mielettömiin riitoihin, joita nää suorituspaineet luovat...
Mutta täällä taustalla jännäilen sitten Milyan ja muiden puolesta! :)
 
ralliruutu, siellä onkin jännät päivät käsillä! Tule kertomaan miten kävi. Plussatuulia. :)

Mary Ann, no voihan harmitus. Parempi kuitenkin, että ette pistä parisuhdetta liian kovalle koetukselle. Ehkä se into siitä voisi palautua, kun vähän aikaa huilaa. Niin, ja ei tälläkään niin aktiivisia olla. Peitot heiluu lähinnä oletettujen ovispäivien tienoilla.

ON: Alkaa olla jo jotain eloa muniksissa. Pientä nippailua silloin tällöin. Tänään kp 5 ja täti on vieläkin vierailulla. Tosi niukat menkat ollut taas, mutta kestoltaan näyttäis tulevan aika normit.
 

Yhteistyössä