Esikoista yrittämään 2012!

  • Viestiketjun aloittaja Sennay
  • Ensimmäinen viesti
Sennay
Hei! En oikein löytänyt itselleni sopivaa ketjua, joten päätin tehdä uuden. :) Olen 22-vuotias opiskelija Pohjois-Pohjanmaalta ja etsin samanhenkisiä henkilöitä palstailuseuraksi. Pääsemme avopuolisoni kanssa aloittamaan esikoisen yrittämisen vasta kesällä 2012, valmistumiseni jälkeen.

Haluaisin kuulla kokemuksia ja vaikkapa vinkkejäkin, miten jaksaa odottaa sitä suurta päivää, jolloin esikoisen yrittäminen alkaa. Vauvakuume on täällä kova, joten se tekee omalta osalta odottamisesta välillä jopa tuskallista.

Toivottavasti saan tähän ketjuun keskustelua aikaiseksi. :) Hyvää syksyn jatkoa kaikille! :flower:
 
Sennay
--- Esikoista yrittämään 2012! ---



:flower: Sunnuntai 04.03.2012 :flower:


Yrityksen aloittamista odottavat:


Tammikuu 2012
Nimimerkki, ikä
  • Vinku85...........26
  • minssu............21
  • stream............25
  • Ehaavi.............25
  • Cumina...........29
  • New................21
  • Vici.................24

Helmikuu 2012

  • Ashia................25
  • mirkkunen_.......23
  • Unesco.............27
  • Pepsimax86......25
  • Mainecoon........22
  • Miwwi...............21
  • Ninkku..............23
  • inq...................22
Maaliskuu 2012
  • bellabambini....27
Huhtikuu 2012
  • Rone...............23
  • Vem vet..........26
  • Mimmilii..........25
Toukokuu 2012
  • Supa..............23
Kesäkuu 2012
  • Cembalo.........22
Muu ajankohta 2012
nimimerkki, ikä, mahd. aloitus
  • sinsa.............19...... alkuvuosi
  • ladylove.........26..... syksy
  • Henrietta*......25..... kesä
  • Aunilotta........24...... xxxxx
  • Na-nu............23...... syksy
  • fairytonia.......20...... kesä
  • Catida...........27...... kevät
  • Verna-...........24...... xxxxx
  • Diorius...........24...... syksy

Varaslähdön ottaneet:

2011
nimimerkki, ikä
  • Apina25..........25
  • bambi90.........21
  • nallukkan........23
  • Piikikäs...........27