Esikoista yrittämään 2011

Pettymys oli kyllä suuri.Omasta mielestänikin oireet oli lupaavat, mutta ei. Kohta siis vuosi yritystä takana. Olen kuitenkin päättänyt etten aio mennä minnekään lääkärille ennen kuin todella näyttää huolestuttavalta. E-pillereiden syöntiä kuitenkin takana se 8 vuotta joten tässä voi mennä pitkään :/

Destello
Iltaa taas kaikille! :)

Mircea todella kurja kuulla tuollaista, oireet vaikutti niin osuvilta että olin jo ihan varma että kohta jo plussailet :/ Uutta yritystä putkeen, kyllä se sieltä vielä tulee! Voimia :hug:

Eli omiin tietoihini voipi päivitellä että kp on 18/28 (pillerikierrolla, ekoja luomuja ei ole vielä tullut joten noilla mennään nyt tällä hetkellä..) Jännäpäivästä ei oikein hajua, laskin laskureilla että ovis olisi ollut jossain 11.6 tienoilla, mutta näin tuurihaukkana kun hommiin olen ryhtynyt niin myönnettäköön etten ole näistä aiheista juurikaan onkinut tietoa, eli viisaammat valaiskaa minua tässä asiassa :)

Olen muutenkin ihan tuuliajolla, tämän päivän on kiukuttanut niin maan prkleesti ettei mitään järkeä. Kurkku on kipeä ja nuhainen olo, kipeä joka paikasta ja maatessa oikealla kyljellä vasempaa munasarjaa vihloo niin järjettömän lujaa että pahaa tekee :snotty: Ruoka ei maistu, kaikki oksettaa ja ainoa ruoka mitä tekee mieli on fetasalaatti ja suolalohi -.- Vessassa on saanut ravata järkiään tunnin välein, ja tänään huomasin että tiputtelin hieman punertavaa vuotoa, voisiko oikeasti kyse olla kiinnitymisvuodosta? :O Näin nopeasti?

Mies mua jo hätyyttää malttamattomana kun haluaisi tietää missä mennään, mut itsekin olen ihan hämilläni kun koskaan kummassakaan keskenmenneessä raskaudessa ei näin järisyttäviä oireita ole ollut, enkä uskalla toivoa liikoja kun pelkään menevän kesken uudelleen :/ WÄÄÄÄ. Parkuhan tässä pääsee.

Teretulemasta uusille :wave:

Pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

Mircea Sun oireet vaikutti lupaavilta, mutta harmi, kun täti tuli kylään :( Valitettava tosi asia on, että ovulaation jälkeiset oireet voi hyvinkin muistuttaa raskausoireita... :/ Sen takia yritän nyt tässä kierrossa olla reagoimatta jokaiseen hemmetin nipistykseen ja turvotukseen ja pahaan oloon :(

Epa_88 Toivotaan, että nyt olisi tärppi käynyt :) Kannattaa varmaan testailua odottaa sinne ainakin kp 28-30? Sitä suositellaan, ettei mieluiten testaisi liian aikaisin, koska niin moni alkanut raskaus menee kesken.. Ja monesti ne menee kesken ilman, että nainen tietää asiasta mitään... Mutta onhan aina plussa merkki siitä, että keho yrittää edes jotain :)

Hyi, olenpa mie negatiivinen tänään. Pahoitteluni. Tässä alkaa ite vain olemaan realistinen näiden juttujen kanssa, koska en halua jatkuvasti tippua pilvilinnoista alas. Tosin se ei oikeuta siihen, että pahottaisin teidän mielet. Anteeksi :headwall:

Destello Eikös sitä sanota, että ensimmäinen luomukierto on kaikista hedelmällisin? ;)

ON: Täällä menossa kp 10, joten tänään aloitan yhden lempiharrastuksistani: pissailen purkkiin ja dippailen sinne ovistestejä :LOL: Makuuhuoneen puolella harjoitukset on aloitettu jo lauantaina ja jatkettu eilen. Täytyy nyt vähän säästellä voimia sinne ovisviikkoon, mut minkäs teet, kun pitkästä aikaa oikein p******a! :D

Eilen oli kyllä jotenkin ihan menkkaolo ja jossain vaiheessa lorahti valkkaria ihan kunnolla. Oli siis täysin samanlainen olo kuin muutama tunti ennen menkkojen alkamista. Alkaako elimistö sitten valmistautumaan mahdolliseen ovulaatioon? Tiedä näitä :D

Hennu86: Tiedänhän mä sen, en vaan malttaisi odottaa. :D Viimeksi haamun sain KP28, eli sinne sit odotellaan, koska lauantaina olemme lähdössä avokkini kanssa juhlimaan minun synttäreitäni kylpylään. Jotta tiedän voinko ottaa siellä skumppaa yms. Huomisesta alkaen iäksi voi vaihtaa 23v.

Heips!

Itsesäälimolli täällä terve!!

Olen nyt useamma päivän rääkkyny. Ei tule minu lapsesta ekaa lastenlasta mun porukoille. Veli o painanu eksänsä paksuks. Tosin isyydestä ei veljen mukaa voi olla satavarma. Tuli semmonen olo, että epäreilu universumi haistaa ny ison paskan. Veljelläki o kuites jo uus. Jouluna musta tulee täti. Sinäänsä iloinen asia, mutta alkoi nii masentamaan...

Kaveri joka tuli vahingosa raskaaks teki abortin. Miks mie en voi sitä lasta saada??? Mie olen yrittäny vuoden kohta, sitte tommoset perkeleen huithapelit saa lapsiuutisia yrittämättä vaikkei ees halua alunperin sitä.

Mies epäilee minun olevan paksuna ko olen rääkkyny turhista jo enne veljen uutista ( tai nii kuulin senki kyliltä enkä perheeltäni, kukaan kun ei mulle meä suvussa kerro mitään, viimeks mummoni hautajaiset meinasin missata ko mulle niistä kukaa kertonu mitään)
Äiti meinas eilen, että mun tissit o kasvanu. Vitut ole turvoksissa tästä helteestä. Oksettaa ja o paha olo ja väsyttää. Eli kasvattelen pilvilinnoja, että saan tippua alas taas korkealta. Alkaa tuntumaan siltä, että en mie saa lasta. Haluanko loppuikäni ees toivoa mahdotonta, kun ees vuotta en jaksa ootella. Mie viimeks päätin että ko tämä palsta o sivulla 50 ni sitte tärähtää plussa. Näemmä pitis pärähtää.

Anteeksi tämä minun valitus, mutta jotenki tuntuu tosi epäreilulta toi mun veljen uutinen. Se ei oo ees iloinen ! ( miks annetaa ihmisille jotka ei tajua kuinka onnekkaita ne o) Onneks lapsen äiti o onnelline vaikka tilanne veljen kanssa muistuttaa sotaa. Ja saan kuites olla sen läpin täti ja olla sen kanssa nii paljon tekemisissä ko vaan haluan. Toivon tyttöä sinne.

Loppuviikosta tai alkuviikosta pääsee yk11 ja rättipäiville.
Perjantaina mulla o lekuri asian vuoksi ja aion valittaa sille tästä asiasta nii paljon, että se tekee ihmeitä :D
Nyt täytyy alkaa raivaamaan tätä kotia asuttavaan kuntoon ja päättä minkäväriset potkuhousut virkkaan veljen läpille. Onhan ne vauvauutiset aina iloisia vaikkei itseä kosketakaan, vissii vaa vähä herkällä tuulella.

Destello
Epa_88 Onnea synttäreiden johdosta! :hug: Toivottavasti tärppäis! :)

millimolli Todella kurja tilanne, kun itse tekisi mitä tahansa sen eteen että saisi lapsen, niin jotkut muut pamauttelee lapsia tulemaan minkä kerkiävät ihan ohimennen ja vieläpä vahingossa. Se on niin väärin. Itseäkin kiukuttaa tuollainen, vaikkei omalle kohdalle ole suoranaisesti osunutkaan. Joka kerta tällaisen tapauksen kohdatessaan ei herää kuin yksi kysymys, ja sekin on tietysti se "MIKS JUST TOLLE?!", kun itsekin sen iloisen yllätyksen ottaisi vastaan milloin hyvänsä :(
Omassa lähipiirissä kävi juurikin noin, että kaveri pamautti "hoitonsa" paksuksi ja tämän jälkeen pesi kätensä koko hommasta, eikä halua pitää mitään yhteyttä kyseiseen tyttöön (jolla ikää muistaakseni 18v). Tämä tyyppi sanoikin avokilleni että jos voisi valita, olisi suonut sen "vahingon" ennemmin meille, kuin hänelle itselleen. Sääli vain, että tyyppi ei tajua ollenkaan luoneensa uuden elämän, ja että hänelläkin olisi velvollisuus siitä pienestä ihmeestä huolehtia, huoh.

Mulla on hieman tukalat paikat tiedossa. Raskaudesta ei ole mitään varmuutta, vaikka oireita onkin (välillä todella pahoja, välillä ei mitään oireita -kuten tälläkään hetkellä, ihanaa), mutta lauantaina olisi avokin pikkuveljen synttärijuhlat, ja suku on ilmeisen mieltynyt alkoholiin. Itsehän en suuremmin juo, ehkä tölkin silloin tällöin, mutta näihin juhliin varauduin jo talvella että voisi kai sitä muutaman ottaa. No mitäs sitten kun ei välttämättä uskallakaan ottaa? Sukuhan ei meidän asioista tiedä ja hellantuuteli sitä kohua jos mahdollinen orastava raskaus lyötäisiin tiskiin veliparan synttäreillä :D Testin ajattelin tehdä vasta tuossa kp28/28 tienoilla kun aikaisemminkaan ei tohdi. Muutenkin olo on niin turvonnut etten mahdu niihin vaatteisiin mitä meinasin päälleni laittaa, maha näyttää ihan jalkapallolta vaikka suhteellisen normaalivartaloinen olenkin. Kääk.

Onko kenelläkään hyviä tekosyitä muistissa mitä tilanteessa voisi käyttää hyväksi? :D

Olispa jo ens viikonloppu niin pääsis testaileen ja toivomaan ettei tipahda niistä vaivoin rakennetuista pilvilinnoista alas.

Destello Niimpä! ja sitte siinä o sekin, ko mie tiiä että mun isä esim. haluaa papaks yli kaiken. JA minun lapsen piti olla ensimmäinen lapsenlapsi niin jotenki koen, että ne ei sitte ole nii ilosia mun uutisesta aikanaan ko niillä o jo lapsenlapsi. Se ketuttaa iha sikana.
Muutenki sulla o nyt hyvä, ko melkee kaikki jotka o tälle palstalle tullu niin on samantien losahtanu paksuksi. Meitä monikertasia palstalaisia alkaa olemaan aika vähän :) Mie taian olla tekemässä sitä esikoista yrittämään 2012 palstaakin. ( Päätin nyt rypeä itsesäälisssä koko päivän niin tokenen hyvin siitä sitte ko kyllästyn säälitteleen itteeni :D )

Kuule millimolli, minä voin jo ilmoittautua sinne 2012 palstalle valmiiks, varmaan olen itse vuorostaan perustamassa sitten 2013 -palstaa :D Minä oon erikoistunut tuohon itsesäälissä pyörimiseen, oon oikea ammattilainen siinä. Mut on sulla ikävänkuuloinen tilanne perhepiirissä! Nämä on näitä asioita, joita en ymmärrä, mitä mieltä? Mut siis vauvauutinen on ihana asia, en tarkoita sitä. Mieluusti tietysti toivoisi sen vauvauutisen osuvan sellaiseen parisuhteeseen, jotka oikeasti haluavat ja toivovat vauvaa. Jaksamista sinne millimollille ja kyllä me täältä vielä joskus noustaa tuonne plussan punaiselle puolelle :)

Tervetuloa uusille Hevostyttö ja Destello :) Plussatuulia teille! Ja tosiaan, tosi moni joka on viime aikoina tullut tälle palstalle uusina, on plussannut pian :)

Pahoitteltu tädin saapumisesta Mircea :hug:

ON: kp8 ja oviksen tikuttelu on aloitettu. Tästä se taas lähtee, kohti uusia pettymyksiä.. ;)

Destello
millimolli No, jos sitä säälissä pitää alkaa kierimään niin voin sanoa, et sulla sentään on edes sukulaisia (äitiä/isä) jotka välittää. Itseltänihän äiti kuoli joulun alla agressiiviseen haimasyöpään (äiti kuoli omiin käsiin, hoidin häntä kotona viimeiset viisi kuukautta kun kunto romahti nopeasti ennen diagnoosia) ja isä nyt ei muutenkaan edes muista minkä ikäinen olen, tai muitakaan ns. oleellisia tietoja lapsestaan. Usko pois, sun vanhemmat tulee olemaan ikionnellisia just sun lapsesta koska se on todellakin toivottu ja odotettu tulokas, vaikka ei olisikaan se ensimmäinen :) Vanhemmuus on elinikäinen asia, ja uskonkin että sun vanhemmat arvostaa sua enemmän kuin veljeä, joka vahinkolaukauksesta päätyy sitten isäksi, sikäli että asialla olisi varmuus. Vaan eihän sillä ollut varmuutta? Mun näkökulmasta tuollainen käytös antaa vain kuvan huolimattomuudesta ja välinpitämättömyydestä, mut sulla on vakaa päämäärä ja puhtia ponnistella siihen päämäärään. Se jos mikä, herättää kunnioitusta kenessä tahansa. Itse ainakin kunnioitan suuresti ihmisiä, jotka nousevat sieltä kuopasta joka ikinen kerta, kun sinne putoavat. Tsemiä, et säkään ikuisesti täällä roiku, katoppa vaan ;)

Mulla tosiaan on ollut taipumusta pamahdella pilsujenkin aikana raskaaksi, mut tällä hetkellä olotila on niin sekava että nyt kun sitä pikkuista oikein haluaisi, niin sitä ei kuitenkaan tule. Eikös sitä sanota että pessimistit ei pety koskaan? Voi olla, että roikun teidän riesananne täällä vielä pitkään, tai sitten en. Mutta se jää nähtäväksi.

Näissä asioissa ei auta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta :)

• Tykkää
Reactions: Bubble89
Joo mie voin tulla sinne 2012 palstalle! Pysyn mukana loppuun asti! Ja arvaatkaas onko reilua, että ihan kun ei riitä et on menkat niin sitten viel kaikenlisäksi miulla alkoi pahoinvointi. Ei pysynyt kanaruoka sisällä äsken :/ Mitä vielä?

Juu Mircea, ne on nyt ne valemenkat ;) En muista, että olitko testaillut? Kannattaa dipata tikkua varmuuden vuoksi :)

millimolli Todella inhottava tilanne sinulla :( :hug: Ja ilman muuta saat täällä paasata niin paljon kuin jaksat. Meistä yks jos toinenkin on rypenyt siellä itsesäälin pohjamudissa...

Mie ilmoittaudun kans sit siihen 2012-palstalle!

On muuten totta, että moni uusista palstailijoista on plussannu melko äkkiä :) Sit myö säälittävät, ruikuttavat akat hillutaan täällä kuukaudesta toiseen ;) (tämä sitten ihan huumorilla tytöt!)

Hennu meä pitää sitte 2012 järjestää miittinki iha livenä jossaki päin maailmaa. Mennään jonnekki aurinkorannalle juomaan mai tait ni joha tärppää sitte sillo! :D

Äiti meinas, että pitää juhannuksen maissa paukauttaa ni saa kaksoset maaliskuussa, niinku se o saanu. Eli nyt vinkki viikoksi meille kaikille !!

No pääsenhän mie perjantaina lääkärille, että pääsen jonottamaan toiselle lääkärille aikaa. Menee varmaan noin. puoli vuotta siinä toisessa jonossa, mutta just soppelisti ens vuoden palstalle. :)

• Tykkää
Reactions: Hennu86
Destello
No jospa minä teen poikkeuksen siinä etten plussailekaan uutena heti täällä, vaan jään tänne teidän seuraan ruikuttamaan ja ottamaan oppia itsesäälissä rypemisestä? :'D

Tottahan sitä nyt huumoria pitää olla, eipä elämästä muuten oikein selviä. On kai sekin jokin meriitti jos itselleen osaa nauraa :)

• Tykkää
Reactions: Hennu86
Destello Molen oppinu, että kannattaa nauraa ittelleen niin ne muutki tekee :D
Alkaa olemaan jo voiton puolella tämä surkuttelu. Jos jotakin opin Rölliltä niin sen, että aina sillo tällö kannattaa pitää räytymispäivä ni sen jälkeen kaikki o kivempaa.

Täällä sitten se viime torstain yliaikanen ovisplussa oli totta ja perjantaina testiviiva olikin selkeästi kontrolliviivaa vahvempi :) Lauantaina ei sitten enää ollutkaan kun pelkkä kontrolliviiva. Nyt sitten jännitetään! Vaikka en aiemminkaa ole epäillyt ettenkö ovulois, niin jotenkin nyt on vaan eri tärinät päällänsä. Ainakin jos testeihin uskominen niin aktiivisia oltiin tai ainakin parhaamme yritettiin juuri noina plussa päivinä sekä tietty myös ennen ja jälkeenkin.. Onhan sitä aiemminkin yritetty olla aktiivisiä aina siitä n. kp10 eteenpäin, mutta ei sitten oo kait osunu kohdilleen. Tai sitten jossain muussa mättää, kun ei vaan vauvaa kuulu. Mä silti jo niin nään itteni lääkärin puheilla, aiheena lapsettomuus! peruspessimisti täälläkin! Mies kyllä jo vilautteli tossa viime viikolla, ettei tiedä haluaako lähteä siihen rumbaan ja kuulla sitä jos vika vaikka onkin hänessä. Sanoin vaan et kyllä nyt ainakin niihin ns. perusjuttuihin mennään. Eikä hän myöskään halua et sitä ruvetaan kaikenmaailman keinojutuilla alulle laittamaan, ne on rankkoja ne.. Samaa mieltä ollaan siitä et lahja munasolut/siittiöt ei oo meidän vaihtoehto. Ennemmin sitten adoptio.. Mut todella toivon et näitä asioita ei koskaan tarvitse tosissaan pohtia!
Olipas taas synkkää ajatuksen kulkua, no ompa ilma ulkonakin synkkä.. Taidanpa silti suunnata puistozumbaan :) jos vaikka kilon kaks sais pois, josko vaikkka niistä kiikastaa.. :)

Saako tänne liittyä seuraan? Mäkin olen maleksinut täällä jo riittävän kauan, vaikkei yrityskuukausia olekaan takana. Eka meni aikaa miehen suostuttelussa, sitten odoteltiin yrityksen aloittamista ja nyt kun päästiin vihdoin ja viimein aloittamaan, pomot päätti vaihtaa mun työnkuvaa. Pitäisi olla vielä täydessä iskussa alkuvuodesta, joten päätettiin jättää tämän kierron mahdollisuudet käyttämättä. Viikonloppu siis tulee ja menee ystävämme ehkäisyn kanssa. Eli homma ei pääse edes vauhtiin.

*pahalla tuulella* Olivat vaihtaneet bussitkin kesäaikatauluun. Sen sijaan, että olisin tullut kotiin kolmanneksi viimeisellä bussilla, myöhästyin muutaman minuutin viimeisestä bussista ja kävelin viisi kilometriä kotiin.

Tiistai 14.6

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Katharsis........26............2........ ......101/26-28...............1.-4.4.
Nomppeli........20............?.................50/28......................?
Avocado...........29...........8................47/24-29...............?
-Liv-.............23.............4..................42/?.....................?

Sameoldsong....20..........14..............41/?........................?
Santski..............28..........3...............33/31-40...................?
~Vivianne~........28.........6................30/25-43..................?
Line................30............8................27/28.......................15.6

Epa_88.............22............1/4tm1......26/30-33......................?
millimolli..........25...........10................23/26-30................?
Juliane.............24...........7..................20/~31...............~25.6
Syksy2010.......30............8....... ......19/31-36............27.6.-2.7.

sindi^^...........25...........11............19/28-32.....................?
pikkumy...........25...........9................19/28.......................?
Destello............23..........1................19/28............................?
Manda86..........24...........7... ............16/27...................26.6.
MM-11.............26............6........ ......16/28-33.............30.6

Mehiläinen 83..27............5...............15/29-47..................?
mesikämmen....20..........2................15/30-32.................?
Jo...................30............5(KM yk2)...13/30.....................2.7
Tuanni............26............2..............11/26-27...................28.6

Hennu86..........25...........4..............10/28-30..................4.-7.7.
Kristiina84........26...........6............ ..8/47....................24.7.
Kirskis............25............5(KM yk3)...7/29.......................7.7
Bubble89.........22.............3......... .....4/27-38..............?

Mircea..............21.........11..............2/36...................18.-20.7
Hevostyttö..........?...........?..............?............................?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle
Nomppeli

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

selia.......................25..................................heinäkuu 2011
Emby^...................24..................................heinäkuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
Brita...........................30.............................syyskuu
tryffeli89.................21...................................2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3...............15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5..............21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5...............29.1...................YK5
Heddy81.........29.............27.5...............2.2...................YK1

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Jos täälläkin on taas yks pettymyskuukausi edessä niin kyllä, ilmottaudutaan vuoden 2012 listaan mukaan.

Joku on saanu sotkettua mun ovista seuraavan hormonaalisen migreenin totaalisesti. Max kolmen särkypv:n sijaan kohtaus tuli neljänä päivänä ja tänäänkin useaan otteeseen jo uhitellut. Ajatukset ihan takussa ja koko ajan väsyttää. Pakko kiukutella edes jossain että taas jaksaa. Yrityksestä kun tosiaan harva tietää oikeasti, jotkut on ehkä arvanneet mutta eivät mitään oo sanoneet. Sen verran kyl täs on kypsyny jo tähän ylipitkään oireiluun et en jaksa kyl ens vk torstain tienoille asti ootella testien tekoa, kyl tuossa viikonloppuna tulee jo ekat kerrat testattua, ihan sama vaikka ollaan reissussa. Mielummin ottaa sen heikon positiivisen, vaikka menkat alkais, tulis kerranki olo et tää keho osaa edes joskus toimia kuten pitäs.

Destello: Mä en kyl ite alkoholia normistikaan käytä, tyhmemmillekin on yleensä kelvannu syyksi vaikka lääkekuuri jos todellista syytä miksi mua ei koko juominen kiinnosta ei oo huvittanu kertoa. Toki tulee idiootteja jotka selittää et on sellasia ja sellasia lääkkeitä joiden kans voi juoda, niin niille toteaa et sori, lekuri oli nyt kurja tapaus eikä määränny sellasta lääkettä ja juomiskielto on ehdoton.

Niin ja tervetuloa uusille.

Kiitoksia vastaanotosta :)

Kurjaa lukea muiden epäonnesta, erityisesti millimollille sympatiat täältä.. Aikamoisen kurja tilanne.

Itselläni ikää ihan pian 25v (tämän voinee siis listaan jo laittaa :)), huomenna otan renkaan pois ja sitten varmaan alkaa ihmettely ;) Kierron pituudesta en ole lainkaan varma, olkoon nyt tuon 28 päivää ehkäisyn mukaan, NuvaRing ollut käytössä jo pitkään. Yrityskertoja ei siis takana vielä yhtään.

Yhteistyössä