Esikoista yrittämään 2011

Kiitos Kirskis päivityksestä. Munkin puolesta saat muokata listaa. Avocadolle pahoittelut negasta.

Tänään ei ole enää tullut vuotoa, että kaipa tällä hetkellä ainakin ollaan vielä selvillä vesillä. Mutta kyllä koko ajan kun jotain kosteaa tuntuu pöksyissä, ajattelen heti pahinta ja käyn kurkkaamassa minkä väristä tuli. Soitin tänään sekä neuvolaan että yksityiselle gynelle. Molemmat olivat myös sitä mieltä, että hyvä mahdollisuus pikkuisen tallella olemiseen on. Varasin ajan ensi viikolle varhaisultraan yksityiselle ja sitä seuraavalle viikolle neuvolaan.
Toivottavasti tämä todellakin kestää ja pääsen noille käynneille suunnitellusti eikä mun tarvis tuosta plussanneista siirtyä.
 
Voi Milizza nyt sanot sille salamatkustajalle että ulos ei oo tulemista ennen laskettua aikaa!!! :)

Avocado :hug:

Kiitos Kristiina takaisitulo-toivotuksesta :heart: Täytyy kyllä myöntää että tauko teki hyvää. Nyt on taas intoa keskittyä kirjoitteluun ja tähän vauva-haaveiluun. Ehti jo vähän keittää kiinni kun ei tää onnistu prkl! :)

Nyt muruset tsemppiä! :heart: Meillä kaikilla on vauva ainakin tulossa vuoden 2012 loppun mennessä eikö niin!!! :D
 
Taas pikaisesti:

En malttanaut tänäänkään olla testaamatta. Marketin halpis testiin sain haamun/viivan paikan, vähän jo salaa innostuin kunes katsoin pönttöön... Menkat alkoivat perinteiseen tapaan rytinällä.

Eli kp 1/24-29 yrityskerta 8

Laksin vähän noita kiertopäiviä kun nyt tuntuu tasaantuneen noille main. Jännäpäiviä en nyt ehdi laskea.

Mitä tästä opimme, ei kannattais testata liian aikaisin. Toisaalta noi kemialliset olis ehkä hyvä bongata...

Tervetuloa Namppis88 takaisin! Ja Kirkis, musta lista on hyvä.
Jostain luin milizza, että toi vaaleanpunainen tuhru on melko normaalia raskauden alussa.

Nyt töihin! Hyvää vappua kaikille!
 
Avocado :(

Meillä teki kissa yöllä comebackin! Karkasi uudesta paikkaa eilen päivällä ( tästä aika läheltä). Sit oli muun muassa puussa ja palokunta haki sen sieltä alas, mut neiti lähtiki laukkoo meä suuntaan. Kuulin sen uudelta omistajalta ja menin pihalle huuteleen ni sehä tuli samantien sisälle. Soitin, että täällä tää olis. N. kello 01.00. Tulivat hakeen, mut alettii sit porisee et oisko parempi jos se jäiski meille et sais olla ulkona yms. No kävästii sitte hakee kissalle hiekkis yöllä meille. Nyt sitte mies aamulla tuumi, että et ees multa kysyny ja uuden omistajan mies oli kanssa samaa mieltä ollu. ME sit tuumittiin, että no mietitään tänään, et kumpaan paikkaan kissa jää. Naureskeltiin, että ei tullu kummallekkaa meille naispuolen edustajalle mieleen kysyä puolisoiden mielipidettä asiaan ja kummatki yllättäen otti nokkiinsa :D

Täällä menkat edelleen. Parempi fiilis siinä mielessä ettei stressaa niitte kanssa, et olisko sitä sittenki paksuna. Siitä syystä haluaisinkin kehottaa kaikkia muitakin ( samalla toivon myös itsekin oppivani tämän asian) ETTÄ YLENMÄÄRÄINEN TESTAILU VAAN STRESSSAA ja samoin GOOGLAILU. Sen taas mies ja äiti mulle viime viikolla useampaan otteeseen mainitsi kun hysteerisenä hilluin testien kanssa ympäri lukaalia :)

Kp 4 ja tässä kuussa yritän olla vetämättä stressipirkko kohtausta sitten jos menkat o päivänki myöhässä. Paino sanalla YRITÄN :D
 
Milizza: Toivottavasti matkustaja pysyis kyydissä mukana! :hug:

Avocado: Pahoittelut :( Kovasti tsemppiä uuteen kiertoon!

Millimolli: Teillähän on jännä yö ollut! Minunki mies ois kyllä ottanut nokkiinsa jos en ois siltä tuollaista asiaa kysyny :) Eilen ilmoitin miehelle että meille tulee toinen kissa eikä siltä kysytä. Ei suostunu, höh.

Kaikille: Mites meinasitte vappuna tehdä juomisen suhteen? Me ei vielä tiedetä tarkalleen vappusuunnitelmista. Jos lähdetään Helsinkiin kavereiden luokse niin ne kyllä ihmettelee kovasti jos en juo. Toisaalta taas jos jäädään viettämään kotivappua kahdestaan miehen kanssa niin en silloin kyllä juo.
 
Vappusuunnitelmiin kuuluu Suomen lätkämatsi telkusta, simaa ja herkkuja :) Alkoholiin en koske ihan vaan j senkin takia, että jos nää miun vaaleanpunaiset tuhrut lupaileekin jotain hyvää <3 Ja senkään takia en ota, koska tää käsi on kipsissä ja ei huvita satuttaa sitä mihinkään :)
 
Kyllä täälläkin juodaan vappuna ihan normaalisti, jos sille tuulelle sattuu.. Raskaana ei kuitenkaan olla ja mahdolliseen raskautumiseen on vielä aikaa...

Eilen otin kolmannen terolutin eikä ainakaan vielä ole tullut mitään sivuvaikutuksia.

Hauskaa Wappua kaikille! :)
 
Perjantai 29.4.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Laku91.........19.............2................85/?.........................?
Hennu86.......25.............2............... 63/?...................5.-7.4.
-Liv-.............23.............3................63/39-45..................?
Katharsis........26............2........ ......55/26-28...............1.-4.4.

Ngale.............23............3...............55/30-36................4.-10.4.
Tnya.............21............2.................37/28....................20.4
pikkumy...........25...........7................31/28...................26.4.
PikkuMyy87......23..........1.................29/24-30..............25.4.-1.5.

Santsi..............28...........2...............27/31.....................3.5.
Jo....................3............3(KM yk2)....27/37...................10.5.
jjuuli................19...........2.... ...........26/27...................30.4.
Manda86..........24...........5... ..........26/27-28...............2.5.

Mircea..............21..........9...............26/32.....................5.-6.5
Sameoldsong....20..........13..............25/?........................?
Namppis88........22...........5...............22/28-60..................?
Renesmee........29..........6................20/29.....................8.5

Laurelle............24...........2.......... .....19/28-31...............8.-11.5.
kaisla86_........24............6...............14/30-35..................15.5
Mehiläinen 83..27............4...............11/29-47..................?
LeenaT............25...........5(KKM yk3)..9/27-28...............17.-18.5.

Kristiina84........26...........5............ ...8/25-35................16.-26.5.
Syksy2010.......30............7...............8/31-35................22.-26.5.
Line................30............7..............7/29.....................21.5.
millimolli..........25............9....... ......4/26-30..................?

Juliane.............24...........6................3/32-33................29.-30.5.
Avocado...........29...........8................1/24-29...............?
Syysmyrsky.......?...........1(KKM yk12)....?.......................?


Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
sindi^^
Kirskis (KM, yk3)
Epa_88 (TM yk4)

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tuanni....................26..................................toukokuu 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21...................................2011


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................?................YK1
köppiäinen........24.............7.3.................?................YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............?...................YK3

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Avocado Pahoittelut! :hug:

Stressaamisen vähentäminen kuumeilun puolella taitaa olla jollain tasolla mahdotonta... Tosin millimolli on kyllä oikeassa, että siitä pitäisi päästä eroon. Tällä hetkellä itsellä ei ole hirveästi stressiä tätistä tai kierrosta sattuneesta syystä. Ehkäpä sitten, kun yritystä pystytään jatkamaan kunnolla ekan täteilyn jälkeen.

Vappua vietetään tänä vuonna kosteissa merkeissä, mikäli kroppa antaa periksi. Yrittää nimittäin flunssaa pukata ja on täysin vetämätön olo! Lähdetään viettämään vappua kauemmaksi, joten päivityksiä ei ole viikonloppuna luvassa minun toimestani.

Hauskan hauskaa vappua!!!
 
Vappujuomisesta: Ei tarvii ees miettiä juomista, kun vappu menee töissä. :D Varmaan pari ottaisin jos ei olis töitä, kun ei oo mitenkään jännät ajat menossa. Tulee halvaks olla kaikki pyhät töissä, kun palkka ropisee tuplana eikä ehdi tuhlaamaan sitä mihinkään juhlimiseen.

Stressaamisesta ja testailuista: Mä oon ajatellut, että tässä kierrossa en kovin aikaisin testailis. Tällä kertaa siihen on jopa mahdollisuus, kun kaapissa on vaan ovistestejä eikä yhtään raskaustestiä valmiina. Se on meinaan varmaa, että jos mulla r-testi on, niin sen myös käytän. Oon niin malttamaton.
 
Heippa!

Avocado :hug: pahoittelut! Plussatuulia seuraavaan kiertoon!

milizzalle parhaita toivotuksia, että kaikki on hyvin ja pikkuinen pysyy kyydissä :heart:

Kirskis kiitos päivityksistä :wave: Minun puolesta listaa saapi muokata kuinka vaan, itse kun oon ihan pöllö niissä asioissa, niin mielelläni jätän sen muille viisaammille :)

Mircea auts! Onneksi ei kolahtanut päähän tai sattunut muuten pahemmin. Nuo railakkaat pirskeet on vähän petollisia :D Plussatuulia sinne tähän kiertoon, jos se sieltä olis tärpännyt!

Vappujuhlimisesta kyllä. Meinasin juhlistaa ihan kunnolla :D Koska kierto vasta alussa ja muutenkaan en usko, että mulla raskautumiseen kauhean hyvät mahikset on ylipäänsä. Toki tietysti mielihyvin jättäisin kaiken alkoholin pois välittömästä, kun olisi pienikin viite raskautumisesta. Itselleni hyvässä seurassa juhliminen on "terapiaa" ja ajatuksia saa pois töistä/vauvahaaveista :)

ON
ei ihmeempiä, kp8 vasta menossa ja aloitin kuitenkin taas ovistikuttelun. Mulla alkoi siis nyt terolut-tauko, joten katsellaan minne kroppa kierron viskaa ilman niitä.

Ihanaa vappua kaikille! :heart:
 
Selvis se vissiin mitä mun elimistö on yrittänyt sanoa. Ilmeisesti mulla on virtsatietulehdus joka on nyt sit jotenkin munuaisiin vaikuttaa kun alaselkä sattuu et hädin tuskin kykenee kävelee. huomen taas soitan päivystykseen. näytteen tänään vein mikä alustavasti oli osastol katottu ja pitäid kyetä odottaa maanantaihin.. ei kiitos.
 
Pahoittelut avocadolle menkoista. Pikaista paranemista mircealle! sansu86: auts! pikaista paranemista sullekin! Kiitos kaikille tsempistä!

Täällä kaikki toistaiseksi kunnossa. Jotenkin en uskalla fiilistelläkään tätä raskautta kunnolla vaikka mieli tekisi. Sen verran tuo vuoto säikäytti. Olin itsekin lukenut että pieni vuoto on ihan normaalia, mutta silti sitä ite ajatteli heti pahinta. Onneksi vuoto loppui ja neuvolatäti ja gyne sai rauhoiteltua mieltäni. Gyne sanoi, että joillakin voi tulla jopa kahdet menkat alkuraskaudessa!? Nyt mennään todellakin päivä kerrallaan, välillä jopa vessakäynti kerrallaan ;)

Vappujuomisesta: Mä en juo:D, mutta tupareihin ollaan huomenna menossa ja juuri tänään kaupassa tehtiin salaussuunnitelmia miehen kanssa. Tiedossa on kosteat juhlat ja mikään selittely ei niissä bileissä mene taatusti läpi ;) Suunnitelma: Mies juo muutaman lonkeropullon tyhjäksi tai tyhjennetään ne johonkin toiseen pulloon ja mä laitan tilalle greippilimsaa ja juon sitä sitten... Katsotaan kuinka käy, vähän jännittää.

Oikein hyvää vappua kaikille ja paljon rentoa meininkiä yrityksiin!
 
milizza oletpas ovela x) <3 Itselleni tulee noita samanlaisia hetkiä joskus kun mietin etten haluais juua ku vauvaa yritetään ja yritä se sit salata kavereilta :p

>Tällä hetkellä muuten on itselläni alkanut kaameat aivastelukohtaukset, mutta koska olen pessimisti ajattelen sen toki johtuvan alkavista allergiaoireista. Lisäksi tää alaselän kipuilu ja väsymys. Argh. Niin ja humen katsomaan 2 viikon ikäistä kummipoikaa ekan kerran. Voi apuva!
 
Kummipoika oli aivan liian suloinen. Itkuhan siinä tuli kun vauva syliin annettiin. Vauvakuume kasvoi kertarysäyksellä ja sen huomasi myös mieheni. Taisipa kuitenkin hänkin hieman enemmän vielä innostua vauvapuuhista ;> <3
 
Pakko kirjoittaa taas tuntemuksia. KP 27/32 ja ihmeoireet. Aivastuttaa, nippailee mahasta, ihan kun rinnat olisivat turvonneet (itseni ja mieheni mielestä) ja pieni vuoto jatkuu. Viikko olisi menkkojen alkuun, mutta tää vuoto tulee vain pyyhkiessä ja vaihtelee kirkkaanpunaisen ja rusehtavan välillä. Tämä väsymyskin on ihan kaameaa. Oi kun toivoisin niin, että nyt olisi tärpännyt. *huokaus*
 
Heips,

pahoittelut negasta pikkumyy87 :( Toivotaan, että uusi kierto pääsis pian alkamaan ja katseet kohti uusia mahdollisuuksia :)

Pahoittelut tädin saapumisesta Manda86 :( Uusi kierto ja uudet mahdollisuudet! :)

milizza Onpa tosiaan hyvä suunnitelma! Mites se meni muille ihmisille läpi? :D Pikkuiselle nyt paljon niitä kuuluisia tarrasukkia matkaan, toivotaan että kaikki menee hyvin ja yritä itsekin hieman uskaltaa rentoutua :)

Hyvä että sait sansu86 antibiootit! Pikaista toipumista!

On: Täällä tehtyyn ovistestiin tuli kaksi samanvahvuista viivaa, tai ainakin itse näin tulkitsisin. Tosin vasta kp10 menossa... Mut nyt sitten vaan pitää jatkaa tikuttamista ja katsoa alkaako viivat taas haalenemaan, haaleita ne on olleet edelliset päivät. Tänää se vahva testiviiva tuli melkeimpä heti aikarajan sisällä. Olisin enemmän kuin iloinen pelkästä ovisplussasta, vaikkei se toivottua lopputulosta vielä toisikaan :)
 
^Asian positiivinen puoli on se, että jos kesä on yhtä kuuma kuin edellinen, niin ainakaan ei tarvitse hikoilla mahan kanssa... Ja saanen juoda häissäni shampanjaa!

Ja katsoin raskauslaskurista, jos TÄSSÄ KIERROSSA tärppää, mun äippäloma alkaa 31.12, aikas hauskalta kuulostaa =)
 
Täällä on rouviinnuttu ennen vappua (28.4.), joten hiljaiseloa on vietelty vapun ajan kun on ollut sukulaisia, ystäviä ja kiirettä.

Kirskis Minun puolesta listaa saa muokata ihan vapaasti.

milizza tarrasukkia ja mukavia hetkiä teille :) Kuinka lonkerojuttu toimi? Itse onneksi juon muutenkin niin harvoin, ettei kukaan pidä outona bileissäkään jos en juo.

Vappuna tuli maisteltua muutakin kuin simaa, mutta jälleen se jäi muutamaan lonkeroon. On se kumma homma...en tiedä onko se iän tuomaa juomishaluttomuutta vai jotain tiedostamatonta valmistautumista raskauteen, mutta mulle ei enää alkoholipitoiset juomat maistu...ei sitten yhtään :rolleyes:

ON Täällä alkaa tärppipäivät oleen käsillä joten peittoa heilutellaan ahkerasti....tuttuun tapaan noudatan gynen ohjeita enkä turhaan testaile ja stressaa vaan tartutaan itse toimintaan vähintään joka toinen päivä (= meidän taloudessa päivittäin :D)
 

Yhteistyössä