Onnea
milizza!
Kiva saada positiivisia uutisia. Samalla pahoittelut negatiivisia saaneille.
Vähän reipas tunti sitten palasin pääsiäisen vietosta ja huvikseni kävin ostamassa predictorin herkän testin, sillä apteekki on matkan varrella. Oli vään turvonnut olo (ihmekös, pääsiäisen syömingeistä), ja tissit kipeet (ihmekös, aina loppukierrosta), ei muuta syytä. Nyt siis kp 21/25-33 tai jotain.
Mutta siihen Predictoriinpa pärähti oikein kunnon plussa. Siis kontrolliviivaa vahvempi! En ole elämässäni saanut edes ovistestiin sellaista. Marssin takaisin apteekkiin (apteekin tätiä tais huvittaa) ja tein samaan virtsaan Apteekin Oman. Ja siihen tuli ihan selvä haamu tai oikeammin plussa, ei vain niin voimakas vielä kuin kontrolli. Kaikki testiajan sisällä.
Siis iltapäiväpissasta kp 21??? Oli ollut noin 3 h rakossa. Viime kierron lopussa (ja ok, myös kk alettua) tein vimmatusti negoja kun oli niita netistä tilattuja herkkiä halpiksia vielä jäljellä. Joten tuskin tää on kuitenkaan ekaa kuuta pidemmällä. Siis jos on...
En oikein tajua koko asiaa vielä.
Mies palaa tunnin päästä kotiin, en ole siis vielä kertonut sille. En tiedä miten asian oikein esittäisin?!?
Sori, tulee nyt omaa napaa, kun ei tässä tilanteessa muutakaan voi.
Meillähän oli tämmöinen hiljaiselokausi tämän yrityksen kanssa, eli en edes ovistestallut ja oikeastaan puhuttiin, että voitaisiin odotella ehkä syksyyn jos kesällä mentäis naimisiin, jne. Että ehtiihän sitä, saisi vielä viettää "yhden vapauden kesän". Mutta nyt ei siis kyllä yhtään harmita, mutta olo on kyllä todella outo. Olen jo kuvitellut, että siinä purkissa johon pissasin oli varmaan jotain kemikaalia joka aiheutti sen plussan. :0
Oierita: Ei siis muuta loppukierron oiretta kummempaa, kuin tuo turvotus. Luulin, että kuumuus ja mässäily olisivat siihen syynä. Lisäksi , kun oikein mietin, on pari muutakin juttua: tänä aamuna olkapään ihossa oli punainan, tasareunainen ympyrä "ihottumaa" joka hävisi aika pian. Ihmettelin n. viikko sitten, onko mun deodorantissa joku vika kun hiki tuntuu haisevan tavallista enemmän, vaikka olen käyttänyt samaa dödöä vuosikaudet. Ja lisäksi, äitinii tuumasi pari päivää sitten, että alkaa varmaan vaihdevuodet, kun yöllä heräsi kamalaan kuumotukseen. Minä siihen, että mäkin heräsin ihme kuumiin aaltoihin pari kertaa, että ehkäpä mullakin alkaa sit vaihdevuodet....
Okei, nyt yritän koota itseni enenn miehen saapumista. Onnea tuhannesti milizzalle, ollaan siis samassa jamassa,
ilmeisesti. (En vieläkään usko, huomenaamuks meen ostamaan digin).